Filters

10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al vanaf de opening klant en ik ben bijzonder tevreden. Geen lange wachttijden maar voor zover mogelijk directe hulp ( met koffie). Zelfs problemen buiten de garantie worden meestal zeer coulant behandeld.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf No nonsens, eerlijk betrouwbaar en deskundig.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik word altijd zeer goed te woord gestaan en als ik een probleem heb, zijn ze snel ter plekke.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
3

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Scooter kopen bij Van Rijn in Broek op Langedijk.\r\n20-08-2010 kocht mijn zoon een Lucatti 21 bij autobedrijf Van Rijn in Broek op Langedijk. Aankoopbedrag € 1433,- Op 16-09-2010 kreeg de Scooter een 500 km beurt a €50,65\r\nDoor vele mankementen aan deze scooter krijgt mijn zoon, 7 maanden later, op 24-03-2011 een nieuwe scooter. De oude wordt in genomen en het geheel gebeurd met gesloten beursen. \r\nOp 05-05-2011 kreeg de Scooter een 500 km beurt a €59,51\r\nOp 04-11-2011 onderhoudsbeurt a €116,79\r\nOp 06-04-2012 onderhoudsbeurt a €359,20 Incl., windscherm a €100,-\r\nOp 14-08-2012 onderhoudsbeurt a €159,38\r\nOp 12-10-2012 onderhoudsbeurt a €234,57\r\nOorzaak van de onderhoudskosten is dat mijn zoon vele malen met pech heeft gestaan. . . \r\nOp 28-11-2012 slipt mijn zoon door klei op de weg. De boer die de klei op de weg heeft veroorzaakt betaald via de verzekering de schade. Van Rijn maakt een offerte voor het schadebedrag.\r\nOp 07-12-2012 wordt de scooter door Van Rijn opgehaald nadat mijn zoon voor de zoveelste keer met pech heeft gestaan. . . . . Kosten door Van Rijn berekend voor het ophalen €54,45\r\nOp 18-12-2012 valt de scooter weer uit maar loopt mijn zoon vanaf Warmenhuizen naar Van Rijn dit om niet weer opgezadeld te worden met ophaalkosten.\r\nWeer wordt de scooter gerepareerd a €77,14\r\nOp 08-01-2013 ga ik samen met mijn zoon naar Van Rijn om te vragen wat de schade expert heeft berekend m.b.t. de schade. Wij hadden van te voren gebeld dat wij langs zouden komen. Midden in ons gesprek over de schade komt er een dame binnen. Van Rijn laat ons voor wat we zijn en begint direct met de dame te praten. Wij snappen hier niets van en ik onderbreek het gesprek met van Rijn en de dame en deze ( van Rijn) is hierdoor zeer geïrriteerd . Of wij de scooter maar gelijk konden meenemen omdat mijn zoon de scooter niet liet repareren. Dit konden wij op dat moment niet, daar wij met twee auto’s waren.\r\nRuim een week daarna haalt mijn zoon de scooter op, maar wil hij hem meekrijgen moet hij eerst nog een rekening betalen van €20,- zijnde de expertise kosten. En juist na zoveel pech met deze scooter om dan ook nog expertise kosten te berekenen omdat hij niet gerepareerd wordt en de scooter niet wordt ingeruild voor een nieuwe vind ik deze handelswijze ver beneden alle peil. Even voor het idee, de scooter is nu 19 maanden oud en heeft al €959,- aan onderhoudskosten gekost.\r\nIk zal dan ook beslist GEEN reclame maken voor van Rijn en adviseren om niet met dit bedrijf in zee te gaan.\r\n\r\nRob Boon\r\n
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede ervaring. Vriendelijke, enthousiaste en zeer deskundige mensen. Nemen de tijd voor de klant. Lekker koffie. Eigenlijk te veel om op te noemen. ZELF ERVAREN is beter.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na 1 dag oud een lucatti 21 te hebben gehad daarna total los heeft dit auto bedrijf min onzettend goed geholpen 1 week een leen scooter gehad en de week daarna stond er alweer eeen nieuwe voor me klaar. van rijn heeft alles geregeld hoefde er niks aan te doen. dit noem ik nou een geweldige bedrijf waar klant nog echt koning is. GA ZO DOOR PAUL.
  • Reden bezoek Andere reden
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kocht bij hun een nieuwe licatti scooter en ik moet zeggen een fantastiech bedrijf word warm ontvangen en de service is buitengewoon goed te noemen scooter word nagekeken en krijg vervolgens een leenscooter mee terug om naar huis te gaan ga zo door top man
  • Reden bezoek Andere reden
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vanwege de persoonlijke aandacht alsmede het vrijblijvende advies vwb toekomstige reparaties. ook haal- brengservice doet men niet moeilijk over
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf de service prima is (gratis vervanging versnellingsbak 10 maanden na aankoop omdat er een 'rammeltje' inzat)
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede service, kwaliteit en verstande van zaken.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Bedrijfsgegevens

Grotendorst 8

1721 CW Broek op langedijk

226314784

[email protected]

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 36 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.