
Al ca 30 jaar kom ik hier mijn auto repareren nooit een miskoop gekocht. De medewerkers helpen je heel goed bij het kiezen van een auto. Wat ik heel plezierig vindt.
Wij zijn al jaren klant bij deze vak garage, wel een korte periode iets anders geprobeerd i.v.m. de kosten. Goedkoper bleek al snel duurder, dus vlug terug naar Marc Mooij. Naast een uitstekend vakman heeft hij ook oog voor details b.v. bleek onze auto na een service beurt ook gewassen te zijn!
Zie boven
Zeer ervaren monteurs, en weten waar ze over praten.
Zeer vakkundig, uitgebreide nota. Geen verborgen addertjes. Denkt mee met de klant.
Je kan snel terecht voor een reparatie. Goede monteurs.
Van het begin is mijn ervaring en ook dat van anderen die ik spreek zijn alle klanten tevreden met de service en vakmanschap van Garage Marc Mooij een welkom luisterend oor omtrent de moeilijkheden van het monster de auto , meteen de kosten globaal te noemen,zodoende kan men er van op aan dat men niet voor verrassingen komt te staan. De werkzaamheden worden perfect uitgevoerd. plus de garantie van 24 maande op de onderdelen Ik heb het cijfer 10 gegeven maar eigenlijk is het teveel van het goeie 9 en een half is ruimschoots voldoende, anders krijgen ze te veel kapsones, ga zo door garage Marc Mooij en u zult spinazie eten. groet J.Endstra.
Al jarenlang tevreden klant voor alle onderhoudswerkzaamheden.
Er wordt goed mee gedacht bij reparatie Goede service
altijd even contact op nemen wat de schade is, op de hoogte stellen van de kosten, dat vind ik fijn
Al jaren kom ik bij deze garage. Altijd goed en volgens afspraak.
Afspraak vlot gemaakt en auto op tijd klaar.
Al jarenlang een trouwe klant.
Prima bedrijf Al jaren vaste klant goede service en vaklui Mijn auto is hier in goede handen.
Zonder afspraak werd ik gelijk geholpen, en goed op de hoogte gehouden. Ontzettend bedankt!!
Uitstekende service, en vakkundig op zeer hoog niveau! Al ruim 10 jaar vaste klant, uiterst betrouwbare garage, een echte aanrader! Een verdiende titel als vakmeester als je het mij vraagt!
Veel aandacht voor de klant. Altijd behulpzaam ook voor kleine dingen. Door vakkundigheid een snelle diagnose en oplossing!
Snelle service, vakbekwaam, vriendelijk personeel
Goede service, veel kennis van zaken, redelijke prijzen en altijd goede communicatie. Bovendien erg aardige mensen. Men is ook aangesloten bij Autovakmeester, dat ben je niet zomaar natuurlijk.
Prima garage!
Na jaren zonder problemen ben ik er in één keer klaar mee. Hij is een klant kwijt met drie auto's. Onlangs mijn Volvo V60 PH een grote beurt laten geven en op weg naar mijn werk gaf de auto aan dat het oliepeil te laag was. Gestopt bij een tankstation langs de A7 en olie gepeild (elektronisch); display gaf aan: geen olie! Gelukkig reed ik toen elektrisch maar was als de dood dat de dieselmotor zou aan slaan. Wat nu? Omkeren bij Purmerend en terug naar de garage maar ik zou dat elektrisch niet redden dus op de terugweg maar olie kopen en bijvullen. Commentaar van de hr. Mooij: we doen er altijd vijf liter in, standaard. In mijn auto gaat bijna zes liter. Op de rekening van de grote beurt staan APK afmeldkosten en APK in beurt inbegrepen; de auto blijkt niet eens afgemeld te zijn. Commentaar van de hr. Mooij: zeker automatisme dat ik dat op de rekening heb gezet. Dan blijkt dat er een verkeerd interieurfilter is gemonteerd terwijl er in mijn auto een koolstoffilter hoort. Ik heb zelf maar een juist filter geplaatst wat nog twee Euro goedkoper was dan het gemonteerde filter. Zo'n beetje dezelfde tijd mijn hobbyauto Jaguar XJS daar gebracht voor de APK (wordt daar al zeven jaar gedaan) De monteur had iets gevonden en de auto werd direct bestempeld als een schadebak. Toen was voor mij de maat vol. En oja, mijn vrouw was nog even langs gegaan met het verkeerde interieurfilter want die zat het niet lekker. Ik wou de moeite niet meer nemen. Maar ik wist het eigenlijk al: standaard montage....
Beste meneer de Jongh, het spijt me dit te moeten lezen. Maar graag wil ik hierop reageren. Het geval olie had ik u hier uitgelegd dat het na het verversen het display de juiste stand aangaf. Dat u was geschrokken snap ik heel goed maar u snapte de uitleg. Het geval Jaguar komt omdat we nu zagen dat er een stuk plamuur met tectyl was gescheurd wat de jaren ervoor niet zo was, waardoor we dat de jaren ervoor niet hebben kunnen zien. U was het hier mee eens, en begrijpelijk, weer geschrokken. En we een ander type interieurfilter geplaatst. Helaas heeft u een allergische reactie wat wij natuurlijk niet weten. Hadden we een ander filter geplaatst dan was er niets aan de hand geweest neem ik aan. Jammer van uw reactie en jammer dat u niet even terug kwam dan hadden we kosteloos natuurlijk een ander filter geplaatst. Met vriendelijke groet, Marc Mooij
Prima ervaring.
Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 36 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.