Perfect geholpen

Ze staan altijd voor je klaar ondanks dat het er altijd druk is. Geen verkoop praat maar gewoon vakmensen met verstand van zaken.

Kwaliteitsbedrijf!

Eerst mijn Ford Ka hier in onderhoud gehad, absoluut geen klachten, alleen maar complimenten voor de vakkundigheid waarmee ik altijd ben geholpen. Eind vorig jaar mijn autootje ingeruild en wederom heel prettig geholpen en geïnformeerd over de auto die ik uiteindelijk heb gekocht! Bij aflevering bleek de auto helemaal nagekeken, kleine puntjes verholpen te zijn en zat zelfs de tank vol! Ik blijf hier absoluut een klant!!

eerste ervaring prima verlopen

Vandaag heb ik een trekhaak onder mijn auto laten monteren. Een leenauto stond ter beschikking en het contact was zeer vriendelijk. Bij ophalen kreeg ik nog een uitleg omdat het een afneembare trekhaak is. Ook dat verliep uiterst gemoedelijk. Het was mijn eerste contact met deze garage en zeker niet mijn laatste omdat ik vanaf heden ook mijn onderhoud hier zal laten uitvoeren. De prijs-kwaliteits verhouding lijkt mij prima in orde.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Zeer maar dan ook zeer tevreden over deze garage!!!

Was nog geen klant toch perfect geholpen

Na wegrijden viel de motor uit en de auto wilde niet meer starten, contact gezocht met ANW deze hebben de auto opgehaald en gerepareerd(relais brandstofpomp) voor een goede prijs.

Hele fijne service

Ik voel me altijd een gewaardeerde klant. Toen ik een probleem had met mijn auto waarvan niet meteen duidelijk was waar de oorzaak lag, kreeg ik een leenauto mee. Ik ben weer tip top geholpen. Kom graag vanuit Eindhoven naar Nederweert hiervoor

Tóp!!

In april 2021 een Mitsubishi Colt gekocht. Na 3,5 maand nog steeds zéér tevreden. Uitstekende service en alle afspraken zijn waargemaakt. Kortom tóp!!

Geweldige service

Auto deed het niet. Accu was leeg.Ronald kwam naar Weert en was zo verholpen. Vroeg niets!! Wat een KLASSE SERVICE. Bedankt Ronald. Tzt komt er wat in de fooienpot.

• Reden bezoek N.v.t.

Super!.

Bedankt, Voor het monteren van mijn trekhaak. Echt super netjes gedaan. Vakwerk!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een testrit gemaakt. Prima uitleg en alle tijd en vrijheid voor een proefrit en bezichtiging. Ons oog is uiteindelijk op een ander type auto gevallen. Goed geholpen. Bij een volgende aankoop kijken we zeker weer even naar de voorraad bij anw.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vlotte & correcte service. Top geholpen !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service , eerlijkheid en vakmanschap. Ik kom al verschillende jaren bij dit bedrijf voor mijn auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Naast de algemene perfecte service & deskundigheid, mocht ik nu na een pechgeval ervaren hoe snel en onder “fabrieksgarantie” een reparatie werd uitgevoerd!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedankt voor de super goede service!!! Ik stond met mijn defecte auto in Sittard. Door ANW Auto\'s opgesleept en gerepareerd. Zeer meedenkend en erg goede service!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij deze garage is afspraak is afspraak.\r\n\r\nAuto via de telefoon gekocht, zonder de auto te zien. Zoals de eigenaar mij vertelde over de staat van de auto, zo was de auto precies in het echt! 1km gereden en besluit gemaakt om te nemen! Top bedrijf die eerlijk is met het aanbieden van een voertuig en onderhoud!\r\n\r\nKlasse

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon goed en eerlijk advies, zowel bij onderhoud en aanschaf van onze auto keurig geholpen door Ronald

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon eerlijk en goed.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en vakmanschap.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundigheid en vriendelijkheid. Altijd de juiste auto voor klanten zien te vinden met weinig kilometers.\r\nZeer betrouwbaar.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jarenlang een tevreden klant, niet alleen voor mijn modernere auto\'s maar ook voor mijn klassiekers.\r\nBetrouwbaar vakkundig en eerlijk, topservice.\r\nDat zie je niet vaak meer tegenwoordig

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service op alle gebied!

Over Autovakmeester