Mijn probleem binnen een kwartier op een hele vriendelijke manier opgelost

Trekhaak was stuk, we gingen erheen en het werd direct opgelost!

Vakkundig, correct en snel

Correct, snel en vakkundig.

Altijd welkom

Snelle tussendoor service. Ondanks drukte. Bedankt

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijk, behulpzaam en eerlijk.

Hij is eerlijk, snel, behulpzaam en vriendelijk. Dezelfde reparatie zou elders (zonder APK) bijna 400 euro meer gekost hebben.

Kundige en vlotte service

Kundige en vlotte service

Super goede Garage

Ik kom er al bijna 20 jaar en nooit verrasingen

• Reden bezoek Andere reden

Goed en snel geregeld

Dikke lekkage van de koelvloeistof slangen binnen

Amazing Service

Hi, it was nice experience and for sure i consider it as my best experience with cars workshop in Netherlands from 6 years till now, Professional , Flexible and Good hospitality. I recommend them.

Uitstekende eerlijke garage zonder poespas.

Ik heb een auto gekocht bij Auto Welles , en de oude ingeruild. Eerlijke prijs voor mijn auto gekregen , en een probleempje met de nieuw gekochte auto is tot tevredenheid opgelost. Ouderwetse service , goede koffie , en een vriendelijke hond die je begroet. Ik woon niet in de buurt van Heerenveen , maar anders was dit mijn vaste garage. Kan Welles bij iedereen aanraden.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Klantvriendelijk, deskundig en eerlijk

Mijn auto's ( Volvo v70, VW transporter, Peugeot Partner) altijd in onderhoud bij Welles. Goed advies ter voorkoming van dure reparaties. Bij moeilijke reparaties als onduidelijke rammeltjes en piepjes altijd een coulante en praktische benadering. Super tevreden

Zonder twijfel beste vakgaragist in Heerenveen en wijde omgeving

Degelijke, old school garage, geen bling, betrouwbaar, deskundig, snel en betaalbaar. Niet verder zoeken.

Gewoon goed

Zeer vriendelijke mensen goede garage

Prima garage

Goede en vakkundige garage waar je snel terecht kunt en vriendelijk te woord wordt gestaan. Reparaties worden altijd goed uitgevoerd voor een klantvriendelijke prijs. Bij eventuele meerkosten wordt er altijd contact opgenomen. Bij de laatste beurt was mijn auto zelfs gewassen, super service !! Leuk om bij binnenkomst ook door de hond verwelkomd te worden :-)

Prima service !

Ik had problemen met het starten van mijn auto. 's Ochtends kon ik meteen terecht voor het doormeten van mijn accu, die kapot bleek te zijn. Er is meteen een nieuwe accu besteld, waardoor ik diezelfde middag al kon langskomen voor een nieuwe accu. Hartelijk dank, Dat noem ik nog eens eens een goede service !

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prima garage die meedenkt met de klant

Dynamo defect van onze Ford. Toevallig via de wegenwacht, die garage Welles als goed en betrouwbaar kwalificeerde, bij deze garage terecht gekomen. Welles heeft de zaak onderzocht en besloten de dynamo te laten herstellen ipv een ruildynamo, die duurder zou uitkomen. Zeer schappelijke prijs berekend, incl montage amper duurder dan ruildynamo's. Ik kan deze garage ten zeerste aanbevelen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Supergoed!\r\nIk had pech met mn auto. Kon net het autobedrijf bereiken.\r\nZe hebben me keurig geholpen zodat ik weer op pad kon! Supergoed!!!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een lekke band op de snelweg konden we direct bij Welles terecht voor een babdenplakmoment. We werden heel adequaat geholpen en konden snel weer onze weg vervolgen! Veel dank!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte auto gekocht met garantie. Helaas was er binnen de garantietermijn iets motorisch aan de hand met de auto. Dit is zonder enige kosten gerepareerd en is auto Welles hun afspraak nagekomen.\r\n\r\nVele garagebedrijven kunnen hier wat van leren, goede service en 100% betrouwbaar. Helaas wel helemaal in het Noorden van het land maar het loont zeker om hier uw auto te kopen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klant vriendelijk en deskundig personeel, \r\nbinnen no time had ik weer een apk op mijn auto. \r\nGroeten van een tevreden klant!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed inlevingsvermogen bij wensen klanten\r\n
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autopech op Kerstavond - slechter kun je het niet treffen. De spoedreparatie van Welles en het lekkere kopje koffie waren een mooi kerstcadeautje. Bedankt

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf kan niet anders zeggen top top top \r\n

Over Autovakmeester