een geweldig bedrijf

ze staan altijd voor je klaar en een geweldige service

Fijne garage die meedenkt en waar klant centraal staat.

Altijd behulpzaam. Of het nou onderhoud betreft of als wij op zoek zijn naar een nieuwe auto. Men kent de klant en speelt in op de wens. Vakkundige monteurs en fijne verkopers! Een dag voordat wij op vakantie gingen, ging onze auto kapot. Ze hebben er werkelijk alles aan gedaan om te zorgen dat wij alsnog konden vertrekken!

Perfecte service

al jaren kopen we onze privé auto's hier vanwege vriendelijkheid en vakmanschap personeel. Auto starten en rijden: zomer en winter Veel familie en vrienden hebben voorbeeld gevolgd.

• Reden bezoek N.v.t.

Top garage

Geweldige klant gerichte garage met ervaren en vriendelijk personeel

Topservice!

Onze Suzuki Swift had plotseling schakelproblemen. Auto Nassau Delft stond direct klaar om het probleem te verhelpen. Toen drie weken later het probleem zich weer voordeed, stuurde zij een servicewagen om het probleem voor de deur te verhelpen. Een week later stond onze auto op een snikhete dag met een lege accu. Ook toen kwam er een servicewagen om het probleem op te lossen. Voor de zekerheid werd de accu in de garage doorgemeten. De medewerkers van deze garage weten wat topservice is. Met gedegen kennis, ervaring en een grote dosis vriendelijkheid hebben zij ons als vaste klant meer dan uitstekend geholpen. Kortom een garage van klasse!

Je wordt met respect behandeld en ze gaan voor de goedkoopste manier van aanpak. Onderdelen die niet aan vervanging toe zijn worden absoluut niet vervangen. Bij grote uitgaven wordt je van te voren telefonisch benaderd.

Simpelweg dé beste garage die je kan hebben

Altijd een top service en het voelt zó vertrouwd. Daarnaast geniet ik altijd dat ze mijn verwachting weer weten te overtreffen. Passende oplossingen bij problemen of mankementen en niet gelijk alles maar vervangen en altijd vriendelijk en betrouwbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf, open en eerlijk.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer aardige mensen ,gewoon prettig zaken doen. Een klein bedrijf waar de klant nog koning is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf, aardige mensen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf eerlijk en betaalbaar onderhoud

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen