Uitstekende deskundige vriendelijke vakmensen

We waren al tijden op zoek naar een camper. Bij toeval kwamen we op de site van Groenouwe, ,,toeval bestaat niet,, We zijn zeer naar tevredenheid geholpen voor- en ingelicht , en een prachtige camper staat nu bij ons in de garage waar we naar alle waarschijnlijkheid heel veel plezier mee zullen hebben.

Een prima vak garage om een auto aan te schaffen en te onderhouden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prachtig bedrijf , goede service, deskundige mensen,komt afspraken goed na, menselijk, aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een mooie Seat Leon gekocht. Fijne service, eerlijk bedrijf. Hebben er in de familie goede ervaringen mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf, geen opdringerigheid en gladde praatjes, heb vertrouwen in beloofde kwaliteit kortom prima ervaring bij de onlangs aangekochte auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn reeds 10 jaar tevreden klant. Vandaag een bijna nieuwe Q3 opgehaald (onze 3e Audi). Compliment aan het team voor netheid, zorgvuldigheid van aflevering en ook vindingrijkheid voor bepaalde wensen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaring met de aanschaf van een gebruikte Golf Sportsvan

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het zal ongeveer 40 jaar geleden zijn toen ik met problemen aan mijn eerste auto (Renault 12) en op aanraden van mijn schoonouders naar Groenouwe ging. Toen ik daar kwam zag ik een auto op de brug en twee mannen daaronder die in discussie waren kennelijk over wat de auto mankeerde. Een van de mannen stak zijn arm omhoog die tot aan zijn elleboog verdween in de motor (?). Hij haalde zijn arm weer omlaag en zei iets \"Hier mojj zelf maor vuelen\" of iets wat daar op leek. De andere man stak ook zijn arm in het diepste van die auto, keek die andere aan en knikte en zei; Gaddakke ie hep geliek\". Toen wist ik dat deze man \"echt\"verstand van auto\'s had. Op dat moment zag hij mij veegde zijn handen af en zei: Goeiemiddag, ik ben Harry, wahkank veur je doene?\r\nIn het feit dat we bijna veertig jaar klant zijn is eigenlijk alles gezegd. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voortreffelijke begeleiding bij aankoopproces van een Volkswagen Golf occasion

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service \r\nGemoedelijke sfeer\r\nAfspraken worden nagekomen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette afhandeling bij aanschaf andere auto . \r\nVriendelijke en gemoedelijke benadering.\r\nEen thuisgevoel.\r\nAuto bevalt uitstekend.\r\nEen genot om in te rijden, (onze MAZDA CX 3)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaring: Na bijna 41 jaar ervaring met het autobedrijf Groenouwe waarbij het ging om de aanschaf van een occasion de 7 de, in al die jaren.\r\nZeker is dat wij in al die jaren nog nooit zijn teleurgesteld bij de aanschaf en onderhoud van onze auto. Natuurlijk zijn er wel dingen die anders zouden kunnen maar waar niet. Altijd was er een oplossing voor handen en tevredenheid van beide kanten. Na zoveel jaren kunnen wij zeggen dat dit garagebedrijf ons steeds het vertrouwen geeft wat je mag verwachten. En dit geld zowel voor de eigenaren van Groenouwe maar ook van haar medewerkers op de werkvloer. Dit is nu een voorbeeld van een bedrijf wat voor ons model staat voor hoe een garagebedrijf moet en kan functioneren. \r\nWij komen zeker weer terug.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima garage

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn man en ik hebben beide via deze garage een gebruikte auto aangeschaft. De auto bevalt geweldig wij zijn zeer tevreden, vooral ook de zeer prettige manier hoe wij geholpen zijn. Wij zullen deze garage zeer zeker bij anderen aanraden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service, niet de allergoedkoopste maar altijd waar voor je geld en boven alles zeer betrouwbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Groenouwe is voor ons een garage waar we met veelplezier naar toe gaan.\r\nWe zijn vaste klant en hopen dit met wederzijds vertrouwen nog jaren te zijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al vele jaren zijn mijn man en ik vaste klant.wij worden altijd vriendelijk geholpen met goede service .\r\nOok hebben wij altijd eerlijke auto\'s bij het bedrijf Groenouwe gekocht.\r\nWij zijn zeer tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jarenlang klant en al jarenlang een goede service, klantvriendelijkheid en vakmanschap!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf doen wat ze beloven. Top!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer betrouwbaar, eerlijk en deskundig. Komen afspraken na. Alles ziet er verzorgd uit. Vriendelijk personeel.\r\nWij wonen op Texel (niet naast de deur) maar houden onze camper bij garage Groenouwe in onderhoud. In alle opzichten hebben wij veel vertrouwen en een uitstekend gevoel opgedaan.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vergeleken met collega- verhuurbedrijven heeft dit camperverhuurbedrijf een puur zakelijke benadering. Alsof je een aanhanger huurt. Ons vakantiegevoel werd niet aangewakkerd. Bij terugkomst bijvoorbeeld niet de vraag of wij een fijne vakantie hebben gehad. Mooie camper maar helaas geen Duitse degelijkheid. Veel gerammel. Dat was bekend bij de eigenaar maar is ons vooraf niet verteld. Wel de hoofdprijs betaald

Jammer dat u dit zo ervaren heeft, we horen het vaak anders. U heeft een camper van 1 jaar oud meegekregen, een camper maakt meer rijgeluiden als een personenauto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij waren op zoek naar een jong gebruikte VW Up met diverse opties. Garage Groenouwe heeft de juiste uitvoering weten te vinden en zijn erg tevreden met de \"nieuwe\" auto.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.