Prima, zoals altijd tevreden

Super service

Mijn auto is bij jullie geweest voor wat problemen. Ik had hem dezelfde dag gemaakt weer terug! Super service!

Klasse

Altijd goed geholpen

Er wordt gedaan wat er gezegd of afgesproken is

Vakkundig te woord gestaan, altijd een oplossing voor de klant, en vakkundig personeel. groet Tom Tol

Uitstekend!

Klantvriendelijk en deskundig.

Geholpen volgens gemaakte afspraak.

Vriendelijk en correct geholpen.

secuurder werken aub

Vorig jaar ging het fout met de aandrijfriem van mijn Panda. Volgens de receptiemedewerker moest die vervangen worden, gelukkig niet dus! Dit jaar stond op de orderbon voor de monteur dat de APK had. Ook niet dus, dat is pas volgend jaar. Had ik bij mijn telefoongesprek ook niet aangegeven. Receptie werkplaats mag dus secuurder zijn!

Brengen, communicatie, halen = prima

Klantvriendelijkheid, goede communicatie over het brengen van de auto en bij het ophalen de uitleg van de factuur.

Prima geregeld

Afspraken kloppen, vooraf besproken kosten kloppen. Suzuki is gewoon een goede auto

Altijd vriendelijk en oplossinggericht. Geen ingewikkelde verhalen maar duidelijkheid zonder upselli

Prettig met persoonlijke aandacht.

Hele goede service!

Dit is een hele fijne garage met prima service en fijne klantvriendelijkheid. Voelt vertrouwd!!

Prima service met een persoonlijke benadering. Ik vind het wel jammer dat Suzuki jaarlijks een dure VOS beurt verplicht omwille van de garantie

Vlot

Vriendelijk , vlot

Prima ervaring netjes geholpen

klant vriendelijk

Met hun kun je alles afspreken en het komt goed fijne garage om te komen. ben al jaren klant en zeer tevreden.

Volledig tevreden over de service/deskundigheid!!

Vriendelijke ontvangst bij de receptie , en het kunnen wachten onder het genot van kopje koffie in showroom tot onderhoudsbeurt is uitgevoerd.

Goed, zoals altijd

Top team en goede service en kwaliteit!

Vriendelijke mensen en altijd goede service! Top team op de werkplaats!

Al jaren prima geholpen

Meedenkend, klantvriendelijk bedrijf

Good service

Everyone most pleasant and helpful and a comfortable place to wait with a newspaper and coffee! Could not be better.

ik ben voor bandenwissel bij jullie geweest !! correct en op tijd geholpen zoals afgesproken !!

Deskundig, vriendelijk en een goede service

Goed geregeld

Blij mee dat een medewerker mijn auto meeneemt en weer terug bezorgd. Service is top .

Goed.

Goed.

Erg goede service, zeer vriendelijk

Zie boven