perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reparatie snel en vakkundig uitgevoerd. \r\nConform afspraak. Zeker een aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn 2e auto een VW Caddy al enkele jaren in onderhoud bij ANW Auto\'s. Super service en heel eerlijke prijzen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs hier een occasion gekocht. Erg blij mee en goede service. Altijd snel een antwoord terug en geholpen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer tevreden met de altijd vriendelijke en behulpzame eigenaar Ronald Saes. We plegen altijd de beurten bij hem en zijn al jaren trouwe klant. Bij een groot of klein probleem kunnen we meteen terecht en wordt indien mogelijk ook gelijk opgelost. Een dikke pluim voor anw auto\'s Nederweert!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service\r\nKan er altijd snel terecht\r\nVeel kennis van alle merken\r\nHebben altijd een leenauto beschikbaar

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede service, meedenkend, eerlijk en vriendelijk.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben een tevreden klant en vindt de persoonlijke contacten heel prettig.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze staan altijd voor je klaar! Ik kan er op vertrouwen dat ze me eerlijk advies geven en mijn auto als een zonnetje blijft rijden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al meer dan 10 jaar uitstekende ervaring met ANW auto\'s.\r\nGedurende deze periode 4 autos gekocht . Alle auto\'s waren/zijn probleemloze auto\'s.\r\nUitstekende prijs/kwaliteit. \r\nOnderhoud tegen betaalbare prijzen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 1,5 jaar geleden heb ik mijn auto gekocht bij ANW auto\'s, daarna daar in onderhoud gebleven. Ik hoef maar te bellen of langs te komen en er word meteen aandacht geschonken aan mijn vraag wat ik op dat moment heb.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vlotte, prima service deskundig.\r\nGoede uitleg, en advies bij problemen met auto\r\nDicht in de buurt

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, deskundig en een goede prijs/kwatiteit verhouding

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk, goed advies en altijd bereikbaar en ook nog betaalbaar.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uiterst vriendelijk behandeld door medewerkers. Geven daarnaast ongevraagd heel goed advies.\r\nI.v.m. opsturen verkeerd onderdeel door leverancier, de garage twee maal moeten bezoeken. Hierbij worden de gemaakte kilometers met de leenwagen NIET in rekening gebracht. Dit is wel heel erg vriendelijk.

Over Autovakmeester