• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn zeer vriendelijk onthaald, goede service met net dat (kleine) beetje extra dat het verschil maakt. Paul en Lilian komen over als fijne mensen. Geen stoere klets praat maar laagdrempelig en gemakkelijk in de omgang. Ze komen hun woord na en zelfs nog meer dan dat. Het woord service kennen ze hier goed! Wij hebben een “oud” autootje gekocht maar hij werd volledig gepoetst afgeleverd. Hij leek alsof hij nieuw uit de showroom kwam. Er werd zonder problemen nieuwe bandjes onder gelegd en ook de matten zagen er niet mooi (genoeg) meer uit, ook die werden ongevraagd vervangen. De auto was volledig nagekeken, had een grote beurt gehad en we kregen zelfs 6 maanden garantie en een scherpe prijs. Tot onze verbazing was de tank vol bij aflevering en kregen we een bloemetje erbij. In een woord “geweldig”!!\r\nIk zou onze volgende auto er zo weer kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantgericht, duidelijk,zeer goede communicatie;een garage die zorg heeft voor de \'Voiture\', maar ook meedenkt met de inbreng van de eigenaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf grote beurt aan de auto uitgevoerd. Dit wordt altijd perfect uitgevoerd. Klantvriendelijk en altijd tijd voor een praatje.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en altijd heel erg behulpzaam!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Schnelle und qualifizierte Hilfe.\r\nSehr nettes Personal. \r\nAbsolut vertraubar. 👍👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een van de weinige autobedrijven waar men met een gerust hart je auto kan laten repareren of onderhouden zonder genept te worden en daarbij is de eigenaar Paul een eerlijk mens zonder mooie praatjes. Chapeau

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel fijn bedrijf je hoeft maar te bellen en ze staan je altijd te woord.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gastvrij, goed contact, reparatie vlot en deskundig uitgevoerd.\r\nVoor een volgende gelegenheid zal ik beslist weer een afspraak maken.\r\nUitstekend!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk en betrouwbare service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op internet zelf een mooie, nette, C3 Picasso Exclusive gevonden. Een metallic grijze met relatief weinig km\'s op de teller. Precies de auto die wij zochten. \r\nVia Paul is deze auto afgelopen maand aan ons geleverd.\r\nEn zoals altijd bij deze garage weer alles perfect geregeld. Auto werd in showroomconditie afgeleverd. Voor mijn vrouw was er een zeer mooi bloemstukje, heeft zeker 3 weken op de kast gestaan.\r\nTekortkomingen zonder problemen in een niet al te lange wachttijd verholpen c.q. gerepareerd.\r\nZoals al eens eerder door mij geschreven : dit is en blijft voor mij de garage van heel Roermond en omgeving.\r\nIk kan me moeilijk voorstellen dat er hier in de omgeving nog een garagebedrijf te vinden is die mij het bedrijf van Paul Moonen, zijn vrouw, en de monteurs gaat doen vergeten. Zal niet gaan lukken.\r\nVoor deze prestatie is een dikke 10 nog te weinig.\r\nIk hoop nog lang van dit bedrijf gebruik te kunnen en mogen maken.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaring nu bij onderhoud. Duidelijke info over staat van auto.\r\nFactuur overzicht zeer gedetailleerd. Tevens daarbij een uitvoerige checklist.In alle jaren, meer dan 50, in heel Nederland mijn auto\'s in onderhoud gehad..Vaak alleen bij dealers.Nu zeker een zeer positieve ervaring.Blij dat zulke bedrijven nog bestaan.;waarbij direct contact nog bestaat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en snelle service , altijd vriendelijk ontvangen en er word snel gezocht naar een passende oplossing en je betaald nooit teveel \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Woon sinds korte tijd in Roermond en was op zoek naar een goede garage voor mijn 10+jr oude auto. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen en binnen een week werd de auto nog ingepland voor een kleine beurt en APK. \r\nBen geen technisch onderlegd persoon en kan dus niet beoordelen of dit goed is uitgevoerd, maar weet 1 ding zeker : Iedereen is heel vriendelijk en behulpzaam en de rekening was helemaal in lijn met wat ik hoopte. Heel schappelijk. Kreeg bovendien een leenauto mee.\r\nVolgende beurt is weer bij Autobedrijf Paul.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige ervaring met dit AD Paul Roermond\r\n\r\nTop!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch op alle fronten !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service, staan altijd voor je klaar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk...deskundig...behulpzaam....en de rekening pas nadat vaststaat dat het mankement verholpen is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen zijn positief. De service is uniek. Zeer betrouwbaar en altijd een eerlijk advies.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.