Goede en snelle service.

Prima garage

Een vertrouwd adres om de auto te laten repareren!

Goede ervaringen

Vriendelijk en betrouwbaar

Prettige garage

Grotere reparaties worden voorgelegd om door te spreken. Dat is prettig.

...denkt mee, en begrijpt alles prima!

geen vraag te gek, prima afspraken nagekomen.

Uitstekend!

Altijd keurig en geduldig

goede service. er wordt met klant meegedacht. afspraken worden goed nagekomen.

auto gebracht voor apk keuring en noodzakelijke reparatie voor apk; zoals afgesproken.

beurt naar wens uitgevoerd

Tevreden over de geleverde diensten. Graag een telefoontje dat de auto gereed is de volgende keer zoals afgesproken was.

Netjes en goed geregeld, maar geen terugkoppeling.

Afspraken worden nagekomen, behalve bellen als de auto klaar is. Dit word duidelijk doordat de factuur binnen is. Moest wel een keer terug, omdat de werkzaamheden niet gecontroleerd waren en niet goed bleken. Afstemming met de monteur was niet prettig, na telefonisch contact wel opgelost.

ben zeer tevreden over autobedrijf bremer

goede service, goede afspraken, prettige samenwerking

Topgarage

Vakbekwaam personeel en altijd behulpzaam.

Prima garage

Prima service. Goede kwaliteit. Als de auto moet worden gekeurd en er moet iets onverwachts aan de auto gemaakt worden om de auto goedgekeurd te krijgen Krijg je even een belletje of je hiermee akkoord gaat of niet.

Goede service , vakkundig personeel.

Altijd goed

Fijne garage

Vakkundig, betrouwbaar en een uitstekende service. Een garage waar je met een vertrouwd gevoel je auto naartoe brengt voor onderhoud of reparatie.

Snel en professioneel !

Een prima benadering, snelle en professionele afhandeling.

Snelle service, goed overleg

Auto moest een grote beurt, kon snel ingepland worden en was snel weer klaar!

Altijd goede ervaringen met deze garage gehad.

Helaas na altijd goede ervaringen met deze garage dit keer een slechte. Bij de jaarlijkse APK werd er o.a. een olie- en koelvloeistoflekkage vastgesteld. Hersteld en door de APK weer de weg op. Helaas voor korte duur. Na 200 km en 160 km van huis zonder koelvloeistof! Op het fietsje twee liter koelvloeistof gehaald en maar hopen hiermee weer thuis te komen. Gelukkig zonder probleem. Bij controle bleek dat bij de hermontage iets niet goed vastgezet te zijn geweest. Bij deze controle werd er ook nog een defect aan de carterventilatie vastgesteld. Op mijn vraag of dit niet bij de opsporing van de olielekkage vastgesteld had kunnen/moeten worden werd ontkennend gereageerd. Dit defect zou aan de andere kant van het motorblok hebben gezeten en daardoor niet opgemerkt. Dit herstel kwam dan ook voor mijn rekening. Ik stel hier zo mijn vraagtekens bij de gang van zaken. Verder zei ik de garagist dat ik het vergeten van een vergoeding van de twee liter koelvloeistof geen goede service vond. Hij gaf mij hierin gelijk en zei dat ik dat dan maar moest onthouden voor een volgende keer. De nota was natuurlijk al opgemaakt en verzonden, maar met de shopkassa op nog geen vijf meter zou een klein gebaar een groot goed geweest kunnen zijn! Om in de taal van de Autovakmeester te spreken, al met al dit keer geen service die mij bijblijft. Jammer, want mijn ervaring met deze garage was tot nu toe heel goed en plezierig. Beschouw dit dan ook als een eenmalige misser. Hans van Langelaar.

Prima garage

Ik word altijd zeer goed geholpen. Aandacht voor de klant!

Uitstekende service

Zeer flexibel en vakkundig. Al ruim 15 jaar een tevreden klant!

Goede garage

Al jaren een betrouwbare garage.

Zeer goed en snel geholpen

Een prettige garage met echte vakmensen.

Snelle en goede service

Goede communicatie zodat er nooit onaangename verassingen zijn. Geen onnodige kosten /reparatie ,altijd in overleg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leeg lopende achterband. Op zaterdagochtend direct zeer goed geholpen. Was best enig zoekwerk naar lek. Dhr. Piet Bremer zeer vriendelijk en vakbekwaam! TOP... Service.\r\nPrijs(je) Super redelijk, kortom Klasse bedrijf.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helaas zeer slechte ervaring\r\nNa de auto.gekocht te hebben en mondeling afgesproken te hebben als er binnen 6 maand wat is het altijd geregeld zou worden.\r\nAuto heeft in 5 maanden 1400 euro gekost en wat zegt Meneer had je hem hier maar moeten brengen! \r\nOlie liep er uit was t eerste probleem en tweede was koelvloeistof lek...en na in t dorp na garage en open maken waren er delen van distributieriem weggeslagen omdat er een goedje in gegooid was om tijdelijk een lek te dichten.Dit was 1 klomp brei geworden waardoor de distributieriem compleet stukken mist.Ook hier kregen we als antwoord...had je hem hier maar moeten laten maken.\r\nWe zitten een uur weg en kon onmogelijk mee gereden worden.En.laat ik dan maar zwijgen of de \"kleinere\" problemen.\r\nContact gezocht en het bedrijf laat ons in de kou staan.\r\nJammer dat je zo met klanten omgaat eenmaal de auto van de dam is!!\r\n

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.