Goede service, vriendelijk personeel

Zij kunnen er niks aan doen dat er veel gereageerd moest worden, maar regelden het wel snel voor een redelijke prijs.

• Kwaliteit

Al jaren klant en jaren blij!

Al jaren klant en jaren blij! Betrouwbaar.

• Kwaliteit

Het is een garage met veel kennis.

Word goed en deskundig geholpen. En goede uitleg.

Altijd goed geholpen

Auto startte niet meer, contact met CarProf opgenomen, kapotte accu gelukkig… Binnen een dag de auto terug met nieuwe accu, top service!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wordt altijd heel goed geholpen

Alle onderhoudsbeurten worden uitgevoerd volgens de voorgeschreven richtlijnen van het merk, zorgvuldig onderzocht om onnodige extra kosten te vermijden.”

Goede garage

Ik ben daar terecht gekomen voor de montage van een trekhaak. Ben goed geholpen, en de klus is binnen de afgesproken tijd gedaan. Verder was de receptionist zeer attent.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Uitstekend service, klant vriendelijke, en belangrijkste is vertrouwen, carprof spijkenisse is best in the town.

Marco is een topper

Deskundig advies van Marco die je meeneemt in de te nemen beslissingen en alles haarfijn uitlegt. Qua prijs een stuk aantrekkelijker dan een dealer en je wordt goed en persoonlijk geholpen! Een echte aanrader en ons adres voor wanneer we onderhoud nodig hebben aan onze auto's :-)

Snelle en goede service

Een goede garage

Kom er al jaren en echt een goede garage.

Prima geholpen. Goed contact

• Deskundigheid N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

Heel goed geholpen

Een zaak waar ze de afspraken nakomen en vriendelijk personeel

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Buitengewoon aardig te woord gestaan door Marco, zowel op het bedrijf als aan de telefoon. Prima prijs voor de trekhaakmontage. Keurig werk afgeleverd, zelfs mijn kofferbak weer netjes ingeruimd.

• Reden bezoek Andere reden

Prima garage

Wordt keurig en op tijd geholpen, vriendelijk en vakbekwaam personeel

Topbedrijf

Ze zijn eerlijk en doen geen reparaties die niet echt nodig zijn. Zo wilde ik mijn remschijven vernieuwen, voor en achter in de veronderstelling dat het nodig was. Uiteindelijk werd geadviseerd de achterste schijven te laten zitten want dat was nog echt niet nodig. Dat vind ik klasse, ze jagen mensen niet onnodig op onkosten. Zeer aan te bevelen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Al jaren contact met Marco én ben vaste klant.

Betrouwbare partner

Betrouwbaar, snel en communicatief sterk.

• Kwaliteit

Hartelijke ontvangst. Niets is een probleem en er wordt duidelijk aangegeven wat er wel of niet moet worden gerepareerd of nog ff kan wachten. Ze denken met je mee.

• Kwaliteit

Geen gedoe, gewoon zoals het is.

Zeer goede service

Snelle en correcte service

Vakkundig bedrijf

Vriendelijk en goed geholpen

Vriendelijk en betaalbaar

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Nog nooit heb ik een garage mee gemaakt waar ze zo met je meedenken en jelpen. Qua onderhoud, vervangend vervoer en pechhulp. Via hen heen ik al 2 auto's gekocht zodat ik zeker weet dat ik een goede, mooie en veilige auto heb zover gebreken. Raad iedereen deze garage aan als je voor kwaliteit en betrouwbaarheid gaat.

Betrouwbaar garagebedrijf

Zeer klantvriendelijk, altijd eerst overleg bij onverwachte werkzaamheden en toelichting bij uitgevoerde werkzaamheden op factuur.

Over CarProf Spijkenisse

CarProf Spijkenisse is een autogarage waar u terecht kunt voor onderhoud & reparatie van alle automerken. Met een compleet pakket aan diensten en services houden wij onze particuliere en zakelijke klant mobiel tegen een betaalbare prijs. Zo voeren wij een kleine of grote onderhoudsbeurt uit aan uw auto en verzorgen wij de terugkomende APK. Maar ook voor het uitlijnen van uw auto en het vervangen van de distributieriem, banden, remblokken etc. bent u bij ons aan het juiste adres. Aanvullende dienstverlening: CarProf Spijkenisse is tevens hét loket voor Zorgeloos Autorijden van Corbomotive. Naast onderhoud en reparaties van alle merken auto's helpen wij u ook graag bij schadeherstel, ruitreparatie, autolease & reiniging. De beste autogarage: CarProf Spijkenisse is een autogarage die gelooft in kwaliteit en het belang van een heldere aanpak. U krijgt daarom vooraf duidelijke offertes. Naast het eerlijke advies werken onze gespecialiseerde autotechnici van onze autogarage vakkundig aan uw auto. Het onderhoud dat wordt uitgevoerd is gelijk aan het voorgeschreven onderhoud volgens het onderhoudsboekje. Graag tot ziens bij CarProf Spijkenisse

Over Carprof