Super garage, zeer tevreden!

In december 2022 helaas (buiten onze schuld) een behoorlijk ongeluk gehad. Auto total loss, shit wat nu. Meteen gebeld met mijn vertrouwde garage wat nu te doen. Vanaf dat moment perfect geholpen, zowel bij de afhandeling van de schade, de aankoop van een nieuwe auto en tussentijds het voorzien in een leenauto. Peeters en Gubbels zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen. Eerlijk, betrouwbaar en afspraken nakomen. Niet zeuren over het probleem, maar meedenken in mogelijke oplossingen. Geen onnodige franje maar gewoon doen! Kwaliteit voor een eerlijke prijs!

Goede service, duidelijk uitleg

Kom hier ook voor apk/keuring.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Al jaren bekend en ik neem mijn auto nergens liever naar toe

Jaren lang hebben ze mijn ouders geholpen bij het onderhoud van de auto. Tom en René zijn de moeilijkste niet, zeer coulant en laten je niet ontevreden weg gaan. Zelf heb ik recent een gebruikte wagen aangeschaft voor een topprijs in goeie conditie. Gedurende de testrit merkte ik op dat de vering wat kraakte, de zemen van de ruitenwissers vervangen moesten worden en met schakelen maakte hij wat geluid. Ze hebben de gehele wagen nagekeken, alle problemen verholpen en zuiver van buiten en binnen, met APK en een jaar mobiliteitsservice afgeleverd zonder extra kosten. Zolang ik in de buurt woon neem ik mijn auto nergens liever naar toe voor onderhoud.

Topservice!

Na APK, onderhoudsbeurt en vervanging van banden en remschijven zat er bij het remmen een kloppend geluid. Snel weer terug naar de garage. Er bleek speling in de as. In overleg met de leverancier alles onder garantie vervangen! Top geregeld!

Ad hoc klus snel aaangepakt!

Afgelopen maand heeft het team van Peeters en Gubbels een spoedklus geheel naar tevredenheid aangepakt!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vriendelijk, behulpzaam en vakkundig ! Niet al te duur.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Nissan Almera 1.8 wou tussen de 3500 en 4500 toeren niet doortrekken, wat bij inhalen best vervelend/gevaarlijk was. 130 km/h rijden (snelweg) was ook niet te doen, omdat de motor niet lekker liep.\r\nIk deze auto waarschijnlijk met dit euvel gekocht, maar ja daar was de prijs ook na.\r\nVrienden rade mij Peeters & Gubbels aan.\r\nIk ben erheen gegaan en een week later kon ik bij hun terecht.\r\nOmdat ik niet wist wat de vorige eigenaar eraan geknutseld had, werd het een lastige opgave.\r\nZe hebben de storing perfect verholpen, mede omdat het een combinatie was van meerdere factoren.\r\n(Verkeerde luchtmassameter, kapotte bobine, slechte accuklem en vervuilde injectoren)\r\nOm zoiets op te lossen vraagt vakmanschap, passie voor het vak en goed gereedschap/meetapparatuur.\r\nZe hebben hebben dat alles ook nog eens binnen een redelijk budget weten te realiseren.\r\nZe hebben me volgens mij gematst met de uren en voor de onderdelen werd gekeken of er een goedkoper alternatief was.\r\nDus ze hebben er een tevreden klant bij, die zeker terug komt voor de APK en eventuele andere problemen.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed. Ik heb een klassieke Mercedes gekocht. Verkoper nam alle tijd en was ter zake deskundig. Na verkoop moesten er nog 2 banden worden vervangen. Vanwege de grote afstandnaar mijn huis mocht ik deze bij mijn eigen garage laten vervangen en Peeters heeft de kosten vergoed

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wederom heel goed, klantvriendelijk en op een eerlijke manier geholpen. Al jaren een trouwe en zeer tevreden klant! \r\nRené en Tom, bedankt!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Medio februari een nieuwe auto gekocht. Van te voren waren wij al eens bij hun geweest om onze wensen voor een nieuwe auto kenbaar te maken. Ze zoeken en kijken graag met je mee, en uiteindelijk was een auto gevonden. We werden uitgenodigd om een kijkje te nemen en een proef rit te maken. Hij beviel ons meteen erg goed en waren blij dat ze een auto naar onze wensen en smaak gevonden hadden. We hebben de auto dan ook gekocht. Toen later bleek dat er helaas wat mis was, aangezien de auto erg veel olie verbruikte, werd dit meteen door het bedrijf zelf opgelost en bekostigd!! Er kwam een geheel nieuwe motor in alles werd vanuit hun geregeld. Wij kunnen niet anders zeggen dan een dikke duim voor deze jongens voor de goede hulp. Wij zijn en blijven graag klant bij jullie.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer betrouwbare garage, onverwachte reparatie wordt eerst kontakt op genomen met eigenaar, reparatie wordt zeer deskundig en vakbekwaam gedaan. ik kan alleen maar zeggen TOP BEDRIJF raad het iedereen aan. Rene en Tom ga zo door met jullie team.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Peeters&Gubbels volgt continu de laatste ontwikkelingen. Het bijwerken van de digitale service historie voor een BMW F31 kan allemaal hier. Ze nemen de tijd en investeren in goed personeel. Ik kom nog eens terug!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en betrouwbaar. Na een storing snel geholpen. Nemen de tijd vd klant en leggen alles nauwkeurig uit.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Weet je...... zo hoort het gewoon!! Vakmensen die de liefde voor het vak nog hebben en trots zijn op het resultaat!! Geen poespas gewoon eerlijke en betrouwbare vaklui!!! Het kan dus toch nog........

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfekte service!!\r\nGeen verrassingen achteraf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf, zowel voor onderhoud apk en banden. Maar ook een moeilijke storing gaan ze niet uit de weg!\r\nVeel kennis van alle merken en systemen, laatst ook prima geholpen met een storing aan mijn Yaris Hybrid. \r\nAltijd druk maar proberen je toch snel te helpen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen zaterdag ben ik langs geweest bij Peeters & Gubbels. Na vele garages in de buurt gebeld te hebben, was deze garage één van de weinige die mij verder kon helpen. Zelf heb ik weinig verstand van auto\'s, maar Renee heeft mij ontzettend goed geholpen en ook het geduld gehad en alle tijd genomen om me alles uit te leggen. Top service!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net in anderhalve week vakantie achterlichtglas stuk en motorstoring. Ik belde donderdagmiddag, vrijdagochtend werd een nieuw achterlicht erin gezet. De storing bleek een rotte bougie te zijn, \'s middags was alles klaar. Vriendelijk geholpen, duidelijke uitleg. Als we in de buurt zouden wonen, werden we vaste klant.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben op vakantie is Roggel en mijn auto wilde niet meer starten, Peeters & Gubbels gebeld en zo konden al binnen 1,5 uur op de camping .\r\nZe moesten eerst naar een ander pechgeval maar dat zat een beetje tegen, werd naar ruim 1 gebeld dat het een half uurtje later werd.\r\nDit vond ik heel netjes dat ze even belden.\r\nEenmaal op de camping was het probleem binnen een half uur opgelost en het euvel was de accu, nieuwe er in en klaar was het.\r\nDoor de vriendelijke monteurs snel geholpen en de prijs was ook netjes, zeer vriendelijke en goede snelle serves.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was (als leek) ten einde raad toen mijn occasion het definitief begaf. Ik had al enkele miskopen begaan. Via een collega kwam ik bij Peeters Gubbels terecht. Zij hebben mij begeleid naar de aankoop van een nieuwe betrouwbare occassion waarbij ze rekening hielden met mijn budget en wensen. (In de tussentijd kreeg ik ook nog een leenauto, een automaat die zij speciaal hadden geregeld aangezien ik een automaatrijbewijs heb). Ik ben zeer blij met de nieuwe auto die super rijdt en tip top door hen in orde en rijklaar werd gemaakt na aankoop. Het meest bijzondere vind ik de persoonlijke service. Je bent alles behalve een nummertje, de sfeer is goed en de klantvriendelijkheid uitmuntend. Zo nam René bijvoorbeeld zeer uitgebreid de tijd om mij ieder detail van de nieuwe auto uit te leggen. Ook zorgden zij voor de verkoop van mijn oude auto zodat ik daar geen omkijken naar had. Ik ben zeer tevreden en super blij dat ik eindelijk een betrouwbare garage heb gevonden!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne service, betrouwbaar, vriendelijk personeel, altijd bereikbaar!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Komen hier met in totaal 4 auto,s voor onderhoud / reparaties, duidelijk verhaal, uitleg wat gedaan is.\r\nGoed prijs kwaliteit verhouding

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super geholpen, leen auto geen probleem, brengen naar werk geen probleem. Hartelijk dank voor de goede service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze week op vakantie in roggel en had problemen met de handrem van onze Mercedes. Dus dichtstbijzijnde garage gebeld en kwam hier terecht kon gelijk komen en werd meteen goed geholpen. Ze hadden me zelfs even terug gebracht na de vakantiebestemming en de volgende dag was de auto al weer klaar! Goed gemaakt en de prijs was ook goed al met al super tevreden en kan iedereen deze garage aanbevelen!

Over Autovakmeester