Garagehouder komt betrouwbaar en eerlijk over.

Ik kom al jaren (met een oude Mazda 323) bij de Autovakmeester in Bennekom. Ten opzichte van andere garages word ik telkens naar mijn idee eerlijk en naar tevredenheid geholpen. Ook prijstechnisch komt de Autovakmeester eerlijk over.

Alles is mogelijk!!!

Wat een geweldige garage ! Super geholpen , niets is ze te veel en staan altijd voor je klaar ! Kort om een warm bad !

Persoonlijk, eerlijk en heel behulpzaam

Wij hebben een oude camper waarbij de versnellingspook afbrak, originele onderdelen waren niet te vinden. Geen nood werd er verteld, met een andere onderdeel en wat lassen los ik het wel op. En zo gebeurde het alweer 2 jaar geleden en nog steeds werkt het prima. Ook onze gewone auto wordt vakkundig gekeurd en onderhouden tegen een zeer betaalbare tarief. Laatst problemen met de accu van een oudere auto, accu gebracht, onder de lader en doorgemeten. Deze kan nog wel even mee hoor werd er verteld, en inderdaad hij doet het nog steeds, en de kosten? Helemaal niet, dat is wat je noemt de ouderwetse service. Ik raad iedereen aan (hoewel, wordt ie nog drukker....) om met de auto bij dit garage bedrijf zijn auto in onderhoud te geven, kwaliteit gegarandeerd.

Zeer adequaat en deskundig advies; uitstekende service

Moesten we dat nou doen, onze oude auto die een erg dure reparatie nodig had? Ze gaven deskundig en eerlijk advies - we hebben de reparatie laten uitvoeren. De auto rijdt prima en kan weer een tijd mee. Ook allerlei andere kleine dingen zijn gemaakt als extra service.

Deskundig en vriendelijk

Laat mijn onderhoud hier al 10 jaar doen. Bespreken de problemen en opties in begrijpelijke taal. Vriendelijk en beleefd in omgang.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en erg klantvriendelijk leggen altijd goed uit wat ze gedaan hebben of het nu om € 50,- gaat of om \r\n€ 700,- dat maakt niet uit.\r\nNu al ruim 4 jaar een tevreden klant.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima, eerlijk en zeer vakkundig

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben altijd zeer tevreden \r\nIk word altijd direct geholpen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We komen hier al jaren voor onderhoud van onze 2 auto\'s. We zijn heel tevreden over de prijs kwaliteit verhouding. Ze geven goede service en ze zijn betrouwbaar. We kunnen altijd binnenlopen voor een vraag en worden dan ook direct geholpen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf we zijn goed en snel geholpen en goede adviezen gekregen
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf positief, meedenkend, oplossingsgericht, kostenbewust, en klantvriendelijk.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In de loop van twintig jaar niet anders da prettige en goede ervaringen met AD Autobedrijf Garagebedrijf Bennekom. Ook in geval van schade en pech hebben we de beste ervaringen.\r\nP.S. nieuwe emailadres: [email protected]

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Plezierig klantgericht/service gerichte benadering.\r\nKrijgen iets snel voor mekaar, denken kostenbewust. Wij zijn al jarenlang klant en kunnen deze garage zeker aanbevelen in onze kennissenkring.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer kundig, klantvriendelijk en met een goede prijs kwaliteit verhouding.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief en meedenken met de klant.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, behulpzaam en deskundig

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaringen. Garage Bennekom denkt goed mee met mogelijke oplossingen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend autobedrijf. Goede en vakkundige service voor een prima prijs. Enige minpuntje is dat de eigenaar soms wat nors over komt. Een lachje hier en daar zou de beleving wat positiever maken. Desondanks kan ik Garagebedrijf Bennekom van harte aanbevelen.

Over Autovakmeester