Servicegericht en zeer kundig

Top service. Altijd naar volle tevredenheid geholpen en denken graag met je mee. Aanrader!

Gewoon goed.

Ze doen net even dat extra stapje…

Prima en eerlijke garage die meedenkt en geen poespas.

De eerste keer en zeker niet de laatste, top garage

Vriendelijke ontvangst , nemen tijd voor een praatje laten je gerust rondkijken, de auto die we gekocht hebben kon al snel de volgende dag geleverd worden omdat wij een auto nodig hadden,. De auto een grote beurt gegeven en perfect aan ons overgedragen, helemaal gepoetst van binnen en van buiten, het cijfer liegt er niet om

Vriendelijke bediening

Goede service.

• Reden bezoek Andere reden

Altijd Proffesioneel, betrouwbare en vriendelijk

Ik kom al jaren bij van Mensvoort. Dat zegt genoeg. Robert

• Reden bezoek N.v.t.

Problemen met mijn elektrisch circuit van mijn Mercedes C350 hybride. Mercedes begon er niet aan maar bij Van Mensvoort durfde ze het wel aan. Tegenslag met levering van de onderdelen (1 jaar) zorgde er voor dat de auto 2 1/2 mnd bij hun heeft gestaan. Ondertussen een zeer nette leenauto mogen gebruiken en uiteindelijk is alles keurig gemaakt en rijdt de Benz weer als een nieuwe. Met angst gewacht op de factuur maar ook die was heel erg netjes en dus lager dan verwacht. Al met al zijn wij meer dan tevreden met Van Mensvoort garage Mijn auto’s blijven daar in onderhoud

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Als altijd super tevreden!

Wat een aardige mensen, wat een goede service, wat een lekkere koffie en wat een schappelijke prijzen! Ik zou bijna mijn banden lek prikken om er snel weer naartoe te gaan. Bijna hè ;)

Top service!

Vandaag bij vertrek mijn uitlaat bijna verloren. Maar door de zeer snelle service van autobedrijf Van Mensvoort…..zij stonden binnen een halfuurtje op de stoep, is mijn uitlaat weer als nieuw gelast en kon ik binnen 2 uurtjes weer de weg op. Waar vind je nog zo’n service? Ja, bij autobedrijf van Mensvoort in Leende dus!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Mensvoort is een betrouwbaar en deskundig bedrijf met een prettige sfeer

Van Mensfoort is een familiebedrijf dat vertrouwen uitstraalt. De service graad is hoog en bij calamiteiten staan ze snel klaar om je te helpen. Ondanks dat ze veel verschillende merken auto's in onderhoud hebben is de kwaliteit van het werk zeer goed. Ook als een detail van een reparatie of onderhoud niet geheel optimaal is uitgevallen dan wordt dat snel gecorrigeerd.

100% tevreden

snelle diagnose en oplossing. Prima!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Super bedrijf zonder poes pas

Na het kopen van de nieuwe auto en de dikke pecht dat we tijdens onze vakantie stil zijn komen staan, heeft de anwb hem terug gebracht naar Nederland en heeft de firma v mensvoort alles netjes opgelost, nu pech gehad door een verstopte roetfilter en het heet zijn geworden turbo, ook dit alles netjes opgelost door Tom en Rob

Top ervaring

Top ervaring

solide bedrijf

Wij hebben een BMW X3 aangeschaft bij van Mensvoort, er zat echter geen achteruitrij camera op. De BMW dealer zij dat inbouw bij dit type niet mogelijk was. Gelukkig heeft van Mensvoort het wel klaar gekregen met een originele achteruitrij camera. Wij zijn zeer tevreden!

Top garage

Maakt niet uit wat alles word gedaan en een prima leen auto

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Fantastisch geholpen, zeer flexibel en top afgeleverd!

De auto die ik zocht stond er netjes bij. Een goede inruilprijs gekregen en erg netjes afgeleverd! Communicatie uitstekend. Hele sympathieke medewerkers, Top!

• Deskundigheid N.v.t.

Super service, zelfs na garantie

Mooi bmw 5 serie gekocht in juni en kwam helaas met stukje te staan in het mooie spanje. Door de anwb naar hun bedrijf gebracht en daar is alles super netjes verholpen en rijden we nu nog steeds met een super fijne auto

Service met HOOFDLETTERS, grote klasse, wat ik daar heb mee gemaakt

Op dinsdag 28 september wordt ik, vanuit Wolphaartsdijk, op pad gestuurd om onderdelen op te halen in Sterksel. Een paar km vóór de afrit Leende, meldt m’n Volvo V70 dat motor warm loopt, en dat ik langzamer moet gaan rijden. Daarna meldt ie ‘stop motor’. Nou ja zeg, klonk nogal serieus. Dus ik de eerste de beste garage opgezocht bij afslag Leende/Valkenswaard. Dat bleek Mensvoort te zijn. Ik reed hem bijna zo de garage binnen, maar alles stond bomvol. Een jonge monteur luistert m’n verhaal aan. Ik zei;”snel effe bus koelwater, dan kan ik weer verder, ik ben water kwijt waarschijnlijk, snel effe bijvullen aub”. Wesley keek en zag, dat alles nat was aan de onderkant, mogelijk slang lek ofzo. Al het koelwater was er uit. Ik ben een compleet vreemde voor hun, binnen tien minuten stond er Renault Clio klaar, zodat ik verder kon. Bizar snel kon ik weer verder. De dag erop m’n auto weer opgehaald daar, er was inderdaad slang gescheurd/verweerd. Ik heb de rekening betaald, en Wesley nog 20,- fooi gegeven. Toptent. Een TOPTENT dus. Gr. Rob van den Maegdenbergh, Ossendrecht.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Top geholpen. Altijd super service. Hier blijf ik en zeer betrouwbaar. Hier koop je niet alleen een auto maar krijg je service waar niemand aan kan tippen. Complimenten

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vakmensen die denken in oplossingen

Gemoedelijk familiebedrijf die vakmanschap hoog in het vaandel heeft staan. Denken in oplossingen en mogelijkheden. Niet te beroerd om iets extra's te doen/te leveren of het nu gaat om herstel, onderhoud of aanschaf/zoektocht andere auto... Top mensen!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Betere service dan een dealer!

Prachtig familie bedrijf met eerlijke auto’s en goede prijzen. Service is een 10+!!

Kort geleden een prachtige Mercedes C klasse gekocht bij dit bedrijf. Had kort geleden een melding in display en had hun op de hoogte gebracht. Ben langs gekomen , en ze hebben dit keurig opgelost. Bleek om een kapotte censor te gaan. Geweldig bedrijf en hart voor de klanten !

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Super! Klantgericht, vriendelijk en kennis, geen woorden maar daden

Echt een super garage/autobedrijf, wij hebben vandaag onze auto opgehaald , vanaf ons eerste bezoek headden wij een vertrouwd gevoel alles tot op de puntjes geregeld, en ze komen alle afspraken na die ze gemaakt hebben, wij zijn super tevreden en komen zeker terug voor onderhoud en een lekker kopje koffie . Tom en Rob, dank je voor alles en mijn complimenten, ga zo door!!

Autobedrijf met vakkennis en vriendelijkheid!

In 2020 een Ford Fiesta met 23.000km op de teller gekocht. Na enige tijd weken brandde het motorstoringslampje op het dashboard, balen en schrikken dus. Auto laten uitlezen bij mijn garage in eigen woonplaats; storing katalysator. Hierna contact gezocht met van Mensvoort om te overleggen wat we zouden doen aangezien we nog in de 6 mnd. Bovag garantie zaten. Na de 3e afspraak is uiteindelijk keurig de katalysator vervangen en allemaal onder garantie! Dit probleem verwacht je ook niet bij een auto met zo weinig kilometers dus begrijpelijk dat er voorafgaand eerst vooronderzoeken plaats hebben gevonden. Van Mensvoort is Bovag erkend en dat maken ze ook zeker waar. Bij elke bezoek ook netjes een gratis leenauto meegekregen. Tom, Rob en monteurs dank voor jullie professionaliteit en nazorg. Ik kan iedereen dit garagebedrijf aanraden!

Over Autovakmeester