helemaal geweldig

Persnoneel met grote vakkennis, vriendelijk, behulpzaam en meedenkend

Zoals altijd weer prima service.

Je kunt er altijd snel terecht en wordt er netjes geholpen. Reparaties en onderhoud worden na overleg en advies keurig uitgevoerd.

Top service

Snelle service en in dit geval klaar terwijl je wacht. Snel en goed geholpen zodat we weer veilig de weg op kunnen

• Deskundigheid N.v.t.

Uitstekende service!

Zeer goede vakmensen en klantgericht.

Goede en vriendelijke service

Zeer tevreden over dit bedrijf.

prima service!

Vriendelijk, betrokken en vaardige vaklui

Snel, vriendelijk, professioneel

Na een rare “rammel” in de koppeling gebeld in de ochtend. Ik kon gelijk de auto wegbrengen, waarna ze het probleem op de dag zelf gefixt hebben. Al jaren erg tevreden klant!

Vakkundig

Vakkundig voor de auto .Luisterend wat de klant te zeggen heeft over "zijn" auto dat wordt zeer goed vertaald bij de reparatie.

Zeer vriendelijk personeel en goede service geleverd zal hier zeker weer terug gaan indien nodig !

doen wat ze beloven

Eerlijke en snelle service

Ik heb mijn auto voor onderhoud naar deze garage gebracht en kreeg een leenfiets mee om thuis te komen. Binnen een uur werd ik al gebeld met terugkoppeling en in overleg zijn de besproken werkzaamheden uitgevoerd. Ik kreeg goed advies hierbij en aan het einde van de dag stond mijn auto netjes klaar om weer mee te nemen. Zeer tevreden over de service.

Er werd volop meegedacht over een oplossing voor mijn autostoring en de leenauto stond zoals beloofd al klaar.

super

staan altijd klaar voor je

top bedrijf

Het hele team is zeer vriendelijk en geven een goed advies.

Goede service en netjes oplossing gevonden

Goed service

Topbedrijf!

Klantgericht/vertrouwd/vakkundig Dit zijn de drie kernwoorden van dit bedrijf vind ik. Zelden zo'n ervaring gehad.

Gastvrij en professioneel

Ik heb alleen maar positieve ervaringen Ik ga m’n volgende auto wellicht ook daar kopen

Perfect en uitstekend

Service en klantvriendelijkheid is altijd goed.

Fijne garage met persoonlijke sfeer. Geen nummerstatus.

Fijne garage met persoonlijke sfeer. Geen nummerstatus. Altijd tijd voor je en bereid om je probleem te bekijken (evt te repareren) en niet standaard apparatuur te vervangen/vernieuwen.

Perfect geholpen

Mijn ervaring is zoals altijd wederom boven verwachting. Goede service en advies...supertevreden. Mvg

APK

De auto ging voor een APK keuring en ik word met een flinke rekening op gezadeld met een olie verversen enz.

Fantastische samenwerking met collega Autovakmeester Verhoeven.

Wij zochten voor een klant een specifieke auto, een Saab 9-3 Cabriolet. En daar stond ie, bij Autovakmeester Verhoeven. Een belletje was genoeg, kom de auto maar bekijken en als ie aan de verwachtingen voldoet, neem maar mee. We horen het wel. De klant komt aanrijden, ziet de Saab, begint te glimlachen, en dat doet ie nu nog. Saab gekocht, Mondeo ingeruild en weer heel gelukkig terug naar Den Haag. Autovakmeester Verhoeven gebeld, en binnen 5 minuten alles geregeld. Autovakmeester Verhoeven: BEDANKT

Wij waren opzoek naar sier/afwerk doppen voor onze aluminium velgen. De Vw garage beantwoorden de mail niet en telefonisch werden we vh kastje naar de muur gestuurt. Garage Verhoeven gebeld en binnen een paar dagen geregeld. Dat noem ik nog eens service ook al gaat het om een klein onderdeel...

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.