Een super bedrijf!

Onlangs ben ik via een internet website bij autobedrijf Schoonen terecht gekomen. Ik zag een leuke sportieve Mazda 2 op internet staan. De advertentie was uitgebreid met duidelijke foto's. Na het lezen van de beoordelingen uiteindelijk besloten om een kijkje te gaan nemen. De Mazda 2 stond te shine in de showroom. Tijdens het bezichtigen van de Mazda 2 kwam verkoper Erik die ons alles over de Mazda 2 kon vertellen. Hij kwam zeer vriendelijk en eerlijk over. Pushte helemaal niet en had alle tijd voor je. Nadat we alle informatie tot ons hadden genomen mochten we meteen dezelfde dag nog een proefrit maken, dit was zeer nette service. Na afloop van de proefrit konden we nog met al onze vragen bij Erik terecht. We kregen van hem bedenktijd voordat we tot de verkoop over gingen. Na wat mail verkeer waarbij ik iedere keer een snelle reactie kreeg kon ik online het koopovereenkomst onderteken omdat we niet uit de omgeving kwamen. Een kleine week later kon ik de Mazda 2 op gaan halen, na een kort persoonlijk gesprek onder het genot van een kopje koffie heeft Erik nog alles met ons doorgenomen, ieder knopje van de auto is uitgelegd. Tijdens het afleveren zagen we dat de lak heel klein beetje beschadigd was, Erik gaf meteen aan om een lakstift te bestellen en deze op te sturen zodat we de lak zelf konden aanstippen. Top service! Ik ben uiteindelijk met een hele grote glimlach de showroom uitgereden!

• Kwaliteit

Prettige garage om al jaren terug te komen!

Onlangs de derde Mazda gekocht bij Mazda Schoonen. En in 22 jaar al meerdere Mazda’s in onderhoud gehad. Kortom een prettige garage met een goede service.

• Reden bezoek Andere reden

Klantvriendelijk en meedenkend met de klant

Super blij met de aankoop van onze mazda 6. Na onze wensen kenbaar gemaakt te hebben aan Eric, is hij opzoek gegaan naar een passende auto uit Duitsland! En dit vol naar onze tevredenheid! Bedankt Eric! We zijn er erg blij mee. Groetjes, Nicole

Onze eerste NC MX-5 gekocht

Na een korte zoektocht bij Schoonen uit gekomen voor een Mazda MX-5, super nette complete auto met de historie. Geen onzin verkoop praatjes, gewoon een vriendelijk gezellig gesprek en proefrit. Na de proefrit meteen tot koop over gegaan. Auto is voor afleveren nog helemaal nagekeken en zelfs nog naar de spuiter geweest. Kan niet anders zeggen dan een top garage. Voor ons geen dealer om de hoek als je in Almere woonachtig bent.

• Kwaliteit

Top bedrijf ze denken overal in mee

We hebben afgelopen week een Mazda CX-5 gekocht bij Schoonen. We zijn echt in alle opzichten goed geholpen. Ze denken overal in mee en proberen een zo goed mogelijke oplossing te vinden voor iedereen. Echt top we zijn heel erg blij dat we hier onze auto hebben gekocht. Ook onze vorige auto een Mazda 5 hadden we 4 jaar geleden hier gekocht ook in de 4 jaar dat we zijn geweest voor onderhoud en APK hebben we een heel fijn gevoel van over gehouden want ook hier kijken ze met je mee en kijken ze de beste oplossing voor de klant. Ik weet zeker dat wij hier altijd blijven terug komen om een 1 auto te kopen en onderhoud te laten doen.

Klantgericht en behulpzaam

Net voor de carnavalsvakantie mijn CX5 ingeruild voor een nieuwer model. Werd goed meegedacht over de accessoires omdat we een caravan hadden en een skibox. Auto werd ook snel geleverd en we zijn er uiterst tevreden over. We hadden al goede ervaringen met de snelle service en omgang met ons als klant. Bedankt Erik voor de goede zorgen.

Persoonlijk en gastvrij

Onverwachts hier binnen gevallen omdat wij bij de grote Mazda garage niet professioneel waren behandeld. Gastvrij en persoonlijk geholpen door Eric. Niks opdringerig. Konden gewoon een hele middag proefrijden, totaal geen probleem en de Mazda CX3 die wij graag wilde werd geregeld. Top. Netjes aan de deur afgeleverd ivm met de Corona met een mooie bos bloemen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Uitstekende service en kwaliteit, neemt alle tijd voor de klant.

Mij de aankoop van mijn Mazda 2, heb ik bij Schoonen alle service en kwaliteit ervaren die je je als klant kunt wensen. Alles geheel Corona-proof overigens. Een proefrit kon veilig afgesproken worden. Alle corona-maatregelen werden in acht genomen. De formaliteiten zijn geheel digitaal afgewikkeld. De aflevering van de auto werd ook corona-proof geregeld. Ondanks die beperkingen kreeg ik als klant de nodige gebruiksinstructies mee en er werd uitgebreid de tijd genomen om alle functionaliteiten van de auto te benoemen en er uitleg bij te geven. Heel professioneel ben ik geholpen en daarmee voel ik me écht een tevreden klant. Met dank aan Eric! Het nieuwe jaar 2021 is daarmee voor mij erg goed begonnen! Zeker een goed gevoel om ook in de toekomst voor service en onderhoud bij Schoonen terecht te kunnen. Bovendien heb ik dan in heel Europa pechservice van Mazda, mocht dat ooit nodig zijn (liever niet natuurlijk :-). Top!

Persoonlijke aandacht en deskundigheid

Mazda Schoonen heeft goed met me meegedacht om een auto te vinden die past bij mijn persoonlijke wensen. Dit is meer dan gelukt. Vervolgens is de hele auto grondig nagekeken, zodat ik met een gerust hart er weer jaren tegenaan kan.

Zeer klantvriendelijke garage.

Na 10 jaar Subaru te hebben gereden, op zoek naar een andere auto. Bij autobedrijf Schoonen stond een mooie Mazda cx-3 op de internetsite met weinig kilometers. Eerst zomaar even een keer gaan kijken. Het gesprek met verkoper Erik verliep heel soepel en helemaal niet opdringerig. De proefrit beviel prima: een keurig onderhouden auto in bijna nieuwstaat. Ook het gesprek over de aankoop verliep heel soepel. Een klein mankement aan de auto werd keurig verholpen. Hopelijk dat we weer lange tijd van deze auto mogen genieten.

• Kwaliteit

Overtreft mijn verwachtingen. Aanrader.

Vanaf het eerste mailcontact tot en met de piekfijne aflevering: een geweldige klantbeleving. Dit soort bedrijven moeten we koesteren. Vandaar dat ik deze review schrijf. Erik en zijn team met professionele specialisten bieden een service waar grote autodealers van kunnen leren. Geen opdringerige, pusherige verkopers maar serieuze vakmensen. En dan ook nog een keurige inruilwaarde. Ze hebben er een zeer tevreden klant bij, bij Mazda Schoonen.

• Kwaliteit

Uitstekende service én verkoop.

Had mijn mazda 3 al in de (prima) service maar onlangs deze ingeruild en een CX-30 gekocht. De verkoper haalde alles uit de kast mij een acceptable offerte te doen. Zeker de moeite waard om eens hier te gaan kijken voor een nieuwe/gebruikte auto maar óóK voor service.

• Kwaliteit

Top Familie bedrijf met vriendelijke service

Alleen maar positieve ervaringen met deze vertrouwde garage in Vlijmen. Ik was altijd (en nog) Toyota fan maar mijn CX-5 is geweldig!

Goede service!

Mijn nieuwe auto gekocht bij Autobedrijf Schoonen. Super goed en vriendelijk geholpen door de medewerkers. Direct APK gekeurd voor een jaar en de navigatie kosteloos geupdated. Ik ben heel blij met mijn nieuwe Mazda 2!

Zeer vertrouwd bedrijf!

Sinds 2008 heb ik 2 Mazda’s 6 gehad en nu de CX5. Ik heb in 30 jaar 10 (lease)auto’s gehad en daarna dus 3 Mazda’s. Die laatste 3 waren de fijnste en beste auto’s die ik heb gereden en dat is ook mede te danken aan Schoonen in Vlijmen!! Altijd bereid mee te denken tijdens onderhoud/reparatie. Toen mijn vorige 6 in augustus 2019 werd aangereden en total loss werd verklaard hebben ze mij ook geweldig geholpen. Prima zaak met ouderwetse service👍

• Reden bezoek Andere reden

Goede service, fatsoenlijke behandeling en oprechtheid.

Ben al meer dan 20 jaar klant bij garage Schoonen en wat mij toen meteen opviel was, dat ik niet als "onkundig vrouwtje"werd behandeld maar als een serieuze klant. En dat de waarheid werd verteld over mijn schade's ,hoe vervelend die soms ook was, en ze altijd mee dachten om het zo positief mogelijk op te lossen voor mij als klant. Toine is een oprechte en eerlijke eigenaar. What you see is what you get en zo'n mensen verzamelt hij ook om zich heen. Of het nu om de monteurs, secretaresse of verkoop gaat. Chapeau voor alle werknemers. Dus....de komende 20 jaar zal ik er met plezier weer als klant te vinden zijn.

• Reden bezoek N.v.t.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ouders waren al Schoonen klant en Mazda-rijders. De familie Spronk is al minstens 45 jaar zeer tevreden met deze garage. Ik rij nu mijn vierde Schoonen-Mazda. Deskundigheid, vriendelijkheid en zeer goede service. Wat wil je nog meer!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het contact, de service, eventuele hulp en het werk zijn van meer dan topklasse. Na 15 jaar klant te zijn alleen maar redenen om klant te blijven,zowel voor onderhoud, reparatie, schadeherstel en het aanschaffen van een auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf met het hart op de goede plaats klant is daardoor nummer een, Geen probleem als je met vragen of een kleinigheid langs komt.\r\nStaan altijd voor je klaar voor een goed advies en goede en snelle service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb nu mijn 3e Mazda en kom nu al ruim 11 jaar bij Schoonen. Altijd word ik heel netjes ontvangen en is men heel open over de nog te verrichten reparatie.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, deskundig, betrouwbaar
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top-bedrijf. Klein in mensen, maat groots in zijn prestaties, vele malen beter dan menig mega of grote auto groep, in onze ervaringen. we komen er al jaren met meerdere autos en afspraak is afspraak en ik vraag me vaak af hoe ze het voor die prijzen kunnen doen. Echt een fijne ervaring

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren tevreden over het onderhoud, hier wordt nog meegedacht om zo betaalbaar mogelijk zaken als wielen, banden enz. Aan te schaffen en te monteren.\r\nKundige monteurs.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uw heeft mooie en goede auto te koop.

Over Carprof