voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik werd goed en vakkundig geholpen bij de reperatie. Alleen 1 minpunt. We hebben een auto die voor het werk gebruikt word. Om mijn vrouw en dochters ook de gelegenheid te geven om ergens naar toe te kunnen, hebben we bij dit autobedrijf een 2e auto aangeschaft. Volgens het bedrijf heb ik een goede deal gemaakt. Maar na 1 jaar heb ik al 450 euro aan reparatie. nu kort geleden doet de verwarming het niet, weer 150 euro reparatie??? Hier wordt niet op geanticipeerd. Jammer hoor, een gemiste kans.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf recent een Mazda 6 gekocht. hele aankoopproces ging heel prettig. verkoper Maikel is bijzonder attent, deskundig en correct. we hebben helaas pech omdat de auto een vaag stotterprobleem heeft dat pas na meer dan een uur rijden optreedt. dat leek opgelost toen de monteur een gescheurde bougie vond maar het kwam helaas terug. we wonen 2 uur rijden verder en ik mocht mijn garage er eerst 2 uur naar laten kijken. helaas zonder resultaat dus weer terug. gelukkig beschikt Maikel over professionele diagnose apparatuur en ik heb er vertrouwen in dat Maikel het euvel vindt en dit lastige probleem binnen de garantie helemaal oplost. en met wat geluk lukt het ook nog om de scheur in de bestuurdersstoel, die we pas bij het ophalen ontdekten, te repareren. de gratis leenauto houdt ons voorlopig mobiel en daar zijn we blij mee.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitermate prettig en kundig personeel. Staan altijd klaar, ook voor “spoed zaken”

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een leuk bedrijf met hele vriendelijke mensen. Beide dochters hebben bij hen de auto’s gekocht. Wij zijn erg tevreden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkundig autobedrijf, geen jasje-dasje autoverkopers, fijn klantencontact, niet duur en je kunt altijd snel terecht.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk. Alles netjes volgens afpraak geregeld.\r\nKeurige afhandeling kreeg zelfs een mooie bos bloemen en er was getankt.\r\n Dikke 10+ voor jullie

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantgericht, geen poespas, komt eerlijk over

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en goed.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goeie service\r\nword netjes geholpen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In2004 een Peugeot gekocht bij deze garage en sinds die tijd klant.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg goed!

Over Autovakmeester