garage: top.

Ik ben heel tevreden over de garage maar weet dat beoordelingen overal verplicht zijn ( in de zorg/ bij garages) omdat zonder die hulpverleners(fysiotherapeuten oa. ) maar ook garages gekort worden, Ik ben daar zó op tegen en vind dit zo een poppenkast ( als we dit met zijn allen weten gaan we toch niemand slechte scores geven)dat ik hoo dat hier landelijk een halt wordt toegeroepen. Ik vul dit wél in om de garage van mijn principes geen last te laten ondervinden maar a.u.b stop met deze onzin: als je ergens ontevreden bent ga je gewoon niet terug. Bij Hyundai is het zo erg dat als men geen 9 of 10 scoort dat problemen geeft. Aziatische onz

Prima service en vakbekwame medewerkers

Ondertussen ga ik al enkele jaren naar de G.H.V., ik ben zeer tevreden over hun dienstverlening. Aangezien ik het onderhoud van mij auto's zelf doe kom ik er alleen voor de APK. Als er iets is wordt ik gebeld en kan ik zelfs komen kijken om uitleg te krijgen over hetgeen wat er aan de hand is. Daarnaast komen ze altijd met een passende oplossing.

Altijd Top!

Echte vakmensen en zeer vriendelijk en behulpzaam.

Prima, zoals altijd tevreden

Super service

Mijn auto is bij jullie geweest voor wat problemen. Ik had hem dezelfde dag gemaakt weer terug! Super service!

Klasse

Altijd goed geholpen

Er wordt gedaan wat er gezegd of afgesproken is

Vakkundig te woord gestaan, altijd een oplossing voor de klant, en vakkundig personeel. groet Tom Tol

Uitstekend!

Klantvriendelijk en deskundig.

Geholpen volgens gemaakte afspraak.

Vriendelijk en correct geholpen.

secuurder werken aub

Vorig jaar ging het fout met de aandrijfriem van mijn Panda. Volgens de receptiemedewerker moest die vervangen worden, gelukkig niet dus! Dit jaar stond op de orderbon voor de monteur dat de APK had. Ook niet dus, dat is pas volgend jaar. Had ik bij mijn telefoongesprek ook niet aangegeven. Receptie werkplaats mag dus secuurder zijn!

Brengen, communicatie, halen = prima

Klantvriendelijkheid, goede communicatie over het brengen van de auto en bij het ophalen de uitleg van de factuur.

Prima geregeld

Afspraken kloppen, vooraf besproken kosten kloppen. Suzuki is gewoon een goede auto

Altijd vriendelijk en oplossinggericht. Geen ingewikkelde verhalen maar duidelijkheid zonder upselli

Prettig met persoonlijke aandacht.

Hele goede service!

Dit is een hele fijne garage met prima service en fijne klantvriendelijkheid. Voelt vertrouwd!!

Prima service met een persoonlijke benadering. Ik vind het wel jammer dat Suzuki jaarlijks een dure VOS beurt verplicht omwille van de garantie

Vlot

Vriendelijk , vlot

Prima ervaring netjes geholpen

klant vriendelijk

Met hun kun je alles afspreken en het komt goed fijne garage om te komen. ben al jaren klant en zeer tevreden.

Volledig tevreden over de service/deskundigheid!!

Vriendelijke ontvangst bij de receptie , en het kunnen wachten onder het genot van kopje koffie in showroom tot onderhoudsbeurt is uitgevoerd.

Goed, zoals altijd

Top team en goede service en kwaliteit!

Vriendelijke mensen en altijd goede service! Top team op de werkplaats!