Ik ven tevreden.houd niet van dwingende scorelijstjes, daar ik weet dat die verest zijn, boj automerken en zelfs fysiotherapeuten: kolder.als je niet tevreden bent ga je gewoon niet teug.feit dat ik blijf komen zegt genoeg.meer dan scorelijstjes

Klantvriendelijk en persoonlijk

Ben blij om GHV als garage te hebben

Zeer tevreden!

Deskundige, vriendelijke mensen. in een woord een top garage.

Goede en duidelijke communicatie

Prima geholpen, geen verrassingen met afrekenen omdat vooraf alles al duidelijk doorgesproken was.

Ik ben klantvriendelijk en professioneel geholpen!

Keurig volgens afspraak.

Keurig volgens afspraak.

Prima service en vriendelijke mensen

Goede prijs kwaliteit

netjes en goede servies

j

Ontvangst en hulp stel Ik op prijs

Je wordt vriendelijk begroet en geholpen Met mijn loop probleem werd de auto voor mij gehaald ,de deur open gemaakt Stel Ik op prijs

De eerste auto beurt, meteen een succes

Andere auto nieuwe garage volgt dan ook ik wil altijd in de buurt kopen, en laten onderhouden. Gisteren voor de eerste keer bij GHV de autobeurt laten doen super ervaren alles snel goed en fijn ervaren . Kijk dan wordt kopen en onderhouden van je auto toch een fijne ervaring. Dank GHV tot de volgende auto beurt gr Henk

Zelf het klokje op het dashboard goed gezet.

Werkzaamheden goed uitgevoerd. Prettig en vriendelijk geholpen

Uitstekend!

Prettig geholpen, ruim op tijd klaar.

Vriendelijke en snelle service

Je betaalt best wat maar dan heb je ook wat.. Die schone, opgeruimde werkplaats blijft me verbazen.

Service met hoofdletters

Onderweg naar een begrafenis kregen wij problemen met de koppeling. Omdat wij toch langs Oostrum kwamen even voor advies langsgekomen. Zonder aarzelen kregen wij een bijna nieuwe auto mee. Zo merk je dat service verder gaat dan alleen goed onderhoud en een corrrecte APK keuring van onze auto en camper.

Heel goede ervaring

Geweldige service. Bekwaam personeel. Altijd bereid je te helpen.

Altijd goede service en goed resultaat

Vriendelijk, vakkundig, goed resultaat. Overleggen over kosten voor reparatie.

Klantvriendelijke en deskundige service.

Zowel bij onderhoudsbeurten van onze beide auto's, als met betrekking tot financiële zaken is het contact met de medewerkers van GHV prettig, correct en ter zake. Mijn vrouw en ik komen graag naar het bedrijf en hopen dat nog vele jaren te doen. Groet, Dick Tolsma, Boxmeer

Zoals de score aangeeft, helemaal tevreden.

Vriendelijkheid en behulpzaamheid staan hoog in het vaandel. Correcte en eerlijke werkwijze.

Luisteren naar mijn wensen.

Ben altijd goed geholpen.

Zoals ik al heb aan gegeven, ze staan altijd klaar als ik een probleem heb.

Optimale klantbeleving

X

Dat alles goed is verlopen

Ik ben goed geholpen

Ik ben heel tevreden