• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne gesprekken vriendelijke en betrouwbare mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hier staat service en klantvriendelijkheid nog echt centraal. Top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een goed services gerichte garagebedrijf met uitstekende monteurs. De Heer van Rijn zoek altijd naar de goedkoopste en beste oplossing voor je als klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen \r\nCorrect geholpen met alles \r\nwij zijn zeer tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn en uiterst vakkundig familiebedrijf waar men alles onder 1 dak kan terugvinden: service, klantvriendelijkheid en vooral vakbekwaamheid\r\nEr staat altijd een kop koffie klaar.\r\nDeze vakgarage verdiend met recht een hoge score 👍🏻

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al jaren een vaste klant bij autobedrijf van Rijn, 2 personenwagens en een lucatti scooter in onderhoud.\r\nVan Rijn regelt alles tot in de puntjes, diverse wagens gekocht en ingeruild zonder noemenswaardige problemen!\r\n Kwam deze AD beoordelings site tegen en vindt dat het hele team maar eens in het zonnetje gezet moet worden!\r\nChapeau en ga zo door!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een leuk bedrijf met fijne medewerkers.\r\n alles word prima opgelost professioneel en snel .\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al vanaf de opening klant en ik ben bijzonder tevreden. Geen lange wachttijden maar voor zover mogelijk directe hulp ( met koffie). Zelfs problemen buiten de garantie worden meestal zeer coulant behandeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf No nonsens, eerlijk betrouwbaar en deskundig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik word altijd zeer goed te woord gestaan en als ik een probleem heb, zijn ze snel ter plekke.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Scooter kopen bij Van Rijn in Broek op Langedijk.\r\n20-08-2010 kocht mijn zoon een Lucatti 21 bij autobedrijf Van Rijn in Broek op Langedijk. Aankoopbedrag € 1433,- Op 16-09-2010 kreeg de Scooter een 500 km beurt a €50,65\r\nDoor vele mankementen aan deze scooter krijgt mijn zoon, 7 maanden later, op 24-03-2011 een nieuwe scooter. De oude wordt in genomen en het geheel gebeurd met gesloten beursen. \r\nOp 05-05-2011 kreeg de Scooter een 500 km beurt a €59,51\r\nOp 04-11-2011 onderhoudsbeurt a €116,79\r\nOp 06-04-2012 onderhoudsbeurt a €359,20 Incl., windscherm a €100,-\r\nOp 14-08-2012 onderhoudsbeurt a €159,38\r\nOp 12-10-2012 onderhoudsbeurt a €234,57\r\nOorzaak van de onderhoudskosten is dat mijn zoon vele malen met pech heeft gestaan. . . \r\nOp 28-11-2012 slipt mijn zoon door klei op de weg. De boer die de klei op de weg heeft veroorzaakt betaald via de verzekering de schade. Van Rijn maakt een offerte voor het schadebedrag.\r\nOp 07-12-2012 wordt de scooter door Van Rijn opgehaald nadat mijn zoon voor de zoveelste keer met pech heeft gestaan. . . . . Kosten door Van Rijn berekend voor het ophalen €54,45\r\nOp 18-12-2012 valt de scooter weer uit maar loopt mijn zoon vanaf Warmenhuizen naar Van Rijn dit om niet weer opgezadeld te worden met ophaalkosten.\r\nWeer wordt de scooter gerepareerd a €77,14\r\nOp 08-01-2013 ga ik samen met mijn zoon naar Van Rijn om te vragen wat de schade expert heeft berekend m.b.t. de schade. Wij hadden van te voren gebeld dat wij langs zouden komen. Midden in ons gesprek over de schade komt er een dame binnen. Van Rijn laat ons voor wat we zijn en begint direct met de dame te praten. Wij snappen hier niets van en ik onderbreek het gesprek met van Rijn en de dame en deze ( van Rijn) is hierdoor zeer geïrriteerd . Of wij de scooter maar gelijk konden meenemen omdat mijn zoon de scooter niet liet repareren. Dit konden wij op dat moment niet, daar wij met twee auto’s waren.\r\nRuim een week daarna haalt mijn zoon de scooter op, maar wil hij hem meekrijgen moet hij eerst nog een rekening betalen van €20,- zijnde de expertise kosten. En juist na zoveel pech met deze scooter om dan ook nog expertise kosten te berekenen omdat hij niet gerepareerd wordt en de scooter niet wordt ingeruild voor een nieuwe vind ik deze handelswijze ver beneden alle peil. Even voor het idee, de scooter is nu 19 maanden oud en heeft al €959,- aan onderhoudskosten gekost.\r\nIk zal dan ook beslist GEEN reclame maken voor van Rijn en adviseren om niet met dit bedrijf in zee te gaan.\r\n\r\nRob Boon\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede ervaring. Vriendelijke, enthousiaste en zeer deskundige mensen. Nemen de tijd voor de klant. Lekker koffie. Eigenlijk te veel om op te noemen. ZELF ERVAREN is beter.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na 1 dag oud een lucatti 21 te hebben gehad daarna total los heeft dit auto bedrijf min onzettend goed geholpen 1 week een leen scooter gehad en de week daarna stond er alweer eeen nieuwe voor me klaar. van rijn heeft alles geregeld hoefde er niks aan te doen. dit noem ik nou een geweldige bedrijf waar klant nog echt koning is. GA ZO DOOR PAUL.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kocht bij hun een nieuwe licatti scooter en ik moet zeggen een fantastiech bedrijf word warm ontvangen en de service is buitengewoon goed te noemen scooter word nagekeken en krijg vervolgens een leenscooter mee terug om naar huis te gaan ga zo door top man

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vanwege de persoonlijke aandacht alsmede het vrijblijvende advies vwb toekomstige reparaties. ook haal- brengservice doet men niet moeilijk over

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf de service prima is (gratis vervanging versnellingsbak 10 maanden na aankoop omdat er een 'rammeltje' inzat)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede service, kwaliteit en verstande van zaken.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.