Gewoon goed.

Duidelijke uitleg en netjes op de mail/papier wat er is gedaan.

Goed garagebedrijf

Deskundige mensen. En altijd bereid om te helpen.

• Reden bezoek Andere reden

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

staat altijd klaar

Achterklep ging niet meer open, vakkundig noodreparatie uitgevoerd en nieuw onderdeel enkele dagen later snel gemonteerd Altijd prettige sfeer in de garage, klant staat centraal!

altijd met positief gevoel

Prettige mensen, vakkundig en flexibel. Nooit problemen altijd voorstellen en goede afhandeling! He gevoel van gast te zijn ipv klant!

Vakkundig

De storing vakkundig verholpen

• Reden bezoek N.v.t.

zeer goed

komen afspraak na en goed resultaat

Betrouwbaar adres

Een autobedrijf waar wij veel vertrouwen in hebben en die iedere keer een stapje extra voor je zet.

Geweldige service, werd naar huis gebracht en de volgende dag weer thuis opgehaald. Dat noem ik pas service.!!

Fijne garage met persoonlijke benadering.

Ik heb al jaren mijn auto hier in onderhoud en ben erg tevreden. Ze hebben een goede service, proberen zsm iets te repareren als dat nodig is. Ze hebben transparante en eerlijke prijzen. Als ik één nadeel moet noemen, ze hebben de dropjes op de balie vervangen voor zuurtjes, dat is jammer ! Vandaar de halve ster minder.

Vriendelijk. Altijd bereid om te helpen bij problemen.

Ik ben al heel lang klant bij van Doorn. Ik heb daar verschillende auto's gekocht en ik ben er heel tevreden mee. Het onderhoud en eventuele reparaties worden in goed overleg uit gevoerd.

• Reden bezoek N.v.t.

Goed garage bedrijf

Beste familie van Doorn onze ford focus hield het voor gezien bij u in onderhoud en apk geweest met verschillende auto s we hebben het gewaardeerd wat u en uw vader voor ons heeft betekend om sterren te geven is gevoel meer dan de standaard bovenstaande sterrenbeeld ford focus is sinds gisteren weg met de vriendelijke groeten

Een te vreden klant.

Men is er op een nette manier te woord gestaan, en hebben het probleem verholpen, de monteur heeft men op de punten gewezen wat er aan de auto gaande is en groots gedeelte is al door de monteur gerepareerd. Men is te vreden over het bedrijf.

Prettig

Zonder problemen een diagnose gedaan en de mogelijkheid gekregen om zelf problemen op te lossen. Er was eerder een verkeerde accu geplaatst. Toen dit verholpen was weer verder de problemen opgelost door autovakmeester van doorn.

Vakkundig

Goede prijs Kwaliteit verhouding. Klantvriendelijk ook nog

Goede afspraken en alles netjes geregeld

Uitstekend geholpen

Vriendelijk , eerlijk en betrouwbaar en de koffie staat altijd klaar.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Van voorkant proces tot wegrijden netjes.

Zeer vriendelijk geholpen. Auto was zelfs eerder klaar om af te leveren.

Hele fijne zaken

Het verloop van de koop liep heel erg vloeiend. Alles ging heel snel en makkelijk. Ik ben heel blij met de service

grote klantvriendelijkheid en servicegerichtheid met vakkundig personeel

Service en klantvriendelijkheid die vroeger zo gewoon was, is bij Van Doorn nog steeds een vanzelfsprekendheid. Heb je een probleem, dan heeft dit bedrijf vakkundige medewerkers die je zo snel mogelijk weer de weg op kunnen helpen. Van Doorn, een garagist pur sang met hart voor zijn klanten!

super service

prima service

• Reden bezoek Andere reden

Snel en goed geholpen

Snel en goed

Deskundige monteur

Mijn auto weg moeten brengen voor het vervangen van de remleidingen achter. Remleidingen aan beide kanten achter zijn vervangen door koperen leidingen. Kwaaltje hiermee voorgoed verholpen. Zag er netjes uit en de auto was dezelfde dag weer gereed om opgehaald te worden.

Over Autovakmeester