Schantastisch goed!! zoals elke keer weer.

Zoals altijd. Erg tevreden. Tot snel weer

Vriendelijk en vlot geholpen

Nieuwe band zat er snel op. Alleen waren de voorbanden op te hoge hoge bandspanning gezet. Moet zijn 2.3 bar. Verder tevreden.

goeie garage

Pas een andere auto gekocht bij Schaap, deze werd super netjes afgeleverd.... dik tevreden

Goeie ervaring

Vriendelijke personeel en een goeie en snelle service. Altijd een leenauto beschikbaar.

Nummer 1 Deal

Tweedehands auto gekocht, alles naar wens, goede prijs kwaliteit.

snelle service

Snelle en goede service (en onderhoud) en ook nog eens normale prijzen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Zeer vriendelijk geholpen.

Verder geen bijzonderheden daar het enkel om een APK ging. Keurig op de hoogte gebracht zodra de auto weer klaar stond om opgehaald te worden.

allround

Laat ik het zo zeggen: Mijn autootje heeft voor het eerst bij Schaap een onderhoudsbeurt plus APK gehad. Ik ben overtuigd van de snelle service en de vakkundigheid. (Ik heb ruim 40 jaar ervaring met auto's, gebruikte en nieuwe.)

goede en leuk gesprek met de verkoper

hier een gebruikte auto gekocht en een goed gevoel bij proef rondje gereden daarna kort overleg gehad over inruil van mijn auto waar we snel uit waren leuke rustige verkoper voor vragen kan je zo terecht bij verkoper ik rij hem nu pas een week dus afwachten maar ik heb er alle vertrouwen in dit bedrijf

Vakkundige mensen met een vriendelijke aanpak. Geen onzin verhalen, maar gewoon klant gericht werken

Erg positief en met een goed gevoel een aankoop gedaan.

Prima garage

Klantvriendelijk En een goeie service!

Wegens nieuwe inwoner van A-P,onze 1ste ervaring met Autobedrijf Schaap en hardstikke tevreden

Klantvriendelijk meedenkend.

De reparatie worden snel uitgevoerd en word goed geïnformeerdeerd over de reparatie en kosten.

En bijzonder ervaring

Goede afspraken, alles netjes op tijd en alles nagekomen bij aanschaf andere auto. Laat je vrij om alles te bekijken en over dingen na te denken en alles was professioneel tot in de puntjes verzorgd. Goede ruim keuze van auto's en goede garantie met Bovag voorwaarden. Peter

Vakmensen

Afspraak snel gemaakt, kon snel terecht en auto was direct weer klaar voor gebruik. 2 dagen later een rem issue, even bellen en kon direct de volgende ochtend terecht waar dit ook meteen opgelost werd.

Een uitstekende klant behandeling

Prima vakmensen,denken mee met de klant en hebben een prima service zowel bij verkoop als onderhoud van de auto. Met vriendelijke groet, Ron Hoekstra

Als thuiskomen!

Snelle en goede service, een geintje in de showroom en met een glimlach in de auto.

Ik wordt altijd vriendelijk geholpen

Ik krijg altijd goed advies

Gewoon top

Gewoon een mooi en goed bedrijf

Ik ben erg blij met ze

Als je ze nodig hebt kan je snel bij ze terecht. Ze geven een goeie service

Zeer goede ervaring

Duidelijke communicatie je weet wat er gebeurd

Snel,klantvriendelijk

Snel en goed geholpen

Prettig geholpen

Ik werd netjes gebeld wat er moest gebeuren en wat het zou gaan kosten, hoewel dat wel een beetje tegenviel. Maar ik vertrouw er op dat er op een eerlijke manier reparaties gedaan worden en geen onzin dingen. En vond het een verrassing dat mijn auto gewassen klaar stond. Service!

Super fijne service en vriendelijk familiebedrijf.

Ik heb hier mijn auto gekocht en alles is mij erg goed bevallen. Het gaat om een vriendelijk en behulpzaam familiebedrijf, waar je je gelijk op je gemak voelt en echt de tijd voor je wordt genomen.

Prima!

Een aanrader.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.