Super!.

Bedankt, Voor het monteren van mijn trekhaak. Echt super netjes gedaan. Vakwerk!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een testrit gemaakt. Prima uitleg en alle tijd en vrijheid voor een proefrit en bezichtiging. Ons oog is uiteindelijk op een ander type auto gevallen. Goed geholpen. Bij een volgende aankoop kijken we zeker weer even naar de voorraad bij anw.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vlotte & correcte service. Top geholpen !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service , eerlijkheid en vakmanschap. Ik kom al verschillende jaren bij dit bedrijf voor mijn auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Naast de algemene perfecte service & deskundigheid, mocht ik nu na een pechgeval ervaren hoe snel en onder “fabrieksgarantie” een reparatie werd uitgevoerd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedankt voor de super goede service!!! Ik stond met mijn defecte auto in Sittard. Door ANW Auto\'s opgesleept en gerepareerd. Zeer meedenkend en erg goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij deze garage is afspraak is afspraak.\r\n\r\nAuto via de telefoon gekocht, zonder de auto te zien. Zoals de eigenaar mij vertelde over de staat van de auto, zo was de auto precies in het echt! 1km gereden en besluit gemaakt om te nemen! Top bedrijf die eerlijk is met het aanbieden van een voertuig en onderhoud!\r\n\r\nKlasse

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon goed en eerlijk advies, zowel bij onderhoud en aanschaf van onze auto keurig geholpen door Ronald

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon eerlijk en goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en vakmanschap.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundigheid en vriendelijkheid. Altijd de juiste auto voor klanten zien te vinden met weinig kilometers.\r\nZeer betrouwbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jarenlang een tevreden klant, niet alleen voor mijn modernere auto\'s maar ook voor mijn klassiekers.\r\nBetrouwbaar vakkundig en eerlijk, topservice.\r\nDat zie je niet vaak meer tegenwoordig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service op alle gebied!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reparatie snel en vakkundig uitgevoerd. \r\nConform afspraak. Zeker een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn 2e auto een VW Caddy al enkele jaren in onderhoud bij ANW Auto\'s. Super service en heel eerlijke prijzen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs hier een occasion gekocht. Erg blij mee en goede service. Altijd snel een antwoord terug en geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer tevreden met de altijd vriendelijke en behulpzame eigenaar Ronald Saes. We plegen altijd de beurten bij hem en zijn al jaren trouwe klant. Bij een groot of klein probleem kunnen we meteen terecht en wordt indien mogelijk ook gelijk opgelost. Een dikke pluim voor anw auto\'s Nederweert!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service\r\nKan er altijd snel terecht\r\nVeel kennis van alle merken\r\nHebben altijd een leenauto beschikbaar

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.