goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring, omdat men mij persoonlijk kent en de geschiedenis van de auto ook kent Vorig jaar had ik een forse rekening ivm reparaties en die kon ik zonder problemen in delen betalen. Een ,,grote\'\' garage heeft ongetwijfeld meer mensen en meer deskundigheid in huis maar de service van een kleinere garage is toch wel erg top. Toen ik voor de keuze stond: oude auto repareren of een gebruikte aanscjaffen, ben ik helemaal begeleid en is een goede gebruikte voor me uitgezocht.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed altijd correct!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend , goede service en heel klantvriendelijk

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig contact, snelle service goede prijs / kwaliteit verhouding!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf deskundig en betrouwbaar

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al vanaf de eerste dag dat we in het Dorp zijn komen zijn we klant bij de Fa Preuter en daar hebben we nog geen enkele keer spijt van gehad, vriendelijk, service hoog in het vaandel , en afspraak is afspraak.\r\nDe waar we een nieuwe auto zouden gaan kopen was dan ook snel gemaakt.\r\n\r\nGr Roy Hutters

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwam met een kapotte dynamo van een vakantie met mijn moeder uit Vlieland.De accu heeft het gered tot Epse. Mijn moeder had het idee om even langs Preuter te gaan,(mijn ouders wonen in Joppe),Zelf moest ik nog door naar Woudenberg. Dat zou ik met deze accu niet meer redden. De garage was gesloten, maar Martin Preuter was zo vriendelijk om een hem onbekende, een leenauto mee te geven. Hij wilde de accu van mijn welvoor me opladen. Na 3 uur kon ik hem ophalen, om vervolgens naar huis te rijden.Eenmaal thuis. kreeg ik ook nog een smsje, met de vraag of ik goed thuis was gekomen.Wat een service,dat er nog zulke mensen bestaan!! Martin geweldig en nogmaals mijn dank!!!!
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn nu zo\'n twee jaar klant bij garage Preuter en zeer tevreden. Vriendelijke en deskundige medewerkers, erg klantgericht. Daarnaast ook erg betrouwbaar, afspraken worden nagekomen en geen verrassingen op de factuur.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wij \"winkelden\"niet van de ene garage naar de andere, maar kochten gewoon een nieuwe auto bij de dorpsgarage, waar we al jaren tot grote tevredenheid klant zijn.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf al jaren klant, altijd vriendelijk en vakkundig advies. Vertrouwd adres en altijd bereid mee te denken. No nonsense en klantgericht.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige vriendelijke mensen, ook op de werkvloer. Servicegericht, stipt, attent en meedenkend.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn vader had altijd al veel vertrouwen in dit bedrijf \\\\\\\\herman en Martin en Arno plus de rest van de ploeg hebben ons altijd goed geholpen. Dit strekt over jaren her tot nu toe.\r\n\r\nNijn tweedehands auto een peugeot 206 en daarvoor een 106 heb ik bij preuter in Epse gekocht en toen woonde ik nog in Amsterdam.\r\nMaar zoals gezegd vertrouwen is mij veel waard , zeker omdat ik zelf niet zoveel verstand heb van een auto.\r\nOok voor onderhoud en APK ga ik alleen naar hen toe. het is een pracht van een bedrijf. Tjakko Haan Vorden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf correct en vakkundig personeel\r\nuitstekende service\r\nvoor mij DE garage

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service.Vriendelijk en behulpzaam personeel.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf, staat altijd voor je klaar, aardige ervaren monteurs en voor een reële prijs.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaringen en altijd correct met afspraken.Er wordt tijd en aandacht aan de klant besteed.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, goed service, erg correct

Over Autovakmeester