Zoals altijd netjes geholpen

Ik kon snel terecht en ben netjes geholpen

Goed en correct uitgevoerde reparatie.

Schokbrekers vervangen.

Staan altijd voor je klaar

Uitstekende klantgerichtheid enklantvriendelijkheid

Online afspraak gemakkelijk, contact uitstekend

Servicegericht

Staan altijd klaar voor je, super!

Vriendelijk geholpen en gewacht tot de auto klaar was ondertussen koffie gedronken. De auto was ook snel klaar. Zeer tevreden!

Auto had onderhoud nodig. Afspraak snel gemaakt. Ga meestal sporten als ik de auto inlever voor klein onderhoud. Als ik klaar ben met sporten staat de auto meestal ook klaar. Zoniet dan wacht ik even in de koffie corner in de showroom onder het genot van een kopje koffie.

Snelle vakkundige service, vriendelijk

Snel aan de beurt, vriendelijk geholpen , leenauto geweldig,

Vriendelijk en behulpzaam

prima service

Super service!

Altijd vriendelijk en altijd een uitmuntende service!

super

was vergeten eerste apk van kampeerauto te laten doen , na herinnering door rdw meteen GHV gebeld om zo snel als mogelijk alsnog apk uit te voeren. Als eerste maandagmorgen aan de beurt. Super. Hopelijk snel genoeg om boete door rdw te voorkomen.

Supersnel geregeld Auto om 8:30 uur gebracht, super de luxe leen auto meegekregen, een hybride suzuki swace. Om 14:00 uur kreeg ik al bericht dat het klar was. De montage is super netjes verlopen. Dik tevreden.

Goede service vriendelijk personeel.

prima service uitstekend

alle afspraken worden nagekomen en eventuele extra dingen die bijeen onderhoudsbeurt voor komen worden van te voren besproken zodat je niet voor verassingen komt te staan. Zeer kantvriendelijk personeel prima ga zo door

Goed en snel

Ze hebben me goed en snel geholpen

Vriendelijk en correct geholpen.

Goed team van samenwerking.

Heb geen klachten,wordt altijd goed behandeld

duidelijk, correct

Klantvriendelijke, duidelijke voorlichting

Er wordt gedaan wat afgesproken is, vriendelijke behandeling aan receptie, weinig wachttijd

Goed geholpen

Nvt

Goed en vriendelijk geholpen

Altijd goed en bekwaam

Winterbanden gewisseld voor zomerbanden. Krijg advies over slijtage profiel van de banden en wanneer deze evt te vernieuwen. Tevens oliepeil gecontroleerd en bijgevuld. Altijd heldere en duidelijke communicatie. Topbedrijf!!

Werk volgens afspraak

Prima communicatie

Apk en grote beurt. Beetje prijzig echter rijd dan ook veel kilometers.