Snelle service voor apk en direct actie tot herstel. Geen gedoe en geen gezeik

Erg tevreden geholpen bij het kopen van een nieuwe auto

We zijn goed geholpen bij het kopen van onze nieuwe auto

Top garage

Vriendelijk willen altijd helpen Duidelijk afspraken En er is altijd een oplossing te regelen of hebben ze

• Reden bezoek N.v.t.

Helemaal prima

Keurig volgens afspraak gewerkt.

Keurig uitgevoerd en snel.

Topgarage

Aanrader om je auto hier te kopen en te laten onderhouden. Familiebedrijf waar wij al 25 jaar goed en vriendelijk worden geholpen. Wij gaan nergens anders meer heen

Altijd top service!

Geduldig,, vriendelijk, meedenkend en altijd goede service. Komen nu al een aantal jaar, wij willen geen andere garage meer. Bedankt weer!

Klantvriendelijk

Gewoon goed bedrijf.

Prima garage

Prima vakbekwame medewerkers

weer uitstekend !!

Vorig jaar een auto gekocht bij Schaap en wij zijn zeer tevreden over de auto als ook over de service en vakkennis. prima bedrijf

Komen afspraken na, fijn zaken gedaan bij autovakmeester Schaap!

Na een poos op zoek te zijn geweest om een kia ceed 1.6 gdi te kopen en mijn oude trouwe ceed diesel in te ruilen kwam ik na een net inruilbod per mail op mijn diesel van Schaap zelve hier terecht. De proefrit auto stond netjes klaar en bij terugkomst werd de tijd genomen om mijn ervaringen te bespreken. Er waren wat kleine dingen stuk of niet werkend (lampje bestuurderskant, gordel enz) ook het start stop werkte niet. Aad (eigenaar) gaf aan alle punten te laten bekijken en dat de auto geleverd zou worden volgens benodigde beurt, apk enz. Omdat ik dacht dat de auto voorzien was van een achteruitrijcamera (bleek niet) hoefde ik alleen de set sensoren te betalen, inbouw deden zij voor mij. Ondanks dat mijn inruilkia iets meer schade had dan wat was gemaild gaf Aad aan dit heb ik met jou afgesproken en verder heb je het meeste van je auto netjes verteld/laten zien. Aad ging zelf met vakantie dus na een mooie deal kon ik de nieuwe ceed met een week ophalen bij zijn zoon. Ook hier weer werden alle herstelpuntjes doorgenomen en was alles hersteld volgens afspraak,sensoren perfect ingebouwd. Nieuwe accu geplaatst dit was de reden dus vsman niet werkende start stop. Ondanks dat deze dealer onderhouden auto 3000 km terug groot oh had gehad haddeb ze evengoed ee kleine beurt gegeven. Erg netjes! Auto gekocht met jaar bovag garantie+ pechhulp. Hier staat Schaap ook echt voor dat ze dit kunnen aanbieden gezien ze dit vertrouwen willen meegeven. Rij nu ruim een week in mijn heerlijke auto en ga zeker bij Schaap in onderhoud. Niets meer dan eerlijke, open minded autoverkopers. Bedankt!!!

Professioneel

Duidelijke communicatie, goed werk en prima service.

Snelle en vakkundige vervanging van dynamo

Dankzij VakmeesterPechhulp werd onze auto in twee dagen o ergebracht van Rotterdam waar de dynamo kapot ging, naar Anna Paulowna. Na vroeg in de ochtend te zijn teruggebracht was de reparatie na de middag uitgevoerd. Daar word je nouecht blij van.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goed geholpen fijn gesprek

Goede garage

Afspraak en uitvoering ( 2,5 week ) duurd te lang. Verder een vriendelijke garage met duidelijkheid

Erg vriendelijk Wat er moet gebeuren wordt je even over gebeld kom je niet voor verrassingen te staan Alleen als ik een afspraak hebt gemaakt per telefoon wil ik graag een bevestiging Ontvangen is wel handig

Houden mijn camper up date

Duidelijke afspraken.

Een hele goede en snelle service.

Snelle en goede service. Betrouwbaar. En ook nog erg vriendelijk personeel. Een fijne garage.

Zoals altijd goede service, vriendelijk geholpen Hele fijne garage

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Top bedrijf

Vriendelijk ontvangst en zeer kundig personeel. Wordt altijd netjes geholpen en vragen of problemen worden keurig beantwoord en verholpen.

Geweldig geholpen, terwijl ik geen afspraak had, maar in tijdnood zat.

Kan het bedrijf alleen maar aanbevelen.

Altijd vriendelijk en goede zorg voor de auto

Je word altijd vriendelijk ontvangen en ze doen erg hun best om je wensen te verwezenlijken..afspraken..leenauto enz.

Prima bedrijf!

Eerst even de ervaringen van andere gelezen en die waren zo positief dat ik niet verder heb gezocht. Met de grote beurt nu zelf ervaren. Prima bedrijf.

Super vriendelijk geholpen!

Het was van de proefrit top onze prachtige auto ophalen allemaal top gegaan. We zijn erg blij met onze auto. Erg vriendelijke, alles netjes voor elkaar & goed geregeld bij het ophalen en overschrijven.

Molenvaart 357

1764 AR Breezand