Alle medewerkers zijn aardig en ze denken graag met je mee als er in de auto een storing is of wat er nog. Correct op hun afspraken, goede kwaliteit tegen een goede bod. Vervangende auto is hier ook mogelijk.

Kundig goed bedrijf

Geweldige service en Top monteurs

Al jaren hebben we het onderhoud en reparaties bij Pepers. Met goed advies en snelle service zijn wij dik tevreden.

Zeer klant vriendelijk en kan altijd snel geholpen worden. Hele fijne openingstijden

Zeer goed geholpen, prima service !

Zeer goed geholpen, prima service !

Autoaankoop vlot en soepel geregeld.

Een garage met dienstverlening zoals het hoort.

Goed geholpen met aanschaf andere auto

Was al een tijdje aan neuzen op MP voor een Ford Kuga, zodoende kwam ik er 1 tegen van garage Pepers uit Erp niet naast de deur wij wonen in Apeldoorn maar door de tel keurig geholpen door Eddy dat gaf mij een goed gevoel om daar eens te kijken. Eddy zei nog alle keuringen toegestaan maar eigenlijk weggegooid geld wij zijn een eerlijk bedrijf omdat ik het bedrijf verder niet kende heb ik de auto laten keuren door Pro autokeuringen de punten die naar voren kwamen waren bekend en zijn netjes verholpen. De auto gekocht en op 29 januari opgehaald en deze stond goed te glimmen. vanaf 1e contact had ik er een goed gevoel bij Eddy denk mee en ook in oplossingen zou iedereen garage Pepers uit Erp aanraden om daar een auto te kopen wij hebben er geen moment spijt van een eerlijke en betrouwbare garage. Eddy TOP bedankt voor je goede raad Groetjes Henk Hoogeveen Apeldoorn

Goede kwaliteit, uitstekende service!

Dit bedrijf weet van aanpakken! Een nette klantbenadering, goede service en fijne mensen!

Vriendelijke mensen en uitstekende service!

Vorige week heb ik een auto aangekocht bij garage pepers en ben keurig geholpen. De auto werd netjes schoon afgeleverd. Hij leek wel nieuw van binnen! Ze doen totaal niet moeilijk over extra service. De auto kreeg een nieuwe apk, riem en een grote beurt. Ik zou andere zeker aanraden hier een auto aan te schaffen en ik kom terug voor onderhoud. Bedankt Eddy!

Vertrouwd en uitstekend

Ik ben al aardig op leeftijd en ik kocht bij Pepers al wel 8 of 9 auto's in 25 jaar tijd. Ook mijn kinderen kopen allemaal daar hun auto's en reparaties. Het is vertrouwd en we kennen elkaar al zo lang. Altijd goed en daar ben ik blij om.

uitstekend!

Ik heb Eddy leren kennen in augustus 2019. Hij had een hele mooie Renault Scenic 2.0 automaat uit 2013 te koop. Eddy heeft mij altijd zeer coulant behandeld en steeds zijn woord gehouden. Ook meedenken om probleem op te lossen is Eddy niet vreemd. Kortom ik ben zeer te spreken over Autobedrijf Pepers en heb de intentie om mijn volgende auto weer bij Eddy te kopen ondanks dat ik ver weg woon nl in Leusden!

Eerlijke garage

Zeer nette en eerlijke garage. Je komt niet voor verassingen te staan. Goed advies !!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf Pepers, is er zeer vertrouwd adres, wij komen hier al jaren en zijn zeer en dik te vrede. Afspraak is afspraak en waar vind je dit nog bij Autobedrijf Pepers.👍

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg prettig en betrouwbaar.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele prettige ervaring gehad bij de aanschaf van een gebruikte Volvo v60. Goede afspraken gemaakt die stipt zijn nagekomen. Heel erg tevreden over de gang van zaken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, altijd goed en snel geholpen en nooit gezeik achteraf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een keurige zaak en gewoon lekker simpel.Eddy is heel gewoon en geïnteresseerd en heeft niks te verbergen.en komt zijn afspraken zeker naar wij hebben er een BMW gekocht en de oude BMW in geruild en een hele Mooie deal kunnen maken.al gingen wij heel de dag proef rijden het maakt hem niks uit de auto zetten hij zelfs op de brug en liet alles goed zien met een grote bouwlamp. Gewoon top.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk bedrijf met kundige vakmensen. Openingstijden van 8:00 tot 20:00 uur en goede communicatie met zijn klanten. Een bedrijf waar de klant zich koning voelt. Echt een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goed bedrijf goeden service fijne mensen om zaken mee te doen. Een aanrader

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hoi Eddy , hartstikke bedankt voor de medewerking van de aanschaf van mijn Peugeot 107 dank zij jullie is dit mogelijk gemaakt , ben er superblij mee !!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hallo, ik vind dat bij de aankoop van mijn auto wij heel goed geïnformeerd zijn en auto\'s met elkaar vergeleken hebben dit om een goed keus te maken.We zijn daarom ook heel blij met het deskundig advies van de heer eddy pepers.En het vertrouwen in dit bedrijf staat dan ook heel hoog.

Over Autovakmeester