De beste monteur voor mijn subaru b9 tribeca

Heb hier ledverlichting inlaten bouwen alle vloeistoffen filters laten vervangen en multiriem + bougies vervangen en airco onderhoud laten doen. Kan er weer even tegen ben Rudy weer zeer dankbaar. Kom zeker weer terug voor volgende apk en onderhoud en reparaties als die nodig zijn.

Mijn Subaru probleem voordelig opgelost

Ook via het Subaru forum terecht gekomen met mijn outback bij van Nuland en zij hebben niet vervangen zoals tegenwoordig gebruikelijk is, maar gerepareerd en dat maakt honderden Euro verschil. Weer als nieuw kreeg ik mee toen ik met een smile met de Subaru naar huis reed.

Goede service. Niet duur. En maakt altijd tijd voor je

Prima werk geleverd .

Wat mijn dealer , een grote Subaru dealer in Midden Nederland niet kon oplossen , werd door Rudy van Nuland wel opgelost . En rijd ik weer zeer tevreden in mijn Forester rond.

Goede snelle service.

Al jaren vaste klant, goede snelle en vertrouwde service.

een echte autovakmeester

Mijn 16 jaar oude Subaru Forester, die altijd goed onderhouden is geweest, heeft nu 350.000 op de teller staan. Tijd om eens een echte specialist hiernaar te laten kijken. Via via bij van Nuland terecht gekomen. Auto heeft een grote beurt gehad en op alle slijtage punten nagekeken. Even nog een sensor verplaats die mogelijk voor wat meer kracht zou zorgen. Misschien dat ik wat zou merken was de boodschap, nou dat had ik al na 5 minuten nadat ik was weggereden. De staat van de auto vakkundig uitgelegd en ik kan er weer jaren mee vooruit. Wat een kennis hebben die mensen! Als ik weer wat heb weet ik waar ik zijn moet. Wel een eindje rijden maar dubbel en dwars waard.

Super tevrede

Gewoon goed

Eerlijk, vakkundig, geen fratsen. Waren alle autobedrijven maar zo !

Drie jaar kocht ik in mijn woonplaats (dus niet bij Van Nuland) een wat oudere Subaru Impreza. Al snel bleek het middendifferentieel problemen te hebben. Dan kun je kiezen voor een nieuw exemplaar maar dat is bijzonder prijzig. Of je komt bij Van Nuland voor een revisie. Dat is ook nog steeds een beste kostenpost maar wel duidelijk voordeliger. Subaru is duidelijk het specialisme hier. Sindsdien is mijn Subaru voor elke beurt of keuring naar Van Nuland geweest, ondanks dat het voor mij drie kwartier rijden is (enkele reis). En geen moment spijt gehad van die beslissing. Vakkundig, eerlijk, luistert naar de klant, ook als die zich met zijn beperkte kennis ergens tegenaan bemoeit en legt zonodig keurig uit hoe en wat. Tweedehands remschijven die ik ergens opgeduikeld had monteren ? Geen probleem, gebeurt gewoon. Afgelopen vrijdag is mijn auto weer voor de APK geweest. Geen enkel aandachtspunt, zonder meer goedgekeurd. Maar wel een eerlijk advies: het ding is 23 jaar oud, veel roestigheid, veel slijtage, hier moet je geen geld meer in steken, dat wordt een bodemloze put. Voor mij geen nieuws maar hier krijg je het gewoon als eerlijk advies mee naar huis. Met gemengde gevoelens neem ik afscheid: mijn volgende auto wordt geen Subaru meer, en dan is drie kwartier rijden wel erg veel van het goede. Maar wat had ik graag gewild dat ik hier om de hoek woonde !

Altijd vriendelijk en absoluut een vakman

Altijd vriendelijk Kwaliteit werk is uitstekend Flexibel

Vakmanschap en service

Via een aanbeveling op subaruforum.nl bij Van Nuland terecht gekomen. Een reparatie waar de dealer een astronomisch bedrag voor vraagt, bij mij zo ongeveer de dagwaarde van de auto, kon bij Van Nuland aanmerkelijk vriendelijker worden opgelost. Maar het gaat niet alleen om het bedrag. Een Subaru Forester is nu eenmaal niet echt een budget auto, dat weet je als je zo'n wagen rijdt. Toen binnen een jaar hetzelfde onderdeel weer problemen opleverde, werden er geen woorden aan vuil gemaakt maar werd het onder garantie opgelost. Ook fijn dat geaccepteerd wordt dat je zelf wat kennis over je auto hebt en dat jouw bevindingen serieus worden genomen. Jammer dat de afstand voor mij wat groot is, maar voor uitgebreider onderhoud of reparatie is het toch de moeite waard om er heen te rijden. De sfeer en de netheid in de garage zorgen gelijk voor het vertrouwen dat je auto hier in goede handen is.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Perfect en zeer vakkundig.

Nu exact op de datum af 1 jaar geleden vanuit Zuid oost Drenthe naar SUBARU Garage Van Nuland gereden. Mijn Subaru Outback 2.5 Executive [254.000 km] laten verhogen met 4.6 cm m.b.v. spaccers. We kregen de keus om er op te wachten of we konden de Subaru een dag later weer ophalen. De leenauto kregen we dan gratis mee. We hebben voor het laatste gekozen. De andere dag opgehaald dus. Resultaat - super!! De verhogingsblokken perfect gemonteerd. Hij en zijn vader zijn heden nog de ECHTE SUBARU specialistische garage houders en liefhebbers van weleer. Met een zeer gerust hart en vol vertrouwen blijf ik naar Garage van Nuland komen voor eventuele wensen. Helaas APK en beurten net te ver weg voor mij. Garage Van Nuland is de enige in Nederland die VERSTAND heeft van SUBARU, ben ik na meer dan 9 SUBARU modellen [ de eerste een GFT uit 1976] achter gekomen. Feeling ,verstand en de ouderwetse vertrouwde Service staan bij van Nuland bovenaan. Familie Nuland, Hartelijk dank voor uw uitstekende vakmanschap en service.

• Reden bezoek Andere reden

Buitengewoon vakmanschap, service en toewijding!

Je komt met je Subaru in een warm bed van kennis terecht. Mijn eerste kennismaking met dit bedrijf was in Juni 2019. Mijn eind 2018 aangeschafte Forester wilde maar niet lekker lopen. Via subaruforum.nl werd mij aanbevolen naar Van Nuland te gaan. Hier wisten ze meteen waar ik het over had, waar mijn plaatselijke Subaru specialist me alleen stamelend met waterige oogjes kon zeggen dat hij geen idee had. Het euvel werd direct opgelost, een week erna met de auto het Tsjechische hooggeberte ingegaan Wat een feest! Heden de grote beurt uit laten voeren. Wederom een onovertroffen service en toewijding ervaren. Mijn auto rijdt nu werkelijk subliem. Absolute aanrader!

Topgarage!

Ik heb al jaren uitstekende ervaringen met Van Nuland, een garagist die meedenkt en redelijke prijzen hanteert. Je kunt er met iedere auto terecht, maar dit is hét adres voor Subaru-eigenaars. Van Nuland heeft de ietwat eigenwijze techniek van dit merk volledig onder de knie! Heb je een probleem met je Subaru? Van Nuland lost het op.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij van Nuland een gebruikte forester gekocht. Mondeling garantie gegeven, en die belofte komt hij meer dan na! Bij problemen denkt van Nuland met je mee en gaat dan niet 1 maar 2 stappen verder dan andere garages. Daarbij een absolute vakman. Een topgarage.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al vele jaren een ZEER TEVREDEN KLANT, altijd tijd om ieder probleem vakkundig op te lossen .Een vriendelijk en mooi familiebedrijf. Een bedrijf waar je als klant weer met een Smile de deur uit gaat 👍🏻👍🏻😊
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gedurende 19 jaar rij ik Subaru en ben ik op dit adres welkom.\r\nZeer kundig en vakkennis op grote hoogte.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al jaren klant het is een super bedrijf.\r\nAfspraak is afspraak en waar mogelijk kijkt hij wat voor ons als klant de beste oplosing is.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele fijne garage en staat altijd voor je klaar. prijs kwaliteit is goed

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf -Geeft uitstekende service. Er zijn duidelijke afspraken te maken.\r\nGeeft zelfs ophaal en thuisbreng service !!\r\nStaat altijd klaar zelfs in weekend bij ernstig probleem wat niet kan wachten.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk vakkundig vriendelijk en behulpzaam ben echt blij om deze garage te gevonden hebben ben ondertussen een vaste en trouwe klant geworden TOP!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dynamo kapot Renault Espace, er stond direct een leen auto voor ons klaar, en binnen 3 dagen was de auto weer gerepareerd.\r\nDeze mensen weten nog wat service en vakmanschap is en de prijs viel 100 % mee, met andere worden bedankt autobedrijf van Nuland.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede service en communicatie en zeer vriendelijk

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief. Goed te benaderen, snel afspraken te maken, prettig in contact

Over Autovakmeester