geweldige jongens dit... heb mijn wagen blind gekocht en wat voor 1 !!!

Deze heren hebben de koop van mijn mercedes tot in detail geregeld en ik heb echt de meest geweldige auto voor de prijs die ik heb betaald... van eerste gesprek tot aan aflevering in 1 woord geweldig! Hartelijk dank! er zijn dus dealers die echt service leveren!

Een echte aanrader

Heb een nieuwe Isuzu in België gekocht APW auto heeft alles tot in de puntjes voor me geregeld zodat ik op Nederlands kenteken na huis kon rijden Peter uit Melick

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Duidelijke website, correcte en plezierige communicatie, kennis van zaken, behulpzaam en klantgericht. Prettig zaken doen.

Super fijn bedrijf

Perfecte service, kwaliteit en klantvriendelijk!!

• Kwaliteit

Oprecht geïnteresseerd en direct meedenken in oplossingen

Auto start niet meer, natuurlijk net op een moment dat het niet uitkomt. APW gebeld, direct tijd en door snel en goed meedenken zelfs nog twee afspraken kunnen halen die dag. Prima werk!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Ze lijken nog te bestaan

Vriendelijk zakelijk eerlijk en je verlaat het bedrijf met een gevoel van, hoop van goede koop, met goed vertrouwen

Prima service!

Prima service en goed geholpen

Vriendelijk en snel

Vriendelijk en gastvrij personeel. Auto werd netjes en snel afgeleverd.

Gastvrij, vriendelijk

Zodra je binnen stapt wordt je goed verwelkomd door het personeel. Je vragen worden zorgvuldig behandeld en beantwoord. Goede attention to detail. En klantvriendelijkheid staat helemaal boven aan.

Vertrouwd

Eerste gevoel was goed!

Zeer fijne garage

Vorige week hebben we een Ford B Max opgehaald. Zeer goede service. Bij aankomst hadden ze ook nog 2 voorbanden vernieuwd zonder dat wij erom gevraagd hadden , dan noem ik nu eens services. Er werd op moment van ophalen van de auto keurig uitgelegd hoe de auto werkte. Het is een keurig nette garage , en we hebben de auto nu een week en de auto rijd fantastische . Bedankt APW voor de goede services . Ik zou in ieder deze garage aanbevelen.

• Kwaliteit

Fijne autozaak, ziet er netjes uit en voelt betrouwbaar. Mooie occasion gekocht, verkoper had veel geduld en was behulpzaam.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijkheid flexibel en kwaliteit.

Auto gebracht voor onderhoud, waar nog de extra reparatie werkzaamheden mee zijn uitgevoerd op dezelfde dag, echt top gedaan, zodat ik de auto maar een dag gepland niet nodig had. Dit is met de klant meedenken. Auto netjes gewassen, echt service.

• Kwaliteit

Vakkundig autobedrijf met verstand van zaken

Kom hier al enkele jaren voor onderhoud aan onze auto's. word altijd snel en goed geholpen. Kortom ben zeer tevreden bij APW auto's

• Kwaliteit

Deskundig bedrijf met een gemoedelijke sfeer.

Netjes en goed geholpen.

Prettig

Goede service, vriendelijk

Goede service Vriendelijk personeel

Uitstekend en vertrouwt

In maart vorig jaar mijn aankoop van me auto gedaan is heel fijn en netjes verlopen. Onderhoud wordt altijd uitstekend gedaan en alles wordt netjes besproken. Monteurs zijn heel mee denkend voor de beste oplossingen. Zeker een aanrader.

• Kwaliteit

Super vriendelijk en oprecht, en voelt vertrouwd aan.

Netjes te woord gestaan bij het maken van een afspraak voor een testrit. De auto stond niet direct klaar maar het was geen probleem om hem uit de showroom te halen. Uitgebreide testrit mogen maken, de auto beviel goed. Na een prettig gesprek wilden we er een nachtje over slapen. Ook dat was geen probleem, de prijsstelling van de auto en de inruilprijs voelde goed en fair. Wat ons over de streep heeft getrokken was het vertrouwen en servicegerichtheid van Andre.

• Kwaliteit

Top service en top reparatie

Waar een ander bedrijf men auto slecht uitgelijnd had is APW erin geslaagd een super resultaat neer te zetten.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Transparant, klantvriendelijk & goede service.

Gebeld voor een defect aan de auto, dag erop kon ik meteen langskomen voor controle. Probleem direct verholpen en de auto loopt weer als een zonnetje! Klantvriendelijk geholpen en de mensen zijn transparant over de werkzaamheden. Kortom, voor onderhoud, reparaties of zelfs bij aanschaf van een andere auto is dit bedrijf zeker aan te raden!

Uitstekend!

Hier een occasion gekocht. Nette zaak met hardwerkende mensen. Fijne eigenaar (geen gladde praatjes) en ook de jongens in de werkplaats zijn erg vriendelijk en denken met je mee. Hebben er een fijn gevoel aan overgehouden i.t.t. de grote dealers waar ik altijd het gevoel heb dat je ‘op moet letten’. Al was het even omrijden voor ons, blij dat we voor deze zaak gekozen hebben.

Zonder meer TOP!

Tot twee keer toe een riante proefrit mogen maken met de auto waarvoor ik belangstelling had, zonder dat er moeilijk werd gedaan. Vragen werden netjes en geduldig beantwoord en uitgelegd. De auto werd conform afspraak keurig in orde opgeleverd. Prettig contact en de indruk dat het hier eerlijk vakmanschap betreft. Top!

• Kwaliteit

Erg goed geholpen, vriendelijk en correct.

APW Wouters biedt goede service, ze zijn klantvriendelijk en denken echt met je mee. Het is een zeer betrouwbaar bedrijf, biedt goede service en ziet er heel netjes uit van de showroom tot en met de werkplaats.

• Kwaliteit

Geweldig goed geholpen zeer vriendelijke mensen

Eerste keer dat ik daar rondliep al een goed gevoel niet opdringerig vrij kunnen rondkijken. De keer daarop afspraak gemaakt voor proefrit en daarna goed onderhandeld over een andere auto waar we samen heel goed uitgekomen zijn.

Over Carprof