Enorm klantvriendelijk

Hoewel aangekondigd, overviel mij de heftige sneeuwval tocht nog. Hierdoor kwam ik op het laatste moment bij Wagemans om mijn sneeuwbanden te laten monteren. Hoewel het bijna 17.00 uur was, heeft hij mijn banden toch gemonteerd. Dat noem ik nog eens klantvriendelijk

Goed en vriendelijk

Altijd goed overleg en gedegen reparatie! Auto weer mooi schoon.

Prima en prettige vakmensen

Je wordt altijd vriendelijk behandeld. En de service is uitstekend.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Eerlijk en betrouwbaar

Er wordt geen onderscheid gemaakt bij aankoop van een duurdere of goedkopere auto de service en hulp blijft gelijk. Echt top !! De vakmensen van dit bedrijf staan direct voor je klaar en zoeken met je mee naar de beste oplossing.

Ik ben goed tevreden

Goede auto garage

Uitstekende service

Snelle service en netjes geholpen. Aanradervoor je auto in onderhoud

goede garage

Je word hier vriendelijk geholpen. Ze staan altijd voor je klaar. Als er iets is kun je altijd bij ze terecht.

Problemen w.b. storing aan de catalysator bleek lekker knalpot

Met geduldig en vooral deskundig onderzoek dmv meting aan de sensoren in de catalysator werd de oorzaak van de storing vastgesteld: een knalpot met een flink aantal kleine gaatjes. Bij de apk keuring is meteen de knalpot vervangen waarna de storing ( in ieder geval de eerste 400 km tot nu toe) wegbleef. De prijsopgaaf vooraf was conform de uiteindelijke factuur. Kortom, ik ben blij met Auto Wagemans!

Betrouwbaar en vakkundig!

De reparaties en onderhoudsbeurten worden goed en vakkundig uitgevoerd! Daarbij een goede service en kwaliteit. Wat niet hoeft of uitgesteld kan worden gebeurt niet en wat wel nodig is wordt in overleg uitgevoerd. Je krijgt een betrouwbaar en eerlijk advies en krijgt de verschillende opties en bijkomende mitsen en maren voorgelegd waarin je zelf een keuze maakt. Je hoort het al...super tevreden en al jaren vaste klant! Bij de aanschaf van een auto als ook onderhoud, APK en reparatie aan de auto's.

Altijd goede service

Denken altijd mee en service is altijd goed.

Betrouwbaar en vakkundig.

Al meer dan 15 jaar klant bij Autobedrijf Wim Wagemans. Al die tijd zeer tevreden over de service, betrouwbaarheid en vakkundigheid. Wim denkt altijd mee in oplossingen mocht het allemaal wat moeilijker worden en komen er altijd samen uit. Ook kun je een eerlijk advies verwachten bij grotere reparaties. Fijne, flexibele monteurs zorgen ervoor dat je altijd snel terecht kunt maar ook snel weer de weg op kunt. Prijstechnisch een prima verhouding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer servicegericht en mooie aflevering

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en heel betrouwbaar. Je wordt altijd heel goed en vlot geholpen. Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Staan altijd voor je klaar. Goede service! Leenauto\'s beschikbaar, waardoor je nooit zonder auto zit. Vriendelijk personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wanneer er iets mis is, kan ik altijd meteen terecht. Alle werknemers zijn behulpzaam en betrokken. De sfeer is gemoedelijk. Wanneer er een controle nodig is, word ik hiervan op de hoogte gebracht (bijv. APK). Ook krijg ik advies over de voor- en nadelen van een eventuele beurt of vervanging.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij ervaren dit bedrijf als zeer behulpzaam en meedenkend, deskundig en betrouwbaar.\r\nEr wordt altijd een juiste inschatting van de te maken kosten gemaakt en er wordt tijdig gesignaleerd dat er bij de volgende beurt \"iets\" moet gebeuren.\r\nOok het met de klant meedenken is voor ons een reden om, toch gezien de redelijke afstand die we moeten afleggen, bij Wim Wagemans te blijven voor onderhoud.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen zaterdagmiddag wilde het portier raam niet meer open ,naar Wagemans\r\ngebeld en mocht direct komen, 1 uur later was de auto alweer hersteld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen\r\nprima service\r\ndeskundig advies

voldoende, een redelijke ervaring

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.