Vakbekwaam & vriendelijk

Uitstekend geholpen met de aanschaf van mijn auto. Heldere en vriendelijke communicatie. Zeer klantvriendelijk en denken graag met je mee. Auto is keurig afgeleverd zoals beloofd! Ik ben er ontzettend blij mee!

vriendelijk

Mocht er een probleem zijn met de auto nou dan wordt het opgelost

Komen tot nu toe na ,wat ze afspreken .

Wat beloofd wordt ,wordt gedaan. Er wordt ook met de klant mee gedacht in één woord SUPER !

Vertrouwd gevoel en aandacht voor de klant

Afspraak gemaakt om een proefrit te maken met een Audi A5 , maar bij binnen komst viel mijn oog op een zwarte BMW 5 serie . Iets jonger en iets duurder maar best scherp geprijsd , BMW stond blinkend in de showroom maar de deuren werden geopend voor een lange proefrit . Bij terug komst koffietje en prettig onderhandelings gesprekje .kwamen er snel uit , ivm met onze vakantie en de drukte in hun werkplaats toch nog tijd vrij gemaakt om de BMW tip top af te leveren . Wat ons heeft doen besluiten om de BMW te kopen bij Roeleveld , uiteraard het financiële plaatje maar bovenal het prettige gevoel wat wij hadden bij het bedrijf in zijn algemeenheid en het gevoel te hebben dat als er wat mankeert aan de auto dit prima opgelost zal worden toch een stukje vertrouwen en rust . Aanrader dus , Jarda ga zo door

Uitstekend, goeie service

Het was een prettige ervaring. Het enige wat er misging was, dat het bedrijf achteraf lastig de opgeschreven kilometers konden terugvinden.

Geweldige service en uitvoering volgens afspraak en duidelijke offerte

Goede service en duidelijkheid bij een nogal gecompliceerd mankement aan de auto. Ondanks drukte toch een super oplossing gevonden om mijn auto toch spoedig te repareren

Correcte service

Ervaringen van de klant aangaande het voertuig worden besproken en serieus genomen. Belangrijk is dat er van tevoren een lijst van uit te voeren werkzaamheden is met daarbij een kosten plaatje. Ook prettig dat eventuele aandachtspunten die opgemerkt worden tijdens de service beurt direct met de klant worden besproken , met de eventuele kosten die daarmee verbonden zijn.

Zoals altijd goede service

Goed overleg over vervanging en reparatie . Vriendelijk personeel.

De geleverde auto voldoet aan al mijn wensen

De onlangs gekochte auto werd zeer netjes afgeleverd de verkoper heeft ons goede uitleg gegeven en er voor gezorgd dat de auto tip top afgeleverd werd ,auto voorzien van twee nieuwe banden nieuwe APK dit bedrijf is een aanrader!

Wij zijn super geholpen

Mooi bedrijf. Vakmensen over de auto Netjes afgehandeld. Meegedacht met de financiering.

Duidelijk en goed!!

Beide heren...dhr. J. Leeflang en dhr. K. Bosman.......kundig, klantvriendelijk en correct!! Houden zo!!

Top service!

Na het kopen van mijn auto bij Roeleveld heb ik mij altijd super goed geholpen gevoeld, ze staan echt altijd voor je klaar!

Wederom zeer prettig en vakkundig geholpen!

Reparatie aan stoel snel geregeld.

Men krijgt duidelijk de indruk dat men weet waar het over gaat en waar het op aan komt.

Wie eisen stelt..krijgt waar voor zijn geld.

Sinds 2014 in onderhoud voor mijn Ford fiesta bij Roeleveld. Personeel, deskundig, vriendelijk en altijd service gericht, wat mij opvalt is dat het buiten terrein en de showroom zeer netjes en schoon zijn, wel een binnenkomer. Grote beurt en div. laten doen en altijd alles in overleg, prijs /kwaliteit is zeker goed. Ik weet niet of Rob de vaste monteur is voor onze auto, (ondertekend wel steeds in het onderhoudsboekje). Chapeau man, het leek vandaag of ik weer in een nieuwe auto reed. Kortom, een hele fijne garage om naar toe te gaan.

De ervaring zoals ik die altijd van Roeleveld gewend ben, dus prima.

Een klein puntje van kritiek. De leenfiets was Niet in optimale conditie. Zadel en stuur zaten niet echt vast.

• Deskundigheid N.v.t.

Snel en netjes geholpen

In één woord goed

Prettige ontvangst Zakelijk snel eens kunnen worden Afspraken nagekomen

• Service N.v.t.

Zeer goede service en super klantvriendelijk

Voor ons binnen een jaar de 2e auto aangeschaft bij Roeleveld, wederom weer uitstekend geholpen door J. Leeflang! Dank voor de prettige service!

prima service !

aardige mensen, nemen de tijd voor je .Service-gericht ! En mijn auto was mooi gewassen , super veel dank ! En niet al te duur , helemaal mooi ! Kortom : prima tent !

Uitstekend service

Graag mijn complimenten naar de heer Jarda Leeflang. Zeer professionele verkoper. Heeft mij goed geadviseerd. Alles was goed geregeld bij het afhalen van de auto. Een topverkoper. Bovendien een sympathieke en vrolijke man met bovenal veel kennis en kunde over autos

vlot en professioneel

Prima; ook nog een goede suggestie om iets extra te doen.

prettig personeel, klantgericht

• Deskundigheid N.v.t.

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen