Geweldige service

Zeer klantvriendelijk, vakkennis. Trekhaak laten plaatsen op Citroen Aircross, zorgvuldige montage, netjes afgewerkt.

Vriendelijk, snelle en vakkundige behandeling

Vriendelijke bejegening door personeel. Garage en werkplaatsunits altijd zeer netjes en opgeruimd ook tijdens de werkzaamheden.

Uitstekend!! Een 10

Keurig en uitstekend geholpen na waterlekkage

prima, behulpzaam, attent.

Zeer correct in nakomen van afspraken/ begeleiding aankoop!

Afdeling verkoop in de persoon van Sander Jansen is klantgericht, luistert goed, adviseert vervolgens en neemt ruim de tijd voor uitleg van de nieuw aankoop. Daarnaast een passende prijs voor mijn “oude” auto geboden. Wij gaan hier zeker onze auto in onderhoud doen ook al moeten we daar ruim 50 kilometer voor “omrijden”. Mijn vrouw en ik kunnen Autobedrijf G.H.V. van harte aanbevelen. Onze dochter zoekt ook nog een auto en we worden hierover nog getipt door het bedrijf.

Worden netjes geholpen en op de hoogte gehouden

Fantastisch

Heel erg flexibel goede service en denken mee !!!

Ik voel me gehoord en begrepen

Professionele behandeling. Klachten worden meteen gehoord , na analyse klacht , worden de kosten besproken. Er wordt rekening gehouden met wat op dat moment kan. Afspraak is redelijk snel te maken.

Uitstekend geholpen bij herstel schade aanrijding

Uitstekend geholpen bij herstel schade aanrijding

Goede service en houden zich aan de afspraken!!

Een fijne garage, alles netjes en opgeruimd. Het personeel is ook heel vriendelijk. Alles gaat vlg afspraak, en daar houden ze zich ook aan. Top!

Kundig en vriendelijk

Auto voor groot onderhoud en APK maar de garage gebracht. Binnen 1 dag netjes klaar. Duidelijke uitleg wat ze hebben gedaan.

uitstekend

goed geholpen

Perfect genoeg koffie bi de hand

Zeer prettig goede service

ruim voldoende

uitstekend

Zoals gewoonlijk TOP!

Lekke band, goed advies en binnen één dag opgelost.

betrouwbaar en alles correct

Goed advies en snelle afwikkeling.

Geweldige en fijne mensen altijd vriendelijk en gastvrij en de koffie staat klaar

Deskundig advies en vakkundig uitgevoerde werkzaamheden

klasse

altijd punktueel

Perfecte service

Vriendelijk

Snelle service

Ik wordt gebeld bij bevindingen Afspraak op korte termijn aangeboden gezien herhaald (nog niet opgelost) probleem.

Word tot nog toe goed behandeld

Kocht gebruikte Celerio bouwjaar 2016 in 2020 bij GHV Bij aankoop twijfelde ik over de airco... (zou toch voldoende werken volgens de verkoper) Na verloop van tijd bleek de airco toch niet goed te werken. Bij de eerstvolgende controle beurt na een jaar vertelde ik mijn verhaal over de airco. De airco werd na 1 jaar gratis gerepareerd. Dat vind ik goede service.

Klantvriendelijk

Persoonlijk, attent

Mijn ervaring bij G.H.V is goed.

Wij hebben onze Kia en de camper laten keuren en de reparaties laten uitvoeren. Alles gebeurd in goed overleg en zijn zeer tevreden. Personeel is vriendelijk en behulpzaam om mee te denken om de kosten laag te houden op een goede en veilige manier. Blijven zeker terug komen. Gr Fam. Van der Zwan.

Zeker te spreken over de garage

Je wordt er heel vriendelijke te woord gestaan.zijn via de telefoon heel goed bereikbaar.Heel vriendelijke personeel.