Super service en snel geholpen

Ik stond op het punt om te vertrekken naar Duitsland en mijn olielampje bleef branden. Dus even snel voor vertrek naar Autovakmeester Schaap voor een check. Olie direct bijgevuld en snel weer op weg naar Duitsland. Super service en ze staan altijd klaar ook zonder afspraak!

Prima service en een goede prijskwaliteit

Sinds het begin van de keuringen is er een goede kwaliteit geleverd, waarbij de prijs alleszins redelijk is.

Auto na dik 3 jaar uit de stalling gehaald voor APK, twee kleine gebreken direct vakkundig verholpen. Al jaren zeer tevreden over het werk van Autovakmeester Schaap.

Zeer fijne mensen . Klant vriendelijk Ik ben heel blij met de garage

Zeer netjes

Eerlijk en betrouwbaar

Getipt door een vriend en geen moment spijt van mijn overstap naar Schaap. Eerlijk advies en betrouwbare occasions, ook al mijn onderhoud keurig, op tijd en scherp in de prijs.

Goed, vriendelijk en correct is de service van Schaap

Fijne garage met goede vakmensen

Uitstekend!

Mijn ervaring is zoals altijd uitstekend! Altijd super service en er is altijd ruimte voor een vraag of een extra dingetje.

Aardige man, denkt mee, denkt klantgericht. Onder het kopje beoordeel de volgende punten, heb ik het neutraal gehouden. Dit omdat we de auto 2 weken geleden hebben gekocht.

Ze zijn altijd vriendelijk en je kan altijd binnen wippen

Ik heb tot nog toe goede ervaring..we hebben er een auto gekocht En we zijn zeer tevreden hoe we daar geholpen worden..de volgende auto kopen we daar ook beslist..hoop voorlopig nog niet..

Prima service, mensen met vakkennis en zeer vriendelijk

Fantastisch

Zoals altijd goed en vakkundig geholpen Altijd even vriendelijk en ze nemen de tijd voor je Raad auto vakmeester Schaap aan iedereen aan

Mijn auto had mankementen. Gebeld en ik kon meteen komen. En het probleem werd meteen verholpen. Een goed autobedrijf met deskundigpersoneel.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Betrouwbaar en warm gevoel

Met de auto naar de garage is eigenlijk niet de leukste bezigheid, maar deze garage geeft een warm gevoel en zijn betrouwbaar, ze vertellen precies wat er loos is (of was) en zijn qua prijs eerlijk. Het gebruik van een leenauto is perfect, en de kleine vergoeding die hiervoor betaald moet worden is meer dan acceptabel Kortom een goede garage!

Geweldige Snelle Service !

Geweldige Snelle en Goede Service Blij met jullie !

Fijn geholpen!

Erg blij met mijn aankoop bij Schaap. Keurig familiebedrijf die naar je wensen luistert. Bedankt!

Autoband lek, gelijk vervangen door tijdelijke band zodat we konden rijden. Nieuwe band gelijk besteld en volgende dag vervangen.

Zeer goede service

Meerde positieve ervaringen nu tweede auto aangeschaft bij autobedrijf Schaap.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto is hier al een lange tijd in onderhoud en word altijd perfect afgehandeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren klant en zeer tevreden! Afspraak is afspraak en leen auto en koffie staat altijd klaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf APK

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De medewerkers kennen ons goed en zijn altijd snel bereikbaar over alles.\r\nDe snelle goede service en het vertrouwen in deze garage maakt dat wij blijven met 3 voertuogen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De ervaring is: Klantvriendelijk, hartelijk en we zijn zeer tevreden met de afhandelingen.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.