Gewoon goed geholpen

Duidelijk afgesproken wat de bedoeling was en dat is ook zo uitgevoerd.

• Kwaliteit

Altijd een perfecte service!

Fijne, flexibele, transparante garage.

• Kwaliteit

Zeer klantgericht en prettige ervaring

Zie boven

Heel goed

Voor een eerlijke prijs is je auto weer top!

• Kwaliteit

Je wordt er goed behandeld en zijn eerlijk over alles

Alles is bespreekbaar en ze zijn eerlijk over alles zowel op de plus als de minpunten “krasjes bv”

Bijzonder positief.

Goede vakkennis. Mijn fourwheel drive behoeft een niet standaard trekhaak. Enige bedrijf dat hierop lette. Keurige afhandeling en ik werd thuis gebracht en opgehaald. Keurige service.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Perfecte service

Direct geholpen, wordt mee gedacht en super service!

• Kwaliteit

Fijne ervaring met deze garage.

Trekhaak laten monteren door CarProf ROTO Eindhoven. Vriendelijke ontvangst. Alles perfect verlopen en vakkundig uitgevoerd.Een aanrader!!!!!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Niet in één zin te doen

Langdurige reparatie, snap dat het moeilijk was maar we hadden graag meer updates gehad over de oplopende kosten. Verder heel tevreden over de service en gebruik vervangende auto.

• Kwaliteit

Eerlijk en betrouwbare garage,.

Goede service en eerlijke voorlichting.

• Kwaliteit

Bedankt namens een tevreden klant

Als vaste klant van de Roto, hebben wij aangegeven op zoek te zijn naar een nieuwe auto. Aan Marc en Wim hebben wij onze wensen doorgegeven en zij zijn voor ons op zoek gegaan naar een nieuwer en grotere (gezins)auto. Marc heeft ons steeds op de hoogte gehouden van de vorderingen en na zijn zoektocht heeft hij dé auto voor ons gevonden. De auto is nagekeken, ingevoerd en netjes afgeleverd. Marc en Wim, bedankt weer voor de services en jullie hebben ons weer blij gemaakt met een nieuwe auto. Tot de volgende service beurt!

Super service

Zeer klantvriendelijk, behulpzaam Meteen aktie ondernomen bij storings melding.

• Deskundigheid N.v.t.

Uitmuntend

Geweldige service

• Kwaliteit

Goede ervaring en prima aan te beleven.

Gewoon goed.

Reparatie goed uitgevoerd m

• Kwaliteit

alsof ik thuis bij vrienden ben.

duidelijke afspraken, goede uitleg en geweldige service met verrassend lage prijzen.

super in alle opzichten

Ik beveel iedereen deze garage van harte aan. Betrouwbaar, eerlijk, servicebewust

• Kwaliteit

Ik heb mijn droomauto Mercedes E-klasse Cabrio dankzij ROTO (Marc en Martijn) gevonden.

Als kind ben ik ooit in een Citroën snoek cabrio - crème wit met bruin leren bekleding- naar de basisschool gebracht. Dat heeft een onuitwisbare indruk op mij (en mijn klasgenootjes) achter gelaten. Ooit wilde ik een Cabrio. Een jaar geleden nam ik me voor om er daadwerkelijk één te kopen. Verstand van auto’s anders dan van A naar B heb ik echter niet. Ik ben vooral op zoek naar comfort en gemak. Voor mij is dat een. In november 2020 vond ik mijn droomauto al maar bleef twijfelen. Een stijlvolle zwarte Mercedes E-klasse Cabrio met alles erop en eraan. Martijn Dings heeft samen met mij een aantal alternatieve opties bekeken maar bleef bij mijn keuze. Uiteindelijk bracht hij me in contact met Marc die me letterlijk van A (bekijken auto bij verkoper) tot en met Z (op en top afleveren) heeft ontzorgd. Precies wat ik zocht. Ook de service achteraf door contact onderhouden en nog wat extra’s inbouwen en toekomstig onderhoud wordt top verzorgd. Petje - Cabrio - af ;-). Als eerste reed ik door mijn oude buurt en bij mijn klasgenoot van toen en nog steeds één van mijn beste maten langs! De cirkel is rond! Puur genieten.

Zoals altijd super geholpen

Hele fijne en klantvriendelijke garage

• Kwaliteit

Prima service, alles perfect geregeld

Eerste bezoek en ervaring aan Carprof Roto, perfect geholpen niets op aan te merken

Eerlijk, fijne communicatie

Samen met de garage begonnen aan een opknappen van de motor van mijn camper. De communicatie en openheid over oa de verwachtingen, prijzen etc zijn erg prettig. Je weet waar je aan toe bent, ze geven goede adviezen. Kom graag bij deze garage.

• Kwaliteit

Wagen onderhoud top gedaan volgens afspraak.

Klantvriendelijk

Prettig geholpen, eerlijk verhaal bij de aankoop van voor ons een nieuwe auto en de inruil van onze huidige auto. Geen verkoopspelletjes of iets dergelijks. Eerlijke onderhandeling. We kregen zelfs een mooie bos bloemen bij het ophalen van onze nieuwe auto!

• Service N.v.t.
  • Kwaliteit

Had een afneembare trekhaak er onder laten zetten. Sochtends auto gebracht en smiddags belde ze dat die klaar was. Bij ophalen netjes instructies gekregen en het was een keer voor gedaan. Kortom super ervaring.

• Kwaliteit

Staan altijd klaar om problemen op te lossen!

Altijd vlot geholpen! Hulpvaardig bij regelen vervoer. Denken mee in oplossingen. Superfijn!

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen