Vertrouwd gevoel !!!!!

Vertrouwen !!!....voor mij belangrijkste wat er is !!!

Doortastend en duidelijk

Zeer goed en snel geholpen met aanschaf van een gebruikte auto, en goede "deal" m.b.t. de inruil.

Slecht

Afgesproken om voor een auto te komen in de avond, worden we gebeld dat hij de auto net heeft verkocht. Dat zijn geen afspraken.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Hoi Evy, Ik begrijp de teleurstelling maar we houden auto's niet vast. Dit doen we alleen na een aanbetaling zodat we zekerheid hebben dat de auto gekocht word..

Vakkundig & vriendelijk.

We komen al jaren hier en naar volle tevredenheid. Altijd vriendelijk en goed geholpen. Voor ons echt geen reden om ergens anders heen te gaan!

• Kwaliteit

TOP : Klantvriendelijk bedrijf met prima service !

Ik ben bij de aanschaf van mijn auto, vanaf het 1e telefoongesprek tot en met de aflevering van de auto, op zeer klantvriendelijke wijze behandeld. Dit heb ik als zeer prettig ervaren !

• Kwaliteit

Een vakkundig dealer met een top service

Apw heeft een hele goede service is klant gericht zeer betrouwbaar ook is het fijn dat er word mee gedacht voor een altijd passende oplossing Het is niet voor niets dat ik voor mijn medewerkers al 8 auto's heb gekocht Bruce van Suntenmaartensdijk Bmj techniek

Zeer professionele organisatie

Apw auto is een bedrijf waar veel bedrijven wat van kunnen leren, wat word afgesproken komen ze ook na. Een bedrijf wat voor z’n service dik 5 sterren verdient.

Klantvriendelijke en professionele ervaring

Dit was de eerste keer dat ik bij APW een auto heb gekocht. Prima ervaring tot nu toe. Klantvriendelijk, net bedrijf. Ik ga er van uit dat de auto die ik heb aangeschaft mij een even goede beleving gaat geven, maar dat vertrouwen heb ik zeker.

• Kwaliteit

Super goed autobedrijf en zeer vriendelijke mensen

Op korte termijn een nieuwe auto aangeschaft. De medewerkers zijn altijd goed bereikbaar en deskundig in hun vak. Een echte aanrader voor iedereen.

Vakmanschap, Betrouwbaar, Vriendelijk,

In het voorbereidingsfase om een auto te importeren uit Duitsland werd ik zeer deskundig geïnformeerd. Ik kon zelf aangeven wat ik zelf regelde en wat ik over liet aan CarProf AWP. Daardoor was de auto 100% mijn keuze en was het financiële voordeel maximaal. De communicatie tussen mij en garage verliep soepel ik had ook geen tijdsdruk. Daarom 110% tevreden.

goed netjes correct

netjes, correct, klantvriendelijk, netten opgeruimde werkplaats

Prima geholpen

Vriendelijke en deskundige hulp

Super fijn geholpen!

Echt super geholpen, nemen de tijd voor je, wilde de auto meteen mee nemen....ook hier werd niet moeilijk overgedaan, de auto werd nog ff goed nagekeken en binnen 1,5 uur was ik trotste eigenaar van mn upje, hier ga je met een fijn gevoel weer de deur uit!! Nogmaals bedankt!!

Prima service en communicatie

Wij hebben heel goed ervaring gehad met APW Auto’s. Snelle reactie en altijd hulpzaam. De auto die wij via APW kochten was in perfect staat en wij zijn heel tevreden.

Tevreden.

Ik ben zéér goed tevreden over de aankoop van mijn Kia Sportage.

Kundig, vertrouwd en betrouwbaar

Ik ben zéér tevreden over de reparatie van mijn auto door APW auto's: zorgvuldige analyse van het probleem, heldere communicatie over de bevindingen en oplossingsrichtingen (inclusief kostenraming), reparatie op korte termijn uitgevoerd. Geen onnodig dure vervanging van alle onderdelen: alleen daar waar nodig en een creatieve oplossing voor daar waar het anders kon. Plezierige bejegening. Kortom: kundig, vertrouwd en betrouwbaar.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Gebruikte auto gekocht

Super ervaring gehad. Ook heel fijn hoe ze met je mee denken voor de snelle afleveringen. Super service.

In een woord “top”!

Ik werd goed ontvangen en erg rustig en vriendelijk benaderd. Geen grote doordrammende verkooppraatjes. Rustig proefritje kunnen maken en meteen verliefd op de auto. Hier een tevreden klant!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Heel plezierig een leuke gebruikte auto gekocht.

Dit is de enige garage waar ik een fraaie GTline Peugeot 3008 met schuifdak kon vinden.

• Service N.v.t.
  • Kwaliteit

Zeer goede service en deskundigheid

• Kwaliteit

Heb laatst een Range Rover Evoque gekocht na twee weken was de turbo kapot ze hebben het opgehaald en alles nieuw vervangen . dure grap dankjewel Andre. Een aanrader eerlijk en betrouwbaar

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wij zijn heel goed geholpen.

Het personeel is klantvriendelijk en deskundig. Ruim assortiment. Goede service.

Uitstekend geholpen

Ik heb er een auto gekocht en werd goed en vriendelijk geholpen Andre weet waar hij over praat en legt alles prima en rustig uit Ook de auto zag er top uit volgens afspraak

• Kwaliteit

Wij zochten een auto, en jullie hebben deze voor ons gevonden. Vriendelijk. Alle tijd hadden jullie voor ons. Goede koffie en thee. Goede uitleg. Het bedrijf heeft een mooie uitstraling. Goede Service. Wij zijn zeer tevreden

Prima.

Over Carprof