Altijd vriendelijk Neemt je serieus en doet wat hij zegt

Vakkundig auto garage

Deskundig en betrouwbaar, ervaring in auto garage vakkundigheid, altijd bereikbaar.

Stond met pech hun opgebeld en ze kwamen de auto en mijn ophalen 2 dagen later de auto weer klaar en heb die 2 dagen een auto van het bedrijf meegekregen

Vlug en goed geholpen.

Je wordt hier goed en vakkundig geholpen

Fantastische service en deskundigheid

Er was iets mis met mijn auto en door de deskundige hulp van de Autovakmeester rijdt mijn auto weer soepel en veilig. Erg tevreden!

Service is hoog

Ook ik wil mijn ervaring graag delen.... Tijdens mijn zoektocht naar een mini cooper stuitte ik op dit bedrijf. Autovakmeester van Dompzelaar bleek namelijk een mooie, strakke, stoere mini te koop hebben staan, geheel naar mij wensen. Na een proefrit en een prettig open en eerlijk gesprek heb ik besloten om deze occasion voor een redelijke prijs te kopen Helaas bleek na een aantal maanden dat mijn mini wel erg veel olie verbruikte. De oorzaak was onbekend. Gelukkig werden mijn klachten serieus genomen en werd er gezocht naar de oorzaak. Wat bleek...er was sprake van een kapotte zuiger. Dit betekende dat mijn gehele motor gereviseerd diende te worden. Autovakmeester van Dompzelaar heeft dit geheel binnen de garantie keurig opgelost. Er werden geen kosten gerekend, hoe fijn. Daarnaast kreeg ik vervangend vervoer. Ik kan niet anders dan concluderen dat dit bedrijf inderdaad zijn hoge beoordeling meer dan waard is. Een bedrijf dat staat voor garantie, klantgerichtheid en mee denkt in oplossingen. Ik beveel dit bedrijf dan ook zeker aan!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goed team met veel ervaring en kennis

Goede service en altijd tijd voor je. Voor advies of een goede auto.

topoccasions

Ook na 2 jaar is mijn occasions de Opel Ampera nog steeds top geen tot weinig onkosten Ben nog steeds erg tevreden met mijn aanschaf mvg Rick

• Reden bezoek Andere reden

Prima garage

Goede behandeling Eerlijk Vriendelijk Duidelijke afspraken

Prima garage!

Altijd snelle service. Klantvriendelijk. Prima!

• Reden bezoek Andere reden

Perfecte service

Probleem was snel gevonden en opgelost voor een heel betaalbare prijs. De uitleg van het probleem was duidelijk. Aanrader voor iedereen garage van Dompzelaar.

Uitstekend geholpen door Rob

We hebben onze eerste auto hier gekocht en zijn goed geholpen door al het personeel. Ze zijn gastvrij, nemen de tijd voor de klanten en helpen met al uw vragen. We kunnen dan ook niet anders dan complimenten geven. Bedankt!

Alles wat je van een garagebedrijf mag verwachten.

Vriendelijk in het contact en deskundig in het werk.

Snelle service

Snel een afspraak, snel klaar.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prima communicatie, en ik kon wachten totdat de APK-keuring en een kleine vervanging van een onderdeel klaar was. Dit alles onder het genot van een lekkere kop cappuccino en een gezellig praatje met Kees, de eigenaar van Autovakmeester Van Dompzelaar.

Uitstekend bedrijf met nette mensen die afspraken nakomen

Wij hebben een gebruikte auto gekocht, bij dit keurig verzorgde bedrijf staat kwaliteit hoog in het vaandel. Men doet wat gezegd wordt. Je komt hier graag weet. Kees en Ron bedankt voor de goede zorgen.

Prima bedrijf denkt mee aan oplossingen

7 weken mijn Corvette op de brug gehad voor een aantal reparaties. De meeste tijd wachten op onderdelen. Verder geen boze gezichten dat de auto een brug bezet hield. Prima geregeld zo!!

Zeer goede ervaring.

Via de site Via bovag deauto gevonden die wij wilde. Op Zaterdag naar Vianen gereden en een proefrit gemaakt. Na wat onderhandelen en een goede bak koffie de koop gesloten. Na een weekje konden wij hem ophalen. De auto had een beurt gehad en een nieuwe APK. Ook is op voorhand de distributiesnaar vervangen. op mijn eigen verzoek de glaasjes van de rrichtingaanwijzers in de spiegels vervangen door de monteur van Dompzelaar. Ik raad deze vakmeester aan , aan een ieder die een andere auto zoekt. Ze hebben genoeg keuze staan. Tegen Dompzelaar zeg ik tot de volgrnde auto.

Dit bedrijf is zeker een aanrader! Voor mijn waren zij zeer vriendelijk en hielden mijn regelmatig op de hoogte over mijn sprinter vrachtwagen . Die ik hier voor een grote reparatie hier naartoe bracht.(Motorschaden )inmiddels rij ik er weer heerlijk in! Ga zo door ik zal jullie zeker aanbevelen! Jullie naam Autovakmeester van Dompzelaar komt zeker tot zijn recht , voor mijn een Dikke 10!! Fijne feestdagen manen

prima werk geleverd

zie boven

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Snel geholpen, vriendelijke mensen

Heel positief

Altijd prettig geholpen

Ze nemen de tijd om goed te helpen, klantgericht en goede service. Denken mee en bieden waar nodig en mogelijk altijd een oplossing

Top service! Betrouwbaar! Vakmensen!

Ik heb al meerdere auto’s bij dit bedrijf gekocht. Dit zal ook zeker niet mijn laatste zijn. De auto is iedere keer anders maar de service blijft altijd goed. Echt een aanrader!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijke mensen. Doen hun best de auto te fixen. Voor een vriendelijke prijs

Vriendelijk en goed geholpen

Vriendelijke goed geholpen