Fijn familie bedrijf bekwame vakmensen heel klantvriendelijk

Fijn familie bedrijf zeer deskundige vakmensen en heel betrokken bij hun klanten.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Altijd staan ze voor je klaar en bieden goede service!

Super service en heel persoonlijk contact.

Men staat altijd klaar om zo snel mogelijk te helpen. Ik kan altijd terecht, ook vaak even tussendoor. Heb veel vertrouwen in de deskundigheid en voel mij "gezien" als klant.

• Reden bezoek N.v.t.

Fantastisch bedrijf, zeer vakkundig en vriendelijk personeel

Ik ben vriendelijk ontvangen, ik ben gebeld toen de auto weer klaar was. Dit was zeer snel. Er was een leenauto beschikbaar, daar heb ik geen gebruik van gemaakt.

Klantgericht en eerlijk

Kennen hun klanten. Eerlijke prijzen en geen onnodige reparaties en kosten.

Snel, vriendelijk en behulpzaam!

Ik ben zeer tevreden met de service die ik heb ontvangen bij De Soester! Ik had dringend hulp nodig om mijn koplamp te vervangen en ze hebben me zonder afspraak direct geholpen. Dit was echt een redder in nood, aangezien ik niet kon wachten om veilig weer de weg op te kunnen. Naast deze spoedklus hebben ze me ook eerder geholpen met andere autozaken. Telkens weer was het personeel uiterst vriendelijk, snel en behulpzaam. Het is echt prettig om naar een garage te gaan waar je met open armen wordt ontvangen en waar ze de tijd nemen om naar je vragen en zorgen te luisteren. Nogmaals, bedankt De Soester voor jullie uitstekende service!

Zeer fijn bedrijf

Zeer vriendelijk, betrouwbaar en vakkundige garage . Altijd bereid om tussendoor je te helpen met een klein defect . Je voelt je bijna lid van het familiebedrijf. Blij mee .

Een geweldige en kundige garage

Ze denken met je mee, zijn behulpzaam en kundig.

Helemaal HAPPY!

Wij komen al jaren en het is nooit tegengevallen! Vriendelijke mensen en uitstekende service! Denken altijd mee en komen daardoor ook met goed advies wat te doen ( of niet te doen)

Betrouwbare garage, uitstekende service

Fijne garage waar ik sinds mijn eerste auto kom. De service en het advies zijn goed, inmiddels ben ik zo'n 30 kilometer verderop gaan wonen, maar wel altijd terug naar deze garage!

zeer goed bedrijf.

vriendelijk en behulpzaam.

Voor mij het adres voor vakwerk!

Kom al jaren bij deze garage en voel mij hier bijzonder thuis. Er wordt heel klantvriendelijk en servicegericht gewerkt. Ook wordt er uitstekend werk geleverd. Deze beoordeling hebben ze zeker verdiend.

goede service

klantvriendelijk, deskundig,

Excellent

Een vertrouwd adres wat een familie bedrijf moet zijn heeft vele malen zijn stempel gedrukt Met vriendelijke gemoedelijkheid wordt je uitgelegd hoe de auto onderhouden, gerepareerd, gekeurd en geregistreerd is Chapeau!

Professioneel en betrouwbaar

Zie boven , topgarage

super vriendelijk TOP service en altijd vakwerk

staan altijd voor je klaar en leveren vakwerk en geweldige service

Vakkundig

Bouwen persoonlijk contact op, vriendelijk, eerlijk Mijn familie in Soest is ook klant!

Vriendelijk, meedenkend, goede service

Vriendelijk, meedenkend, goede service. Ik verspreid altijd lof over deze zaak.

Betrouwbaar en behulpzaam

Al jaren ben ik klant en met volle tevredenheid. Men is zeer deskundig, behulpzaam. Een uitstekend familiebedrijf.

Prima als altijd!

Al jaren een tevreden klant. Goede afstemming, duidelijke afspraken.

Prettig in de omgang

Een vertrouwd familie bedrijf .prima uitleg en redelijk van prijs . Geen moeite te veel aanrader leuk team.

Klantvriendelijk met uitstekende service (bandenwissel)

Oppertop!

Half jaar geleden een mooie occasion gekocht, en nog steeds super tevreden mee. Gezellig en leuk familiebedrijf...ga zo door!

Over Autovakmeester