Gewoon goed en vriendelijk

We hebben onze auto 12 jaar geleden gekocht bij Carprof ROTO Eindhoven. Sinds die tijd is hij daar in onderhoud en verwisselen we de zomer- en winterbanden. Altijd goed, altijd vriendelijk, kan niet beter!

• Reden bezoek Andere reden

Een geweldige garage ineen woord

Een geweldige garage ineen woord

Top Service

We hebben weer een jaarlijkse inspectie laten uitvoeren bij onze auto. Over bijkomende werkzaamheden is eerst telefonisch overlegd en alle werkzaamheden zijn deskundig uitgevoerd. Zoals altijd vriendelijk en vlot geholpen.

Prima, geen opmerkingen.

n.v.t.

• Kwaliteit

De plek waar ik al jaren mijn auto's aan toevertrouw

Bij Garage Roto kennen ze al hun klanten en hun wensen en mijn auto is bij hun in goede handen. Ik vertrouw hun advies, deskundighied en kwaliteit en dat is al jaren naar tevredenheid.

• Kwaliteit

Ik zag op internet een mooie Lexus staan bij Roto Eindhoven. De auto stond in de showroom, maar een proefrit was geen probleem. De proefrit beviel prima en de deal was snel gemaakt. Een dag na aankoop startte de Lexus niet meer. Volgens Roto was het een accuprobleem. Leenauto was gratis en een dag later kreeg ik mijn Lexus weer terug. Sindsdien al veel probleemloze kilometers gereden met deze fijne auto. Goede service en goed meedenken met de klant.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Lekker vlot geholpen

Auto voor apk gebracht. Leenfiets stond al klaar voor me. Binnen 2 uur werd ik gebeld dat mijn auto klaar was. Vriendelijk geholpen voor een vriendelijke prijs. Aanrader.

• Kwaliteit

Ondanks meer schade dan verwacht goed mee gedacht.

Voor de APK van mijn auto dacht ik alleen een nieuw spruitstuk nodig te hebben, maar ook de remmen, en een gescheurde band zorgde voor een schatting die een stuk hoger was dan gedacht. Er werd mij goed uitgelegd wat er precies moest gebeuren om de auto door de APK te krijgen. De monteurs van ROTO hebben uiteindelijk gezien dat niet alles vervangen hoefde te worden en sommige gebreken op andere manieren op konden lossen. Daardoor viel de rekening uiteindelijk behoorlijk mee. Ik ben in ieder geval fijn geholpen en kom de volgende keer terug!

Zeer prettig en betrouwbaar

Vanaf eerste contact betrouwbaar en klant vriendelijk. De koop ging prima en zoals afgesproken.

Leuk en begripvol personeel

Goed luisterend oor, begripvol en deskundig

• Kwaliteit

Klasse zoals alles geregeld werd en een fijne klantvriendelijkheid.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Klantvriendelijk

Zowel telefonisch als in daadwerkelijk contact mbt montage van een trekhaak, heel attent, persoonlijk en vriendelijk. Als de garantie op mijn auto voorbij is, overweeg ik zeker klant te worden. De leenfiets was trouwens een prima fiets! Theo de Vos

gezelig

zeer goede uitleg van het aanbod .denken mee

Uitstekende behandeling

Snelle en goede afwerking van mijn bandenreparatie

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Klant is koning

In dit bedrijf werken mensen die meedenken met de klant. Je wordt goed geïnformeerd over wat er kan en wat er moet gebeuren, en wat de mogelijkheden zijn. Onze auto is altijd tiptop afgeleverd. Voor ons is Roto al vele jaren een zeer betrouwbare garage, een echt familiebedrijf. En wij spreken uit ervaring, we komen hier al 25 jaar (ook al is het voor ons een eindje rijden) en hebben er meerdere auto's gekocht.

Zeer positief

Voor de eerste keer mijn auto bij deze garage gebracht, nadat mijn vorige garage ermee gestopt was. Ik heb een duidelijke uitleg gekregen van Wim van Rooy over reparaties die er aan zitten te komen. Ondanks dat is de auto gelukkig weer goedgekeurd, maar omdat ik veilig wil rijden toch de nog niet noodzakelijke reparatie meteen ingepland.

Heel goed geholpen

Trekhaak laten plaatsen. Hele prettige communicatie met goed resultaat!

Betrouwbaar en keurig garagebedrijf

Ik heb bij Roto een trekhaak laten monteren naar volle tevredenheid. Zeer klantvriendelijk en keurig gedaan

Prettigge bandeling

Kom er al jaren altijd positief

Erg fijn geholpen.

Erg fijn geholpen en een duidelijke uitleg.

fijne en betrouwbare garage

Ik kan altijd bouwen en vertrouwen op de kwaliteit en service van Wim en Marc.

• Kwaliteit

flexibel in de afspraken en snel in de uitvoering

afspraak kon snel worden gemaakt, en ook weer snel worden verplaatst. De reparatie was snel en correct. Na afloop bleek de auto volgens het navigatiesysteem zich te bevinden in Aalschoterdonk (België) op de kruising van de Timurlaan en de Grote Dreef, en ook stilstond tijdens het rijden. De verlichting was ook van slag. Na veel gepruts weer normaal gekregen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Klantvriendelijk en doen wat is afgesproken.

Voor het eerst auto in onderhoud gegeven. Blijf zeker terugkomen. Ben heel tevreden.

contact zonder zorgen

Van begin tot eind ben ik ontzorgd bij het laten plaatsen van een trekhaak onder mijn auto. Vervangend vervoer was netjes verzorgd. De trekhaak hebben ze eveneens zeer netjes gemonteerd onder de auto. De monteur kwam nog even uitleg geven welke afwegingen hij heeft gemaakt bij de montage. In een woord Top!

volgens verwachting

alles word gedaan zoals afgesproken

Over Carprof