Heel goed

Goede snelle service

Er wordt altijd tijd voor je genomen. Bij bellen/appen altijd gelijk reactie. En altijd tevreden met het antwoord/resultaat. Super service.

superservice

Het uitzoeken van een nieuwe (tweedehands) auto valt niet mee. Maar met hulp van Autovakmeester van der Vleuten hebben wij de perfecte auto gevonden. En wat een service is daarbij verleend! Tot in de puntjes is vooraf gecheckt of de auto voldeed. Vervolgens zijn in de eigen garage bij Van der Vleuten de puntjes op de "i" gezet. Ik kan iedereen aanraden om zowel voor onderhoud, maar ook als je een auto zoekt - om naar Autovakmeester van der Vleuten te gaan!

Autovakmeester van der Vleuten (uit Waspik) is Top! Betrouwbaar en communicatief ontzettend fijn. Aanrader voor iedereen!

Word altijd uitstekend geholpen!

Super vriendelijk, zoekt naar oplossingen en alles gaat in overleg wat ook erg prettig is!

Op en top service!

Eerlijk advies en denken mee met de klant.

Goed geregeld

Was m'n eerste keer dat ik m'n auto liet onderhouden, kreeg goed advies en geen onnodige zaken op m'n factuur prima service voor een eerlijke prijs

Prettig en professioneel

De omgang is erg prettig. Duidellijke uitleg over de reparatie.

Professioneel, vakkundig en menselijk

Er wordt altijd goed meegedacht hoe de beste service kan worden gegeven, zowel qua kwaliteit van het afgeleverde werk als hoe kosten kunnen worden gespreid. Altijd weer zeer tevreden naar huis.

Mijn ervaring is in een woord TOP Service

Geen onverwachtse verrassingen, weten wat er is en wat de kosten zijn. Je wordt persoonlijk op de hoogte gehouden wat de kosten zijn als er iets defect is. Service 10 punten.

Erg goed en fijn geregeld

Goede ervaring. Aanschaf correct verlopen. Nemen de tijd en communiceren duidelijk.

Top ervaring!

Hele fijne mensen, die met je meedenken, en je aan alle kanten proberen te helpen. Echt een top garage!

Gewoon goed

Goed, snelle service

Zoals altijd top service!

Wederom erg goed geholpen met de APK. Goed advies en goede werkzaamheden. Top!

Zeer goede service, klantvriendelijk

Goede planning duidelijke afspraken Goed overleg Vlotte afwerking We hadden onverwacht nog een extra probleempje ( wat niet te voorzien was)dit werd snel opgelost voor ons Wij zijn weer zeer tevreden over garage en team van der Vleuten

Fantastisch!!!

Een zeer snelle uitstekende service.

altijd fijn! en deskundig

altijd snel en flexibel en klantgericht en vriendelijk. top garage!

Vriendelijk personeel die prima werk leveren!

Deze week voor het eerst een apk en kleine beurt laten doen. Vanaf het plannen van de afspraak tot het weer ophalen van de auto was het contact erg prettig. Daarnaast houd ik van transparantie als het op de prijs van een beurt aankomt! Voor iedereen die van goede kwaliteit en vriendelijk service houdt voor een prima prijs is dit een aanrader!

Goede voorlichting, en je wordt goed en vriendelijk geholpen.

alles is goed verlopen

wij zijn al jaren klant bij van de vleuten als het niet goed was dan waren wij er niet gebleven.

Erg service-gericht, vriendelijk en goed vakmanschap!

Wat een service-gerichte autobedrijf. Erg vriendelijk personeel en behulpzaam. Goed vakmanschap tegen betaalbare prijs. Zeer te spreken over deze garage.

Prima garage 'om de hoek'

Prima service, redelijke prijzen, fijn persoonlijk contact. Ook kan de auto en/of de eigenaar thuis worden gebracht als extra service. Meerdere auto's hier voor APK / onderhoud gehad, maar nooit het idee gehad dat dit garagebedrijf haar klanten probeert te 'tillen'; altijd een eerlijk verhaal en meedenkend met de klant.

prima deskundige service

prima service en zeer klant vriendelijk

Een degelijk onderzoek naar de oorzaak van het probleem. goede communicatie. duidelijke uitleg wat gedaan is en wat moet worden gedaan. zeer goede technische en sociale vaardigheden aanwezig.

Deskundig en eerlijk!

Altijd alles in goed overleg met de klant. Geen surprises, daar houden we niet van.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.