Plotseling probleem met de auto. Garage gebeld, kon direct komen. Onderdelen besteld en in een recordtijd was de boel weer opgelost, ondanks het personeel tekort en zieken. Geweldige hulp en service. Chapeau.

De klant is koning!

Professioneel, servicegericht, klantvriendelijk en nog heel veel meer. Zelfs Sinterklaas kwam vandaag ( 5 december) met twee hulppieten bij Marco op bezoek. Hij had nl. het treintje bij het kasteel van St. Nicolaas in Helmond gerepareerd. Daarvoor werd hij persoonlijk bedankt.

De klant is Koning!

De klant is koning!

Ik ben al langdurig klant en uiterst tevreden over de professionaliteit van Marco en zijn medewerkers. Daarnaast zijn ze altijd vriendelijk en behulpzaam. Ik kwam vandaag in de zaak van Marco ook St. Nicolaas met twee hulppieten tegen. Zij kwamen hem terecht persoonlijk bedanken voor het maken van Sint's vervoermiddel bij het Kasteel in Helmond.

good

j

Zoals altijd, prima!

Prettig contact.

Servicebeurt was prima

5 sterren door omdat ik goed geholpen ben.

Ik ben zeer tevreden.

Autobedrijf Marco van Hoof staat klaar 24 uur on mij te helpen. De service , attentie , en voorall de contact met de bedrijf is de beste sinds ik in Nederland woonde. In algemeen, ben Ik zeer tevreden .

gastvrij en deskundig

snelle afwikkeling

Snelle service ivm apk keuring

Prima meteen geholpen klasse

Gewoon de beste

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Kwaliteit voor een goede prijs.

Kwam voor een vakantie check. Er was helaas toch een mankement. Er wordt gekeken naar de voordeligste maar toch goede oplossing. Heel fijn!

zeer goed geholpen

ik ben zeer tevreden je word goed geholpen en goede uitleg over het maken van de auto

Wederom TOP!

Snelle en perfecte service met reparatie

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Marco laat je nooit in de steek

Het was 23 graden en reed naar de supermarkt. Parkeerde mijn auto op de gehandicapten parkeerplaats en deed onze wekelijkse boodschappen. Daarbij ook de versprodukten voor een hele week. Ik wilde snel naar huis om alles in de koeling te zetten. Echter.... als ik de contactsleutel omdraaide, hoorde ik een ratelend geluid, maar de auto startte niet. Toen heb ik Marco gebeld en binnen 10 minuten was hij ter plaatse en zorgde dat de auto startte. Ik reed snel naar huis, laadde de boodschappen uit. Ik moest de auto laten lopen en direct naar de garage rijden. Daar stond al een nieuwe accu klaar en 10 minuten later was het probleem opgelost.

Alles heel professioneel

Heel goed ervaren, vriendelijke mensen !

Vakwerk

Reparatie is in goed overleg, vakkundig tegen een schappelijke prijs uitgevoerd.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prima service zoals we van Marco gewend zijn.

Ik kon vrij snel terecht voor kleine onderhoudsbeurt van mijn camper. Daar er iets vervangen moest worden, werd ik tijdens de onderhoudsbeurt gebeld hierover. Onderhoud naar tevredenheid uitgevoerd.

Goede Schoone en opgeruimde werkplaats

Goede services

En zorgzaam personnel die staan klaar om klanten te luisteren en helpen.

En auto garage die heeft mij vaker gehulpen in nood zonder afspraken.

Middendijk 38 38 5705 CC Helmond

Over Autovakmeester