Perfect en zeer vakkundig.

Nu exact op de datum af 1 jaar geleden vanuit Zuid oost Drenthe naar SUBARU Garage Van Nuland gereden. Mijn Subaru Outback 2.5 Executive [254.000 km] laten verhogen met 4.6 cm m.b.v. spaccers. We kregen de keus om er op te wachten of we konden de Subaru een dag later weer ophalen. De leenauto kregen we dan gratis mee. We hebben voor het laatste gekozen. De andere dag opgehaald dus. Resultaat - super!! De verhogingsblokken perfect gemonteerd. Hij en zijn vader zijn heden nog de ECHTE SUBARU specialistische garage houders en liefhebbers van weleer. Met een zeer gerust hart en vol vertrouwen blijf ik naar Garage van Nuland komen voor eventuele wensen. Helaas APK en beurten net te ver weg voor mij. Garage Van Nuland is de enige in Nederland die VERSTAND heeft van SUBARU, ben ik na meer dan 9 SUBARU modellen [ de eerste een GFT uit 1976] achter gekomen. Feeling ,verstand en de ouderwetse vertrouwde Service staan bij van Nuland bovenaan. Familie Nuland, Hartelijk dank voor uw uitstekende vakmanschap en service.

Buitengewoon vakmanschap, service en toewijding!

Je komt met je Subaru in een warm bed van kennis terecht. Mijn eerste kennismaking met dit bedrijf was in Juni 2019. Mijn eind 2018 aangeschafte Forester wilde maar niet lekker lopen. Via subaruforum.nl werd mij aanbevolen naar Van Nuland te gaan. Hier wisten ze meteen waar ik het over had, waar mijn plaatselijke Subaru specialist me alleen stamelend met waterige oogjes kon zeggen dat hij geen idee had. Het euvel werd direct opgelost, een week erna met de auto het Tsjechische hooggeberte ingegaan Wat een feest! Heden de grote beurt uit laten voeren. Wederom een onovertroffen service en toewijding ervaren. Mijn auto rijdt nu werkelijk subliem. Absolute aanrader!

Topgarage!

Ik heb al jaren uitstekende ervaringen met Van Nuland, een garagist die meedenkt en redelijke prijzen hanteert. Je kunt er met iedere auto terecht, maar dit is hét adres voor Subaru-eigenaars. Van Nuland heeft de ietwat eigenwijze techniek van dit merk volledig onder de knie! Heb je een probleem met je Subaru? Van Nuland lost het op.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij van Nuland een gebruikte forester gekocht. Mondeling garantie gegeven, en die belofte komt hij meer dan na! Bij problemen denkt van Nuland met je mee en gaat dan niet 1 maar 2 stappen verder dan andere garages. Daarbij een absolute vakman. Een topgarage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al vele jaren een ZEER TEVREDEN KLANT, altijd tijd om ieder probleem vakkundig op te lossen .Een vriendelijk en mooi familiebedrijf. Een bedrijf waar je als klant weer met een Smile de deur uit gaat 👍🏻👍🏻😊

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gedurende 19 jaar rij ik Subaru en ben ik op dit adres welkom.\r\nZeer kundig en vakkennis op grote hoogte.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al jaren klant het is een super bedrijf.\r\nAfspraak is afspraak en waar mogelijk kijkt hij wat voor ons als klant de beste oplosing is.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele fijne garage en staat altijd voor je klaar. prijs kwaliteit is goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf -Geeft uitstekende service. Er zijn duidelijke afspraken te maken.\r\nGeeft zelfs ophaal en thuisbreng service !!\r\nStaat altijd klaar zelfs in weekend bij ernstig probleem wat niet kan wachten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk vakkundig vriendelijk en behulpzaam ben echt blij om deze garage te gevonden hebben ben ondertussen een vaste en trouwe klant geworden TOP!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dynamo kapot Renault Espace, er stond direct een leen auto voor ons klaar, en binnen 3 dagen was de auto weer gerepareerd.\r\nDeze mensen weten nog wat service en vakmanschap is en de prijs viel 100 % mee, met andere worden bedankt autobedrijf van Nuland.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede service en communicatie en zeer vriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief. Goed te benaderen, snel afspraken te maken, prettig in contact

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf. Die net altijd netjes maken.\r\n\r\nLotte.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb er 2 nieuwe auto\'s gekocht tot volle tevredenheid. Ook onderhoud en schadeafhandeling was prima in orde. Zelfs zonder afspraak wordt ik met kleine dingen meteen geholpen. Voor mij een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede service goed persoonlijk contact

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Informatie,reparatie en apk

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.