Filters

1

******

Begon met een half uur te moeten wachten op een aircoservicebeurt omdat er pauze was tot 13.00 uur. Terwijl er wel doodleuk online afspraken in te plannen zijn tussen 12:00 en 13:00 uur. Vervolgens had ik al mijn twijfels over de beurt gezien er afgerekend wordt op een aantal grammen bijgevulde koelmiddel. Gek genoeg had ik de pech dat mijn gesloten airco systeem voor 70% leeg zou zijn. Leuk, plots een veel hogere rekening dan verwacht. Flink over de zeik gegaan. Mijn idee is dat het apparaat niet is gekalibreerd, maar dat wilde ze zelfs niet aan een boze klant tonen. Wees gewaarschuwd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
10

Laagdrempelige garagebedrijf

Gemakkelijke afspraak te maken binnen een redelijke tijd, goede kwaliteit/ prijs verhouding

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Heel prettige garage met normale prijzen

Word altijd echt goed geholpen en ze leveren goed werk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Goed

Goede service. Communicatie kon beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Goede, snelle en eerlijke service.

Kon snel terecht na het maken van een afspraak. Werd vriendelijk geholpen. Snel en eerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Snelle service

Advies punten uit de apk duidelijk uitgelegd. Kon 1 week later al terecht en alles voor een nette prijs gemaakt

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Flexibel, fair en vlot!

Jaarlijks brengen wij onze auto voor de APK keuring. Flexibele opstelling van de medewerkers, faire keuring en prijzen en alles vlot geregeld. Tot volgend jaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Eerlijk en betrouwbaar advies.

Goed en eerlijk advies voor het vervangen van de banden. Nu weer veilig de weg op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
10

Goede service

Goede service bij airco chek .tevens interieurfilter vervangen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
9

Fijne benadering en vakmanschap

Duidelijk en betrouwbaar garage

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Heel netjes!

Super professioneel team, fijn alles uitgelegd gekregen over de airco en de eventuele extra kosten. Ze hebben de airco netjes nagekeken en gevuld, top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
10

Top

Hele goede ervaring met vak garage vulling. S’morgens om 8.00 uur binnen gelopen voor een airco controle kon mijn auto al gelijk naar binnen. Gelijk aan de airco unit aangesloten en bij gevuld. Dat noem ik nog eens top service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Goed en snel geholpen

Vriendelijk en snel geholpen door Rob.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
10

Werkzaamheden prima uitgevoerd, goede service. Leenauto twee dagen gratis meegekregen.

Ik ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Prima service

Snel en goed geholpen. Goed advies vooraf,

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Prima service

Prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Eerlijk advies, goede service en deskundig personeel

Eerlijk en betrouwbaar , zo ervaar ik autovakmeester Vullings

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Betrouwbaar

Solide

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Gewoon goed

Uitleg. Vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
5

Bandenmontage goed uitgevoerd maar..

De montage van de via internet bestelde banden duurde erg lang. Ik was ondanks de afspraak om half negen, ik was er een kwartier eerder, ook niet meteen aan de beurt, er stond een andere auto op de brug voor APK. De montage is voor zover ik kan overzien goed uitgevoerd. De uitdraai van de uitlijning heb ik niet meegekregen, iets wat wel gebruikelijk is. De wachtruimte was een koud en tochtig rommelhok, zeker als je bijna 3 uur moet wachten is dat niet prettig. Al met al kwam de receptie en de hele entourage rommelig en niet erg professioneel over. Als (oud) ondernemer in de transportwereld vind ik dat als je een professioneel bedrijf bent je dit ook uit moet stralen. Mijn herinnering aan de vorige keer was toch anders, mogelijk dat ze midden in een renovatie zaten maar dat bleek echter nergens uit, ook niet toen ik een opmerking maakte over de kou en de tocht in de wachtruimte. Ik denk niet dat ik daar nog terug ga,...... jammer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
9

Vakkundig

Snel geholpen, duidelijke uitleg. Vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
10

Vakkundig en klantvriendelijk

Wij zijn al jaren klant van Autovakmeester Vullings. Altijd zijn we klantvriendelijk behandeld; van tevoren duidelijk geÏnformeerd over hetgeen moet worden hersteld of worden vervangen. Mocht er iets zijn wat niet afgesproken is dan volgt een telefoontje naar huis. Dus geen "verrassing" achteraf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
7

Prima

Zeer attent nadat ik hulp vroeg

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Goed en vriendelijk

Afgesproken tijd klopte en ook duur van de reparatie . Wachtruimte wel een beetje koud.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Goede service

Werd meteen geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bedrijfsgegevens

Ferdinand Bolstraat 10

5914XN Venlo

773515637

[email protected]

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 36 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.