perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Plotseling voor t weekend een lekkage in t remsysteem!\r\nGewoon langsgegaan, alles werd verschoven en ik werd gelijk geholpen.\r\nKon ik gelukkig weer veilig t weekend in!!\r\nSuper service mannen.....

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf na de keuring wat problemen gehad dit wordt drie dubbel dik opgelost, René en Tom super geregeld allemaal, bedankt !\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onderweg naar mijn werk hoor ik een klap onder mijn auto en ik stop om te kijken wat dit is en zie tot mijn grote verbazing een ijzeren staaf onder mijn auto die vast zit in mijn tank, benzine lekt al uit de tank. Hierop heb ik contact opgenomen met garage Peeters & Gubbels, binnen 15 min. waren Tom en Rene aanwezig met een leenauto die ze gratis beschikbaar stelde. Daarbij kwam nog eens de verzekeringskwestie om de hoek kijken, ook dit hebben ze opgepakt en zeer correct afgehandeld voor mij!\r\nSuperservice!! Mijn complimenten voor het hele team!\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto startte niet meer op het stort te Roggel, tegenover autobedrijf Peeters & Gubbels. Zij kwamen direct met een mobiele accu de auto starten. Daarna even hun garage in gereden. Hier werd de accu doorgemeten en direct vervangen. Nette prijs en vriendelijk personeel. Ik ben snel en goed geholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dikke pech onderweg van vakantie naar huis. Auto is afgeleverd bij P&G. Was er nog geen klant maar zelfs al voordat onze auto was afgeleverd had ik al een leenauto. Nu is de auto al gerepareerd maar moeten we nog wachten op schadeherstel. Kunnen nog steeds beschikken over de leenauto. Superservice. Er wordt nog eens tijd genomen om de klant uit te leggen wat er gaat gebeuren en zelfs nog nuttige tips.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig netjes geholpen bij deze garage in roggel,goed ontvangen.Onze volkswagen tiquan kreeg tijdens het ophalen van de auto een probleem met de turbo die geen vermogen meer had .De garage heeft hier zonder probleem een nieuwe turbo ingezet om problemen in de toekomst te voorkomen. En kregen van auto bedrijf Peeters een gratis leenauto mee. Die krijgen van ons een hele warme douche .Bedankt voor de goede service.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Airco koelde niet goed. Zonder afspraak naar P&G gegaan, werd binnen 5 minuten geholpen. Airco werd afgevuld en na 3 kwartier als tevreden klant in een koel interieur vertrokken,

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen week stil komen te staan met de auto. Contact gehad met hen en zijn gelijk komen kijken en hebben me de auto opgesleept naar de garage. Dag erna al gelijk duidelijk wat er aan de hand was en na alles doorbesproken te hebben gelijk een start gemaakt met de reparatie en heb ik een leenauto gekregen. Was allemaal geen probleem. Auto was nel gerepareerd en de kosten vielen achteraf reuze mee ondanks wat er kapot was! Een meevaller dus. Ben verder ook bij deze garage voor het onderhoud aan de auto en ben er erg tevreden over. Uitstekende service en duidelijkheid en je kunt altijd terecht!!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom vanaf het begin met volle tevredenheid bij P&G omdat de klant daar nog eens koning is. Toevallig vandaag stil komen te staan met een kapotte koppelingskabel, P&G gebeld en binnen 10 min waren ze ter plekke om mij te helpen. 3 uur later kreeg ik een telefoontje, dat de auto weer klaar stond. ( Dat is pas service )

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al mijn onderhouds beurten lopen via P&G, bijkomend voordeel is dat ik via de beurten pech hulp heb kunnen afsluiten voor een nette prijs. Anwb lidmaatschap daarmee opgezegd.\r\nOnverhoopt was laatst de startmotor stuk. De pechhulp gebeld, auto ambulance binnen 20 minuten op locatie (6.40u \'s morgens!) mijn auto is kostenloos naar P&G gebracht. Daar heb ik een leenauto meegekregen, enkel aftanken bij inlevering was voldoende, waar zie je dat nog. Eind van de dag kon ik mijn ibiza weer ophalen voorzien van nieuwe startmotor.\r\nNauwelijks op onthoud gehad, bedankt mannen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto (polo) startte niet meer. De accu was kapot.\r\n\r\nVia Peeters en Gubbels startkabels en een accu geleend om zo bij de garage te komen. Een accu die ik had liggen hebben de monteurs vakkundig geplaatst.\r\n\r\nNa een half uur stond ik buiten en de auto liep weer als een zonnetje!\r\n\r\nBedankt voor de service!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prettig bedrijf waar je je auto met een gerust hart achterlaat voor welke reparatie dan ook. Hebben alle tijd voor uitleg en overleg. Treden vriendelijk en voorkomend naar buiten. Kortom je weet waar je binnenstapt. Jong, dynamisch. Dus een geweldig onderhoud adres voor mijn auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en deskundig hier hebben ze nog tijd voor de klant.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf net bedrijf werd er goed geinformeerd over de reparatiepunten en ed daarbij behorende kosten deze vellen mij mee tenopzichte van mijn oude garage perfect bevallen zeker een aanrader

Over Autovakmeester