• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Supergoed!\r\nIk had pech met mn auto. Kon net het autobedrijf bereiken.\r\nZe hebben me keurig geholpen zodat ik weer op pad kon! Supergoed!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een lekke band op de snelweg konden we direct bij Welles terecht voor een babdenplakmoment. We werden heel adequaat geholpen en konden snel weer onze weg vervolgen! Veel dank!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte auto gekocht met garantie. Helaas was er binnen de garantietermijn iets motorisch aan de hand met de auto. Dit is zonder enige kosten gerepareerd en is auto Welles hun afspraak nagekomen.\r\n\r\nVele garagebedrijven kunnen hier wat van leren, goede service en 100% betrouwbaar. Helaas wel helemaal in het Noorden van het land maar het loont zeker om hier uw auto te kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klant vriendelijk en deskundig personeel, \r\nbinnen no time had ik weer een apk op mijn auto. \r\nGroeten van een tevreden klant!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed inlevingsvermogen bij wensen klanten\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autopech op Kerstavond - slechter kun je het niet treffen. De spoedreparatie van Welles en het lekkere kopje koffie waren een mooi kerstcadeautje. Bedankt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf kan niet anders zeggen top top top \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service en zeer deskundig!\r\nZe kijken verder dan naar de buitenkant en ze willen en zorgen dat alles 100% in orde is als je met een probleem komt.\r\nGewoon TOP!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij onze auto keken ze verder dan alleen de computer op de motor aansluiten, hij heeft ook nog de echte autokennis. Snelle en eerlijke service/communicatie.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.