perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service! Zeer bekwaam.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels onze 5e auto gekocht bij deze firma. hebben hier goede ervaringen.....als er wat mis is met de auto wordt dit gewoon hersteld.....lekkage achterklep bij een toyota, een nieuwe koplamp (vocht) en een kapotte schokbreker bij een twingo, Lekkage open dak daihatsu, allemaal geen probleem......direct geregeld, zonder problemen....valt onder de garantie....hebben onze autos er ook in onderhoud..ook daar geen klachten over. \r\nVoor ons maken ze waar ze mee adverteren.\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte garage met super service.\r\nStaan altijd direct voor je klaar! Toptent!\r\nJammer dat ze Carprof zijn geworden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed geholpen en ze denken echt mee. Zelfs last-minute bandenwissel was mogelijk

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professional approach, nice and reliable service, specific information about the necessary repairs without attempting to cheat and pulling on unnecessary repairs and costs. Honestly, efficiently, quickly and not the most expensive, also the terms of payment for the benefit of the client. I highly recommend the service of this workshop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik werd zeer vriendelijk ontvangen, de koffie stond klaar. De montuer kwam nog even overleggen. Het was mijn eerste ervaring met een CarProf bedrijf. Vantevoren een bezoek gebracht aan de garage en later prima emailcontact gehad. Je merkt echt het verschil met een grote garage.

voldoende, een redelijke ervaring

Dank voor uw review! Het doet ons goed om bevestigd te krijgen dat onze harde werken gewaardeerd wordt. Wij als CarProf vestiging willen een beter en goedkoper alternatief zijn voor de merkdealer. Een voorbeeld hiervan is dat wij standaard 24 maanden internationale garantie op onderdelen en reparaties verlenen. Net als de dealer van uw bereden automerk. Echter bent u voor exact het zelfde onderhoud bij de dealer ruim 30% duurder uit als bij ons bedrijf. Een 6 is voldoende, maar we streven naar minimaal een 8. Daarom horen wij graag hoe we van een 6 voor prijs/kwaliteit, in de toekomst hiervan minimaal een 8 kunnen maken. Wij nodigen u daarom graag uit om dit in een persoonlijk gesprek te bespreken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom inmiddels al weer zeven jaar bij de firma en ben\r\nzeer tevreden ,omdat ze doen wat ze beloven.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heel snel geholpen en verders geen poespas. Super

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben nu 4 jaar klant bij CarProf Jan Dekkers en ben zeer tevreden over de geleverde service door de vakbekwame monteurs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 10

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel tevreden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Persoonlijk \r\ngeen wachttijden\r\nsnel afspraak \r\nwinter banden in 1 dag geregeld\r\nsuper vriendelijk\r\nprijs /kwaliteit in evenwicht.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring. Snel in te plannen afspraak. Naar tevredenheid geholpen. Correct behandeld.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gratis apk keuring nou kreeg een rekening van dik 400 euro voor iets wat ze niet hadden gedaan en later moest ik na 2 maand toch de apk keuring betalen na vele mails gestuurd te hebben om te vragen om hun rekening nummer toch maar betaald om van hun gezeur af te zijn

Dhr Jakobs heeft een apk keuring laten uitvoeren en daar volgens afspraak een factuur van slechts € 29.00 voor gekregen. Na diverse verstuurde herinneringen is deze eindelijk betaald. Jammer van het misbruik van deze recensie mogelijkheid.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto ter reparatie aangeboden omdat er geen brandstof toevoer meer was. Al aangegeven dat het wellicht de brandstofpomp was. Reparatie naar teverdenheid uitgevoerd maar er kon nog geen factuur worden opgemaakt. Deze viel 2,5 week later in de bus. Navraag bij andere garages viel het me op dat het aantal uren dat aan de reparatie besteed was substantieel hoger was dan gemiddeld. Zelfs bij een Citroen dealer was ik voor deze reparatie een stuk minder kwijt. Dit heb ik proberen te bespreken met CarProf Dekkers maar helaas was er geen discussie mogelijk. Uren zijn gemaakt en gewoon betalen. Ik had maar moeten vragen wat de kosten zouden worden en de garage wil van niets weten als ik aangeef dat bij dergelijke bedragen best een indicatie afgegeven kan had kunnen worden. Ik heb grote moeite met de houding van dit bedrijf.

voldoende, een redelijke ervaring