enorm tevreden

ik kom hier al meer dan 45 jaar. dat is wel het beste bewijs van mijn tevredenheid

uitstekend

Koop en verkoop/inruilen van een auto Een auto kopen en je oude auto inruilen/verkopen doe je niet elke dag. Het is daarom verstandig om er eerst wat over te lezen en er zijn ook belangrijke redenen om showrooms te bezoeken. Vaak zijn ze namelijk slechts tot op zekere hoogte online te bereiken voordat u tot aankoop of verkoop overgaat. Na een tijdje showrooms bezoeken zijn we terecht gekomen bij de Suzuki Dealer Oostrum-Venray Eerst gingen we kijken, mijn vrouw en ik, bij Suzuki Oostrum-Venray voor een suzuki-Ignis een kleine regionale dealer. We werden ontvangen door voor mij een bekende verkoper. Die meer dan 24 jaar vaste kracht daar al werkzaam...Sander J. Ik keek mijn vrouw aan en dacht eerst...zou deze jongeman ook verstand van de Ignis hebben... Nou ik kan u zeker vertellen…dat heeft hij! Hij heeft verstand van zaken (kundige), is alert, behulpzaam, kan modellen-gericht denken, is netjes en zorgvuldig en ook na het bezoekje nog betrokken blijven... Wat je ook vroeg, hij wist het... Deze Sander weet waar hij voor staat. Wat een aanwinst voor het Oostrums bedrijf! En vooral ook dat we op deze Sander konden vertrouwen... Hij hield zijn woord. Over het algemeen ben ik goed geholpen en vriendelijk ook. Alleen heb je altijd even tijd nodig om wat te overleggen en uit te zoeken Toch zijn we ontzettend blij met de Ignis en enorm tevreden hoe alles verlopen is. De onthulling was erg leuk. Dus Sander...je baas (Sjaak) mag echt heel zuinig op je zijn. Wij zijn meer dan tevreden....en genieten iedere dag van onze nieuwe Ignis...waarin je kaartje met je nummer meerijdt in het vakje. (Omar) Suzuki Ignis rijder.

Fijne snelle service

Onderhoud en apk precies volgens afspraak.

Goede service, duidelijke afspraken, zeer vriendelijk personeel

Zeer open en vriendelijk personeel, duidelijke afspraken en goede service

Je wordt hier prima geholpen en gemaakte afspraken worden ook nagekomen.

Goede, nette behulpzame garage.

Goede, nette en behulpzame garage.

Super goede service !

Super goede en snelle service.!

Kleine beurt

Perfecte service en Persoonlijke aandacht

G.H.V. is hét voorbeeld hoe het moet. Iedereen die hier werkt heeft Klantgerichtheid en Service in zijn/haar bloed. Altijd tijd voor een praatje, lekker bakkie koffie en een mooi aanbod van nieuwe Suzuki modellen en jong gebruikte auto's. Een service gerichte werkplaats die met je meedenkt en je vooraf belt bij bijzondere reparaties. G.H.V. is een mooie dorpsgarage waar de klant op 1 staat.

Autobedrijf G.H.V. is altijd klantgericht en je kunt er altijd terecht voor vragen en advies.

Zie hierboven.

Geweldige service

Alles ging goed volgens afspraak

Personnel heel behulpzijn! Mooie plekje om te wachten koffie en krant daarbij. Wat meer wil je hebben?

Duidelijke communicatie, vakkundig onderhoud

geweldig. optimaal

Steeds vriendelijk behandeld. Steeds heel goede service. Bij " klachten " kan ik steeds binnen een of twee dagen terecht. Ook wel dezelfde dag, zoals vandaag. Zomercheque/wintercheque??Ik krijg steeds bericht wanneer ik kan komen. Service kan niet beter, koffie staat altijd klaar. Dus in een woord: TOP GARAGE.

Goeie service

Goeie service en advies. Vriendelijk personeel. Denken met je mee.

Hier ben je geen nummer

In een woord uitstekend.

Correct en vriendelijk.

GHV denkt mee. Geen onnodige reparaties.

Super service!

Altijd een uitstekende service ....

Prima service en goed vakmanschap.

Ik kom al jaren bij GHV. Wat mij naast de klantvriendelijkheid opvalt, is de altijd schone werkplaats en showroom. Dat geeft de klant een goed gevoel. Een gevoel van rust en vertrouwen. Klasse@

Een prima ervaring, komen afspraken na en communiceren goed

Het is altijd plezierig om lokaal een fijne garage te hebben voor jouw camper. De garage ziet er altijd piekfijn en opgeruimd uit wat een zeer professionele indruk maakt. De service is conform de afspraak zoals het hoort. De mensen aan de balie super vriendelijk, wat wil je nog meer.

Zoals altijd prima service

Ik ven tevreden.houd niet van dwingende scorelijstjes, daar ik weet dat die verest zijn, boj automerken en zelfs fysiotherapeuten: kolder.als je niet tevreden bent ga je gewoon niet teug.feit dat ik blijf komen zegt genoeg.meer dan scorelijstjes

Klantvriendelijk en persoonlijk

Ben blij om GHV als garage te hebben

Zeer tevreden!

Deskundige, vriendelijke mensen. in een woord een top garage.

Middel Broekweg 89

2675KJ Honselersdijk