Deskundig, vriendelijk en snel geholpen.

Positief. Goede service en overleg over de uit te voeren reparaties.

accuraat en hulpvaardig

altijd word ik meteen en zeer goed geholpen.

Vakkundig, behulpzaam, klant vriendelijk, top ervaring met deze garage.

Onderweg van Middelburg naar Almen kreeg ik auto pech. Na onderzoek door deze garage bleek dat de achterwiellagers vervangen moesten worden. Na prijsopgave is de auto direct in behandeling genomen en kon ik de middag erna mijn met een veilig gevoel aan de terugreis beginnen. Heel erg bedankt voor de snelle vakkundige service, top! Woonde ik dichterbij Almen, Dan zou dit mijn. Garage worden.

Vriendelijk, bekwaam.

Als beminnaar van Almen, hoop ik op deze wijze iets bij te dragen aan de leefbaarheid van dit Achterhoekse dorp. Daarbij komt nog, dat deze garage een zeer goede uitstraling heeft!

Fantastiche personeel

Ben verrast over de uitstekende en ook vriendelijke service!

Mijn auto had ik vanaf de aanschaf in service bij de dealer waar ik hem ook (nieuw) aangeschaft had. Al enige jaren klaagde ik over lawaai bij het uitrijden van mijn garage, echter zonder dat het werd opgelost. Bij toeval kwam ik bij deze garage terecht, er ging een lampje branden en dat vertrouwde ik niet. Bij landhotel "de Hoofdige boer" in Almen verwees men mij naar deze garage. Tot mijn verbazing werd er meteen een diagnose gesteld. Op mijn verzoek werd toen ook gezocht naar de oorzaak van het lawaai bij het achteruitrijden. Toen ik de auto weer terug kreeg bleek ook dit euvel te zijn verholpen. Ook de rekening was alleszins redelijk. Om een lang verhaal kort te houden: ik ben gelijk overgestapt naar deze garage. De Achterhoekse gemoedelijkheid en vakkennis heb ik als zeer positief ervaren.

Gewoon goed.

Goed overleg en prima service.

Super behulpzaam

Ik kwam savonds bij me auto en toen reed hij nog maar 10 km per uur mijn buurman werkt bij Slettenhaar Almen en heeft hem de volgende dag mee genomen en nagekeken en gerepareerd super snel nu met alles bij dit bedrijf top!!

Fantastisch goed geholpen

Met heel veel interesse, nieuwsgierigheid en zorg is mijn elektrische auto met een probleem, waar de dealer geen raad mee wist, perfect opgeknapt! Dit is wat je noemt KWALITEIT!!

Groeten van haagse lampjes

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen, goede service en adequate acties.\r\nEr valt goed met ze te overleggen en de reparaties worden snel en goed gedaan, en mocht de bus niet rijden, dan halen ze je zelfs op op het station in Zutphen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service, behulpzaam, snel en vriendelijk
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uiterst plezierig, behulpzaam en deskundig

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf voor de eerste keer geweest werd goed en klantvriendelijk geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd prettig en vakkundig advies

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het bedrijf is goed bereikbaar, de medewerkers zijn behulpzaam en werken mee aan snelle oplossing voor een probleem.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.