Klantgericht en zeer goede service.

Mijn eerste ervaring met garage Lennaerts; top! Persoonlijke benadering, kundige uitleg en een eerlijke manier van verkopen. Met andere woorden; afgesloten koop voelt gewoon goed.

• Showroom N.v.t.

Service zoals het hoort

Ik heb een BMW 3 serie gekocht bij Vakgarage Venlo en ben vanaf het eerste contact uitstekend geholpen door Bart. Bart heeft service hoog in het vaandel staan en dat merk je: snel reageren, transparant, goede uitleg, kennis van zaken en eerlijk. Ik kan niet anders zeggen dat ik tevreden ben. De inruil prijs voor mijn oude auto was prima en de BMW is prima in orde. Wat ik mooi vond is de passie van Bart over de auto, de auto is verder binnen en buiten helemaal schoon gemaakt en de auto is afgeleverd met een volle tank. Zelfs een mooi kookboek van Jamie Oliver, aan alle details wordt gedacht. In het zuiden weten ze hoe het moet :-). Bedankt Bart en team.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede service!

Altijd een goede service. Ga zo door.

• Showroom

Al jaren topservice.

Altijd goede service en afspraken die nagekomen worden.

• Showroom
  • Faciliteiten wachtruimte

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zowel telefonisch als aan de receptie word je op vriendelijke en adequate wijze te woord gestaan.\r\nEen reparatie wordt binnen korte tijs deskundig verholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot nu toe ben ik zeer tevreden over Lennaerts en met name de verkoper Bart Rutten. Wat een prettige man om zaken mee te doen.\r\nOprecht en eerlijk zoals verwacht mag worden.\r\nOnderhoud heb ik nog niet uit laten voeren dus kan hier nog geen oordeel over vormen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hebben een goede service en men wordt er correct en eerlijk behandeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren bekend met dit bedrijf en naar volle tevredenheid!\r\nHier wordy gedaan wat beloofd is. Hire kilotons Alles en dat begint al met de vriendelijke ontvangst

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alweer mijn 4e auto aangeschaft bij deze garage en dat doe je natuurlijk niet zomaar. Van een Punto als eerste auto, naar een Punto die wat nieuwer en luxer was, naar een gezinsauto ( Stilo multiwagon) en als 2e auto een Panda. Het was dat jullie 2,5 jaar geleden geen Panda hadden die binnen mijn budget paste, maar anders was die ook bij jullie gekocht. Mijn ouders kochten in het verleden ook vaker een auto bij jullie en dat beviel ook altijd goed, zo ben ik ook ( weer) bij jullie terecht gekomen. Prima service, betrokken en flexibel. Kortom: gewoon erg prettig allemaal. De Panda die ik vorige week bij jullie kocht, bleek ook nog sneller klaar dan verwacht. Heel fijn!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima, klantvriendelijk en duidelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik ben zeer tevreden, ik word vriendelijk en tot tevredenheid en snel geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig en komt afspraken na.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen positieve ervaringen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al vele jaren klant van Lennaerts Venlo\r\nzowel prive als Laes\r\nEen goede degelijke garage die verstand heeft van auto\'s en klantvriendelijk te werk gaat

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede deskundige service.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was er voor APK.\r\nMaar ben altijd tevreden geweest met de service en werkzaamheden.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 1e instantie was ik niet echt tevreden, bij problemen met de navigatie werden er alleen smoesjes verzonnen. Pas na ingrijpen leasemaatschappij werd er actie ondernomen. Daarna werd er wel serieus met mij als klant omgegaan. Houdt voorlopig mijn twijfels.