Fantastisch

Weer zorgvuldig uitgevoerde service, zulke vriendelijke en behulpzame mensen. Wij hadden spullen in de leenauto laten liggen en ook dat werd weer zo plezierig opgelost. We komen hier beslist weer terug voor service volgend jaar, zelfs nu we naar Den Haag zijn verhuisd.

Service staat hoog in het vaandel

Heeft u een probleem met uw auto, 1 belletje en men staat direct voor u klaar.

De beste van

Na veeKIA Venga bij hen gekocht. Garage op basis van aanbeveling gekozen. Geen seconde spijt. Super service, altijd vriendelijk, staan altijd klaar. Vlak voor mijn vakantie airco probleem. Direct geholpen. Zodat gekoeld op vakantie kon gaan. Ik wil geen andere.

Topbedrijf

Vriendelijk, echte vakmensen. Geweldige service.

Vriendelijke service

Erg soepel verloop van de koop, goede auto

Goede en betrouwbare garage

Auto in onderhoud bij deze vakmensen. Eerlijk advies en goede service. Gewoon een zoals een Autobedrijf hoort te zijn

Geweldige dienstverlening!

Denkt mee met de klant en heeft service en klantvriendelijkheid in hoog vaandel staan.

Bij de Soester doen ze altijd net dat stapje extra!

Ik kwam langs voor een simpele check van vloeistoffen, maar de lampen bleken ook aan vervanging toe. Bij Jorg en zijn team geen afspraken voor later, nee hoor, het wordt direct opgelost zodat je weer veilig de weg op kunt. En dat is natuurlijk het belangrijkste!

Zeer goede garage

Auto voor een grote beurt geweest , we werden weer zeer vriendelijk geholpen ,we zijn al jaren klant , altijd goede service . Groetjes Els en Kees Vink

Perfecte service

Had lekke band bij mij op de parkeerplaats Gebeld en 1o min later waren ze er al Band gewisseld Ik kon mijn boodschappen gaan doen met de auto Uur later kon ik bij de garage mijn geplakte band weer omwisselen Perfecte service

Snel, vriendelijk en kundig, gewoon goed al 20 jaar

Gewoon goed tegen een normale prijs, goede service en garantie. Een fijne garage, reeds jaren klant.

Heb daar een auto gekocht

Gezellige mensen een altijd klaar voor een praatje Ben vrijdag nog voor een wintercheck geweest

Vriendelijk goede service en zeer helder in de uitleg van het onderhoud aan de auto

Top garage!

Wij zijn zeer tevreden over De Soester. Wij hebben de auto hier gekocht en ook in onderhoud. De Soester is betrouwbaar, vakkundig en blinkt uit in klantgerichtheid.

Subliem

Goede raad, snelle bestelling onderdelen, goede service installatie-, reparatie-, afstelling- werkzaamheden Gastvrijheid, flexibiliteit, prijs kwaliteit, vakmanschap etc. Al met al een goed familie bedrijf

Al meer dan 40 jaar tevreden lid van hun autofamilie

Altijd goede, eerlijke service en een prettig contact!!!

Geweldige garage

Na enkele jaren weer terug bij de Soester, waarom heb ik zo lang gewacht? Het was thuiskomen! Ik maak nu de derde generatie mee en ook deze heeft het helemaal: de kennis, de klantgerichtheid en de vriendelijkheid. Dus niet alleen de auto wordt in de watten gelegd, maar er wordt altijd met de klant meegedacht bij het oplossen van eventuele reparaties en bij de aankoop van mijn 2de handse Kia Venga. TOP BEDRIJF

Vriendelijk en een vertrouwd adres

Al jaren komen wij bij deze garage. Vriendelijk en hulpvaardig.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Uitstekend, deskundig en vriendelijk

Lange tevreden ervaring met de Soester, problemen worden duidelijk uitgelegd en tegen een voordelig tarief verholpen. De technici hebben verstand van zaken. Bovendien geniet ik ieder bezoek weer van de vriendelijkheid van het personeel onder het genot van een verse kopje koffie en de koekjes.

Goede vriendelijke service.

Duidelijk, vriendelijk.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Uitsteken

Ik wordt niet als een nummer behandeld

Zoals altijd, prima.

Altijd meedenken aan goedkope goede oplossingen, vriendelijk en deskundig en betrouwbaar

De auto-garage die je vertrouwen geeft.

Ik kan kort zijn. Dit zijn de mensen die verstand van zaken hebben, met recht autovakmeesters!! Dit bedrijf is gewoon TOP!!!!

Een mooi familiebedrijf waar ik vakkundig word geholpen en prijs/ kwaliteitsverhouding is uitstekend

Ik ben al ruim 30 jaar klant en zeer tevreden. Ik kan altijd even bellen om te overleggen en het vakkundige en klantvriendelijke personeel staat gelijk voor mij klaar. Een mooi familiebedrijf waar ik goed geholpen word en de prijs/ kwaliteitsverhouding is uitstekend.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.