Een mooi familiebedrijf waar ik vakkundig word geholpen en prijs/ kwaliteitsverhouding is uitstekend

Ik ben al ruim 30 jaar klant en zeer tevreden. Ik kan altijd even bellen om te overleggen en het vakkundige en klantvriendelijke personeel staat gelijk voor mij klaar. Een mooi familiebedrijf waar ik goed geholpen word en de prijs/ kwaliteitsverhouding is uitstekend.

Super service!

Duidelijke uitleg over wat er aan de hand is door foto's van mankement dus ook voor een leek te zien en begrijpen. Meedenkend en vriendelijk, ik zeg top!

Buitengewoon vriendelijk

En deskundig, vlug geholpen. Enigste min puntje kreeg om 8.30 geen koffie aangeboden.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Fantastische service

Ik ben in het bezit van een prachtige occasion van Autovakmeester De Soester. Omdat ik dacht een technisch probleempje te hebben, heb ik hen om advies gevraagd. Dezelde dag hebben ze de auto bij mij thuis bekeken en voor de zekerheid meegenomen. De volgende dag was mijn auto kosteloos gerepareerd. Ik wist niet deze service nog bestaat in Nederland. Top!

Geweldige garage.

KLantvriendelijk, mooi familiebedrijf, staan altijd klaar voor je en goede service. Ik kom hier al ruim 30 jaar. Top bedrijf.

Altijd eerlijk en vakkundig geholpen

Geweldige service. Altijd eerlijk en goed advies, als er onverwachte zaken zijn wordt dit vooraf overlegd en duidelijke uitleg (zelfs met foto’s) wat er is gedaan aan de auto. Al een aantal keer zijn kleine reparaties of controles gratis gedaan. Top!

• Reden bezoek N.v.t.

Top garage

Eerlijk, vakkundig, betrouwbaar. Alles gaat in overleg, zodat je nooit voor verrassingen komt te staan.

Fantastisch! Fijn familie bedrijf!

Ik ben een trouwe klant, jarenlang goede en fijne ervaring! Mijn auto wordt altijd goed onderhouden. Fijne mensen. Bij kleinigheidjes word ik altijd tussendoor geholpen. Ze zoeken altijd naar bijpassend oplossing en het voordeligst. Ik raad het iedereen aan.

Fantastisch bedrijf

Ik word altijd snel en professioneel geholpen. Altijd vriendelijk personeel.

Kan niet anders zeggen, dat het weer top is!

Een prettige behandeling aan de balie. Niets is teveel. Klachten worden serieus genomen en de service van halen en/of brengen. Ik ben nog maar een paar jaar klant en hoop dit voor de komende jaren te houden zo.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom hier al 50 jaar, meer dan uitstekend.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben onze auto gekocht bij dit topbedrijf. Toen we onze distributieriem kwamen vervangen, kregen we een gratis leenauto mee. Ik grapte of we een luxe cabrio mee zou krijgen, waarop gereageerd werd met: \"Wil je een cabrio rijden? Nou, dat kan hoor!\" waarna we een supertoffe knalrode Mazda MX-5 uit 1990 meekregen! Superleuke verrassing, we hebben een topdag gehad, de hele dag rondgereden, kop in de zon, haren in de wind. \r\n\r\nZo\'n garage, met mensen met passie voor wat ze doen en zo\'n klantvriendelijke houding, volgens mij vind je die niet vaak. Aanrader dus!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn al jaren klant bij De Soester en hebben al onze auto\'s hier gekocht. Je krijgt waar voor je geld en, belangrijker, is er wat of je hebt een vraag ze staan altijd voor je klaar! Ik vind dit een top service en daarom een top bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen bij De Soester zijn top!\r\nIk kocht er een leuke Chevrolet en werd uitstekend geholpen. Ben heel blij met de prijs/kwaliteit van de auto, geen onverwachte problemen.... ik kan deze garage iedereen aanraden!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitermate behulpzaam en vriendelijke medewerkers. Mijn airbag module van de Matiz (1998) heb ik laten uitlezen en gereset. Het bleek dat deze module weer in de fout ging. Na vele reparaties (zelf) wel 4x terug geweest om uit te laten lezen. Zonder problemen en zonder extra kosten werd ik weer geholpen. Een grote pluim voor dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een leuk en gezellig familie bedrijf met goeie service. ik raad t iedereen aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service en goed geholpen en zeer vriendelijk tegen de klanten

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een Service en wat een vriendelijke mensen !!\r\nEr moest een grote reparatie aan mijn auto gedaan worden.\r\nVan te voren alles doorgesproken en er werd met je meegedacht, wat heel erg belangrijk is. \r\nMijn auto reed niet meer maar ze hebben hem netjes voor de deur opgehaald en weer teruggebracht (als service) alhoewel het niet naast de deur was.\r\nZe hebben zelfs wat beschadigingen bijgewerkt als service.\r\nIk ben zo ontzettend tevreden en beveel deze garage dan ook bij iedereen aan.\r\nIk ben al jâren klant en hoop nog jaren klant te blijven..\r\nFijn om bij een garage te lopen waar je 100% vertrouwen in hebt.\r\nDikke pluim allemaal\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klein mankement wordt gelijk verholpen, \"klaar terwijl U wacht\" voor een zeer klantvriendelijke prijs.\r\nTop garage, ontzettend aardige mensen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Advies gezocht wegens defect portierslot.Chef heeft op basis van een aanname (op goed geluk...) slot van buitenaf gesmeerd, gratis! Het had niet meteen effect, maar bleek uiteindelijk goed te werken. Klasse!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De Soester familie uitstekende service en vriendelijk. Staat altijd voor mij klaar, erg gezellig. Zelfs voor een kapot lampje kan ik zonder afspraak terecht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een familiebedrijf als geen ander met een service die uitstekend is! Vriendelijkheid, deskundigheid en correctheid met een hartelijkheid die je nog zelden meemaakt. Wij hebben onze auto hier zonder lang nadenken en met het volste vertrouwen gekocht. Een absolute aanrader en wij komen er, als derde generatie klanten, zeer graag! \r\n\r\nZonder twijfel, rechtstreeks naar De Soester!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een super bedrijf. Een chevrolet captiva gekocht bij een ander autobedrijf. Binnen 2 weken koppeling kapot. Naar garage de Soester voor de reparatie deze deed een keurige prijsopgaaf vooraf, en vertelde hierbij de ``de man`` uren scherp zijn weggezet op 6 uren werk. maar mocht er meer werk in komen dat hij deze voor zijn rekening nam. En of er meer werk aan kwam het dubbelmassa vliegwiel moest ook vervangen, samen met een motorsteun welke gescheurd was en een draagrubber. Maar zoals afspraak rekende garage soester alleen hiervoor de kosten voor de onderdelen. Wat een service en fijn om een eerlijk autobedrijf te hebben gevonden in `` garage de soester``!! Hier blijf ik met veel plezier en vertrouwen komen !

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.