Het onderhandelen bij het aankopen van mijn auto verliepen gemoedelijk en opvallend transparant. Een accessoir dat nageleverd moest worden was er binnen de, door mij, verwachte tijd en is keurig geïnstalleerd en zelfs met meer toebehoren dan afgesproken: After sales is een sterk pluspunt van deze garage.

Bewezen betrouwbaarheid

We hebben een mooie Mini gekocht met 120K kilometers op de teller. Een plaatje. We kregen 12 maanden garantie. Helaas bleek na verloop van tijd dat de klepstootrubbers versleten waren waardoor de auto olie verbruikte en rookte. Garage Lennaerts pakte het goed op; we kregen een keurige vervangende auto en na enkele weken stond de Mini weer klaar. Inmiddels ruim 1000km gereden. Auto loopt als een zonnetje. Bart Lennaerts en zijn team staan voor betrouwbaarheid en heerlijke ouderwetse degelijkheid. Heerlijk om dit te ervaren in deze hectische en snelle internet wereld!

• Faciliteiten wachtruimte

Deze vakgarage beveel ik bij iedereen aan.

Ik had al een goed gevoel bij ons mailverkeer. Dit werd nog eens bevestigd tijdens het daaropvolgende telefoongesprek. Op 4 februari 2023 op de vestiging Venlo geweest. We werden hartelijk ontvangen door Bart (eigenaar). Ik voel me als klant in de watten gelegd. Na de proefrit hebben we de auto bekeken en aangegeven waar de puntjes nog op de i gezet moesten worden. Dit was voor Bart geen probleem. Alles was bespreekbaar. Dit gaf me het gevoel dat ik als klant serieus genomen word. Daarom was het geen discussie om tot een koop over te gaan. Zelfs vragen die ik stelde na de koop werden tot mijn tevredenheid beantwoord. Ik moet wel bekennen dat ik een pietje precies ben, maar Bart geeft me het gevoel dat hij mij begrijpt. Als je een auto wil aanschaffen zou ik allereerst met Bart contact opnemen. Hij is een vakman pur sang.

• Faciliteiten wachtruimte

Klantvriendelijk eerlijk en betrouwbaar maatwerk

Ik ben overgestapt naar privat lease en ben vanaf minuut 1 vriendelijk ontvangen. Je bent hier geen nummer zoals in veel bedrijven maar hier hebben ze echt zorg voor je en kijken ze op een eerlijke, realistische manier mee in wat je wilt en zou kunnen. Duidelijk en eerlijk zonder poespas en kunt altijd binnenlopen als er wat is. Familiair gevoel ipv zakenlijk!

• Faciliteiten wachtruimte

Klantvriendelijke uitvangst en passend maatwerk

Ik heb een Fiat 500c gekocht bij dit bedrijf. De rede waarom ik dit heb gedaan is omdat het bedrijf als betrouwbaar, klantvriendelijk en eerlijk over komt. De verkoper nam ruim te tijd voor ons om ons goed te woord te staan en ik had het idee dat hij ons niet naar de mond praten maar het zei zoals het was. Er werd ook gedacht aan de beleving van de klant bij het ophalen van de gekochte auto. Dit was erg leuk!

Super dienstverlening

Onlangs heb ik Vakgarage Lennarts in de arm genomen om een auto uit Duitsland te importeren. Bart Lennaerts is hiervoor de geschikte persoon. Naast zijn enthousiasme is zijn kennis en ervaring met dit proces perfect. Hij is duidelijk mbt de verwachte prijs van de auto, alsmede van zijn eigen kosten. Verder adviseert Bart duidelijk en goed vwb de aangeboden auto’s. Samenvattend: prima ervaring. Goede keuze.

• Faciliteiten wachtruimte

Super service, zeer klantvriendelijk!

Zeer deskundig advies, meedenkend en eerlijk. Goede service en snel geholpen. Klantvriendelijkheid staat hier echt voorop!

• Faciliteiten wachtruimte

Kwaliteit, eerlijk advies en een top service.

Wij zijn nog steeds super tevreden met onze Fiat en met de uitstekende service van TOP Garage Lennaerts.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Helemaal TOP!!!

Beter geholpen kan je eigenlijk niet dan bij Lennaerts autobedrijven te Venlo. Ik ben al langer op zoek naar een automaat uiteraard een Alfa. Het was een puur genot om te zien hoe Bart & company mij hebben geholpen de juiste auto te vinden en dus de goede keuze te laten maken. Onderhandeling met (externe)verkoper werd in mijn bijzijn en met openkaarten gedaan en dat is zeer prettig. Ik geloof niet dat andere bedrijven dit überhaupt doen. Bij deze wil ik Lennaert autobedrijven zeer bedanken voor de inzet. Ik ben erg blij met mijn nieuwe auto :)

• Faciliteiten wachtruimte

Uitstekende vakbekwame en zeer klantvriendelijke garage

Ik heb mijn camper bij deze garage gebracht voor enig onderhoud (spoed APK die tijdig is uitgevoerd) en montage van een trekhaak. Door ziekte van een monteur liep de oplevering iets uit, terwijl ik de camper vanwege de trekhaak nodig had. De garage heeft een prima alternatief geboden (bus te leen). De camper is een week later opgeleverd, trekhaak uiterst netjes gemonteerd, beurt goed uitgevoerd en een nette prijs. Ik beveel deze garage zeer aan.

• Faciliteiten wachtruimte

Klantgericht en zeer goede service.

Mijn eerste ervaring met garage Lennaerts; top! Persoonlijke benadering, kundige uitleg en een eerlijke manier van verkopen. Met andere woorden; afgesloten koop voelt gewoon goed.

Service zoals het hoort

Ik heb een BMW 3 serie gekocht bij Vakgarage Venlo en ben vanaf het eerste contact uitstekend geholpen door Bart. Bart heeft service hoog in het vaandel staan en dat merk je: snel reageren, transparant, goede uitleg, kennis van zaken en eerlijk. Ik kan niet anders zeggen dat ik tevreden ben. De inruil prijs voor mijn oude auto was prima en de BMW is prima in orde. Wat ik mooi vond is de passie van Bart over de auto, de auto is verder binnen en buiten helemaal schoon gemaakt en de auto is afgeleverd met een volle tank. Zelfs een mooi kookboek van Jamie Oliver, aan alle details wordt gedacht. In het zuiden weten ze hoe het moet :-). Bedankt Bart en team.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede service!

Altijd een goede service. Ga zo door.

Al jaren topservice.

Altijd goede service en afspraken die nagekomen worden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zowel telefonisch als aan de receptie word je op vriendelijke en adequate wijze te woord gestaan.\r\nEen reparatie wordt binnen korte tijs deskundig verholpen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot nu toe ben ik zeer tevreden over Lennaerts en met name de verkoper Bart Rutten. Wat een prettige man om zaken mee te doen.\r\nOprecht en eerlijk zoals verwacht mag worden.\r\nOnderhoud heb ik nog niet uit laten voeren dus kan hier nog geen oordeel over vormen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

voldoende, een redelijke ervaring

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hebben een goede service en men wordt er correct en eerlijk behandeld.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren bekend met dit bedrijf en naar volle tevredenheid!\r\nHier wordy gedaan wat beloofd is. Hire kilotons Alles en dat begint al met de vriendelijke ontvangst

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alweer mijn 4e auto aangeschaft bij deze garage en dat doe je natuurlijk niet zomaar. Van een Punto als eerste auto, naar een Punto die wat nieuwer en luxer was, naar een gezinsauto ( Stilo multiwagon) en als 2e auto een Panda. Het was dat jullie 2,5 jaar geleden geen Panda hadden die binnen mijn budget paste, maar anders was die ook bij jullie gekocht. Mijn ouders kochten in het verleden ook vaker een auto bij jullie en dat beviel ook altijd goed, zo ben ik ook ( weer) bij jullie terecht gekomen. Prima service, betrokken en flexibel. Kortom: gewoon erg prettig allemaal. De Panda die ik vorige week bij jullie kocht, bleek ook nog sneller klaar dan verwacht. Heel fijn!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima, klantvriendelijk en duidelijk.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik ben zeer tevreden, ik word vriendelijk en tot tevredenheid en snel geholpen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig en komt afspraken na.