Altijd netjes geholpen

Altijd netjes geholpen, zowel bij onderhoud als aanschaf andere auto’s.

Geweldige begeleiding en service.

Wat Groenouwe al niet voor je doet als je op zoek bent naar een nieuwe auto. In 1 woord fantastisch!! Niets dan lof

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Klantvriendelijk en goede info!

Klantvriendelijk, gastvrij, laagdrempelig, duidelijk en correct!

Fijne lokale garage met vakkundig personeel.

Goed garagebedrijf waar de klant voorop staat en je door het personeel op een uiterst vriendelijke wijze geholpen wordt. Een echte aanrader. Top.

Info is afgestemd op onze behoefte. Onze wensen werden vertaald in bruikbaar advies.

Top bedrijf

Erg tevreden over deze garage! Zeer vriendelijke en klantgerichte mensen en denken goed mee. Top service!

Straalt vertrouwen uit!

Na pech uitstekend geholpen!

Mooie auto, wees lief voor de Suzuki

No nonses garage, komen afspraken na en doen wat ze beloven

We hebben de contacten als zeer prettig ervaren en zijn uitstekend geholpen.

Veel aandacht voor ons als klant. Er wordt eerlijk over de mogelijkheden gesproken en alle uitleg is helder. Bij ophalen van de auto wordt alles weer uitgelegd. Auto zag er top uit.

Prettige manier van contact en geweldige service!!!!!

Professionele, deskundige en vriendelijke contacten. Al jarenlang zijn wij een zeer tevreden klant.

doen wat ze beloven

Na eerdere goede ervaring bij Harry Groenouwe, opnieuw bij dit bedrijf een camper gehuurd. De camper met inventaris was in uitstekende staat. Bij aflevering werd een uitgebreide uitleg gegeven, zakelijk en zonder opsmuk. De camper funktioneerde voor 100 % .

• Reden bezoek Andere reden

Super klantvriendelijk en open en eerlijk.

Auto daar gekocht, vriendelijk ontvangen, bak koffie en eerlijke prijs voor mijn inruiler ontvangen. Snelle levering van nieuwe auto, jaar volledige garantie en wekte een zeer betrouwbare indruk. Rijd zeker niet voor niets 80 kilometer om een auto te kopen. Ik denk super eerlijk en betrouwbaar adres.

Vertrouwd

Dit is een garagebedrijf met aandacht en service die je nog maar heel weinig tegenkomt.

Fijn!

Goed geholpen tijdens de aankoop van onze auto.

Vakkundig, betrouwbaar en fijne sfeer.

Zeer goed geholpen met het vinden van een andere auto. Ik heb mijn wensen door gegeven, en vrij snel hebben ze een auto voor mij gevonden. Ik ben er super blij mee. Het fijne vind ik dat het gewoon heel nuchtere mensen zijn. Ook geen verborgen kosten, maar bij het aankoop bedrag zit alles in (rijklaar maken, apk, bijwerken beschadigingen etc.)

Zou deze zaak bij iedereen aanbevelen.

Prettige ontvangst, goed en deskundig geholpen.

Vriendelijke , eerlijke mensen

Alles word heel goed uit gelegd Op een fijne manier

• Service N.v.t.

We zijn op een prettige en vakkundige manier geholpen.h

Het hele aankoopproces is op een professionele manier begeleid.

Doe maar gewoon!

Het ons kent ons gevoel. Geen opdringerige verkopers om je heen. Gewoon duidelijk. Daar houden wij van. Kortom prima geholpen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Wat een service!!

Al vanaf het eerste contact een goed gevoel. Omdat mij auto total loss was, werd het klaar maken voor aflevering in 3 dagen geregeld. Auto perfect afgeleverd, waarbij ik zelfs van het station in Deventer werd gehaald. Enorme complimenten voor de service. Bedankt voor de goede afhandeling!

Snel,vriendelijk en duidelijk geholpen

Waren op zoek naar een andere auto en zagen hier een mooie staan. Werden vriendelijk ontvangen en duidelijk geholpen. Konden onze auto inruilen en de andere snel ophalen.

Super Service

Mooie gebruikte bedrijfsauto gekocht. Zeer goede service verleent na later geconstateerd mankement in motor. Rij nu trots rond en kom goed voor de dag bij mijn klanten.

Super deskundig

Fijne eerlijke volledige en duidelijke uitleg bij de keuze van onze nieuwe auto

Perfecte service

Perfecte service en uitstekende kwaliteit en kennis van zaken voor schappelijke prijs.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Kennis, klantvriendelijkheid en service voeren hier de boventoon.

Bij het kopen van een andere auto, kregen wij een ruime uitleg over die auto. Bij een gezamenlijke proefrit werden heel veel opties uitgebreid uitgelegd en besproken. Voor de in te ruilen auto werd een goeie prijs gegeven! Kortom een heel goed verkoop gesprek gehad. Vriendelijkheid, klantgerichtheid, kennis en klantenservice zijn voortreffelijk!!

Over Autovakmeester