Zeer tevreden met Leon en zijn team

Wij komen met onze auto’s al jaren bij Leon en zijn team. Altijd netjes geholpen en voor een nette prijs worden onderhoud en reparaties verricht. Ik zeg altijd het is net alsof je naar je huisarts gaat, je moet vertrouwen hebben in de man. Er gaan ondertussen verschillende familieleden & vrienden naar hem. Vertrouwen er ook op dat het onderhoud goed gedaan word voor een nette prijs. Leon ga zo door. Een tevreden klant

Altijd direkt een luisterend oor

Duidelijke uitleg, behulpzaam betrouwbaar.

Goed personeel,en een goede service en niet te duur.

Goede service aan te raden,fijn personeel ,staan altijd voor de klant klaar. Goede service verstand van zaken,alles op een rij,deze garage is aan te bevelen. Na jaren eindelijk goede kwaliteit en niet duur. Deze Autovakmeester heeft verstand van zaken.Deze garage verdiendt een 10.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.