Fijn geholpen Door een topteam aan mensen

Fantastische service

De medewerkers staan altijd voor je klaar, klant is echt koning. Of het nou het onverwacht vervangen van een lampje, advies onderweg richting vakantie of het kopen van een auto is, we worden altijd met dezelfde goede service geholpen. Super bedrijf!

• Reden bezoek N.v.t.

Geweldig bedrijf

Wij zijn al sinds de oprichting van het bedrijf in Nijnsel klant met 7 auto`s uit ons gezin die wij hier hebben gekocht en/of in onderhoud hebben. Je krijgt altijd een eerlijk, transparant en goed advies en kunt altijd terecht met vragen en problemen. Niets is hen teveel. Zelfs als een gewenste auto niet bij Markgraaff te kopen is krijg je een vakkundig advies over de aanschaf. De leus koning, keizer, admiraal is hier zeker van toepassing!

• Reden bezoek Andere reden

Met recht een betrokken auto dealer.

2 dagen terug heeft onze swift hier zijn onderhouds beurst gehad. Bij deze garage komen inmiddels nu 2 jaar sinds de aanschaf van onze 1e suzuki. In een eerder review had ik al geschreven dat deze dealer erg betrokken is bij zijn klant. En dat is weer bevestigd, na dit (voorlopig) laatste bezoek werd ik getroffen door een tia. En tot onze verbazing werd er zels een bloemetje bezorgd namens suzuki dealer markgraaff bij ons thuis. Wij wonen zelf 70 km van deze dealer vandaan, maar juist door hun service, klantvriendelijkheid, en betrokkenheid. Blijven wij klant bij het suzuki team van garage markgraaff. Fam Stigter Breda

Top service!!!

Heel vervelend.... spijker in je band.....is weer opgelost na telefoontje. Heel persoonlijk en klant is hier keizer!!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

De beste

Als er wat is, je een nieuwe auto wil of je gewoon een babbeltje wil maken staat het team van garage Markgraaff altijd voor je klaar, een super garage!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Super fijne grage

Wij komen er al lang fijne eerlijke garage en fijne monteurs

Mag zichzelf met recht een vakgarage noemen!

Ik heb mijn auto voor een simpele APK keuring weg gebracht. Toen ze zagen dat er een lelijke plek op de voorkant zat, ( na een aanvaring die ik met een paaltje heb gehad ) hebben ze dit zonder dat ik het er over heb gehad helemaal net netjes weggepoetst en bij gelakt in de exacte kleur van mijn auto! Dit alles volledig uit zichzelf en helemaal gratis! Ik had niet blijer kunnen zijn toen ik mijn auto weer op kwam halen! Mijn auto ziet er weer uit als nieuw! 100 punten voor klantvriendelijkheid en service!

Wat een topzaak

Op zoek naar een Peugeot 206 CC en zo kwam ik bij Markgraaff terecht. Ik had meerdere Peugeot auto's op mijn lijstje om te bezichtigen. Maar verder dan Markgraaff ben ik niet gekomen wat een fijne zaak en wat een klantvriendelijk, dat zulke zaken nog bestaan. Het voelde gelijk goed en vertrouwd. Joan gaf ons de sleutel en zei ga maar heerlijk een stukje touren. We hebben de Peugeot gekocht en nogmaals wat een superservice niets is echt teveel. Hier kunnen veel autozaken van leren een auto verkopen kan misschien iedereen maar de service en kwaliteit die je hier krijgt is SUPER. Ik schrijf niet gauw een revieuw maar Markgraaff verdient deze echt.

In een woord ,, een geweldige dealer " en een aanrader

Van deze dealer nog nooit gehoord omdat wij zelf afkomstig zijn uit een andere regio ( Breda ) En omdat wij via internet een swift zagen staan waar onze interesse naar uit ging, eens informatie ingewonnen wat onze auto zou opbrengen aan inruil. Na dat ik op verzoek wat foto,s en een omschrijving door gemaild heb kreeg ik vrij direct al een indicatie. Deze indicatie was voor ons de moeite waard om naar sint Oederode af te reizen, en eens kennis te maken met een swift. Uit gelegd dat ik nog nooit in een swift gereden heb, en kreeg gelijk te horen rij eerst maar eens een rondje om te kijken of dat wel bevalt. Daarna kijken we wel of we zaken kunnen doen, en dat hebben we gedaan, in alle rust en zonder te pushen of aandringen, en ben zeer vriendelijk geholpen door Joan. Op papier alles vast gelegd wat er nog aangedaan zou worden en wat er bij kwam voor de extra,s. Tot onze verbazing, zijn er ( kosteloos ) zelfs nog 2 nieuwe banden onder gelegd, en verder alles volgens de afspraak. Bij het ophalen van de swift gelijk een ( andere ) verzekering/garantie plan aangegaan van ,,verzeker je Suzuki.nl" die goedkoper bleek te zijn dan mijn huidige verzekering. En als dank kregen we bij het ophalen van de auto ook nog eens een grote slagroom taart mee. Al met al, deze dealer is echt een aanrader, geen gladde verkoper, geen pushen en aandringen, maar een mee denker met de klant.

Goed geholpen ondanks dat ik mijn Suzuki niet daar gekocht heb!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een geweldig bedrijf is dit! \r\n\r\nVanuit Den Haag kwamen wij bij garage Markgraaf terecht omdat deze een VW Touran had staan die wij zochten. \r\n\r\nDe garage heeft alles volgens afspraak georganiseerd, een grote beurt en garantie gegeven (km. stand 135.000). \r\nBij het afleveren werden we behandelt alsof we een nieuwe auto kwamen afhalen. De auto geheel gepoetst en in perfecte staat. \r\n\r\nWij zijn direct een rondje Europa (5.000 km.)gaan rijden, dit zonder enig probleem. Auto was tiptop.\r\n\r\nWij raden dan ook dit betrouwbare bedrijf aan, het was voor ons de rit uit Den Haag meer dan waard.\r\n\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

Nijverheidsweg 24 5492NK Sint-oedenrode