Uitstekende service

In goed overleg onderhoud gedaan aan mijn auto

• Kwaliteit

Top service voor een zachte prijs.

Ik kom er al enkele jaren en ben nog nooit teleur gesteld, noodzakelijke reparaties worden eerst besproken samen met eventuele alternatieven.

Super vakkundig geholpen

Vakkundig geholpen met een vriendelijke en klant gerichte service

• Kwaliteit

Wederom zeer tevreden met de service en de lekkere koffie tijdens het wachten

Wederom zeer tevreden met de service en de lekkere koffie tijdens het wachten. Ik kreeg zelf een nieuw onderhoudsboekje om alle werkzaamheden bij te houden. Top.

• Kwaliteit

Professionele garage met prima service

Uitstekend geholpen bij import van gebruikte auto uit Duitsland

persoonlijk en eerlijk

Ik word altijd zo snel mogelijk deskundig geholpen.

• Kwaliteit

Zeer professioneel bedrijf die ook een spoed reparatie snel verhelpt.

Had een airco probleem en moest met spoed opgelost worden omdat ik met spoed een grote afstand moest rijden. Zeer vakkundig aangepakt en snel verholpen zodat ik snel weer onderweg naar mijn afspraak kon. Dit is de manier van klantvriendelijkheid en dus ook om hier terug te gaan.

top

snel en goede service

prima klantgerichte communictie

Fijn dat ik deze garage in mijn woonbuurt heb gevonden; zo praktsch en met vragen en reparatie heel vertrouwd , geeft zekerheid in het gebruik van m'n auto in het verkeer.

Super super

Super al vele jaren

super service

Trekhaak laten plaatsen onder onze nieuwe auto. Wederom zeer goede service en een prima afhandeling.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Fijne garage met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Wordt altijd goed geholpen.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Goede vriendelijken en snelle service

Heel vriendelijk, snel en professioneel. Eerste keer voor apk geweest en een kleine beurt. Proberen ook niet van alles extra te verkopen. Adviseren heel goed. Ga zeker weer terug!

Klantvriendelijk

Snelle service

Een dikke 10 !

Heb een Brink trekhaak besteld. Laten monteren bij Roto! Ben zeer tevreden, vanaf maken van afspraak, het monteren en de uitleg. Mijn ervaring; Een zeer net bedrijf, service en klantgericht. Zal ROTO zeker aanbevelen.

No nonses, eerlijke garage

Ik heb goede ervaring met deze garage. Knipperlichten van de trekhaak deden het niet meer. Wordt gebeld dat het een zekering was, voor klein bedrag onderzoek gedaan en gerepareerd. Prima service!

• Kwaliteit

Het fietsenrek er al op gezet en uitgelegd hoe het werkt. Mijn fiets erop en rijden maar. Zeer aardig personeel! Trekhaak erop gezet.

Gewoon goed en vriendelijk

We hebben onze auto 12 jaar geleden gekocht bij Carprof ROTO Eindhoven. Sinds die tijd is hij daar in onderhoud en verwisselen we de zomer- en winterbanden. Altijd goed, altijd vriendelijk, kan niet beter!

Een geweldige garage ineen woord

Een geweldige garage ineen woord

Top Service

We hebben weer een jaarlijkse inspectie laten uitvoeren bij onze auto. Over bijkomende werkzaamheden is eerst telefonisch overlegd en alle werkzaamheden zijn deskundig uitgevoerd. Zoals altijd vriendelijk en vlot geholpen.

Prima, geen opmerkingen.

n.v.t.

• Kwaliteit

De plek waar ik al jaren mijn auto's aan toevertrouw

Bij Garage Roto kennen ze al hun klanten en hun wensen en mijn auto is bij hun in goede handen. Ik vertrouw hun advies, deskundighied en kwaliteit en dat is al jaren naar tevredenheid.

• Kwaliteit

Ik zag op internet een mooie Lexus staan bij Roto Eindhoven. De auto stond in de showroom, maar een proefrit was geen probleem. De proefrit beviel prima en de deal was snel gemaakt. Een dag na aankoop startte de Lexus niet meer. Volgens Roto was het een accuprobleem. Leenauto was gratis en een dag later kreeg ik mijn Lexus weer terug. Sindsdien al veel probleemloze kilometers gereden met deze fijne auto. Goede service en goed meedenken met de klant.

Lekker vlot geholpen

Auto voor apk gebracht. Leenfiets stond al klaar voor me. Binnen 2 uur werd ik gebeld dat mijn auto klaar was. Vriendelijk geholpen voor een vriendelijke prijs. Aanrader.

• Kwaliteit

Ondanks meer schade dan verwacht goed mee gedacht.

Voor de APK van mijn auto dacht ik alleen een nieuw spruitstuk nodig te hebben, maar ook de remmen, en een gescheurde band zorgde voor een schatting die een stuk hoger was dan gedacht. Er werd mij goed uitgelegd wat er precies moest gebeuren om de auto door de APK te krijgen. De monteurs van ROTO hebben uiteindelijk gezien dat niet alles vervangen hoefde te worden en sommige gebreken op andere manieren op konden lossen. Daardoor viel de rekening uiteindelijk behoorlijk mee. Ik ben in ieder geval fijn geholpen en kom de volgende keer terug!

Bedrijfsgegevens

Ulenpas 56 A

5655JD Eindhoven

[email protected]

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.