Uitstekende garage met fijn en deskundig personeel.

Zowel voor aankoop als onderhoud een prima bedrijf. Je wordt er snel geholpen door deskundig en vriendelijk personeel. Echt een bedrijf waar je je thuis voelt.

Super gemotiveerd en betrouwbaar, in de bovenste categorie.

Het team van Wagemans functioneert als een geoliede machine. Hebben kennis van zaken zowel van oldtimers tot en met de modernste modellen. De kennis wordt up-to-date gehouden waardoor de service optimaal kan worden geleverd. Ook bij specifieke vragen van je automobiel wordt gedetailleerd en grondig onderzoek gedaan waarbij de klant een persoonlijk, begrijpend en volledig antwoord ontvangt. Super, met het hoogst mogelijke compliment.

Super service

Mijn auto had een plotseling probleem met de ruitenwissers. Ik kwam zonder afspraak maar toch werd het dezelfde dag nog vakkundig gerepareerd. Erg fijn, alle lof!

Prima !!

Fijne mensen en eerlijk verhaal . Prettig overleg . Top !

Fantastisch bedrijf !

Na eerdere ervaringen die mijn vertrouwen in garages behoorlijk op de proef hebben gesteld, is dit bedrijf echt een verademing. Bij mijn eerste bezoek werd een al jarenlang spelend probleem met mijn vorige auto in één keer definitief opgelost. De deskundigheid, de open communicatie en de flexibiliteit hebben de daarop volgende jaren gezorgd voor een groot vertrouwen in de mensen van Wim Wagenmans. En vertrouwen geeft rust.

Uitstekende garage

Goede garage met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook voor kleine dingen ben je altijd welkom en word je goed geholpen.

Zeer betrouwbare en ervaren garage.

Al meer dan 40 jaar een tevreden klant, ook nu ik niet meer in Lettele werkzaam ben.

Snel en zeer correct geholpen, zoals altijd TOP!

Betrouwbaar, professioneel en persoonlijk

Bij de garage van Wim Wagemans worden wij al jaren goed geholpen, zowel met de aanschaf van de volgende tweedehands auto als met onderhoud en APK. Over een eventuele grotere reparatie wordt eerst overlegd en krijg je een eerlijk advies.

Keurig

Mijn Mercedes S500 had een nieuwe ketting en tandwielen nodig. Dit is een enorme klus vanwege het feit dat de motor in zijn geheel moet worden uitgebouwd. Na wat speurwerk kwam ik bij deze garage terecht en werd direct vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Na goed overleg en een richtprijs is de klus geklaard en keurig onder het afgesproken budget.

Enorm klantvriendelijk

Hoewel aangekondigd, overviel mij de heftige sneeuwval tocht nog. Hierdoor kwam ik op het laatste moment bij Wagemans om mijn sneeuwbanden te laten monteren. Hoewel het bijna 17.00 uur was, heeft hij mijn banden toch gemonteerd. Dat noem ik nog eens klantvriendelijk

Goed en vriendelijk

Altijd goed overleg en gedegen reparatie! Auto weer mooi schoon.

Prima en prettige vakmensen

Je wordt altijd vriendelijk behandeld. En de service is uitstekend.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Eerlijk en betrouwbaar

Er wordt geen onderscheid gemaakt bij aankoop van een duurdere of goedkopere auto de service en hulp blijft gelijk. Echt top !! De vakmensen van dit bedrijf staan direct voor je klaar en zoeken met je mee naar de beste oplossing.

Ik ben goed tevreden

Goede auto garage

Uitstekende service

Snelle service en netjes geholpen. Aanradervoor je auto in onderhoud

goede garage

Je word hier vriendelijk geholpen. Ze staan altijd voor je klaar. Als er iets is kun je altijd bij ze terecht.

Problemen w.b. storing aan de catalysator bleek lekker knalpot

Met geduldig en vooral deskundig onderzoek dmv meting aan de sensoren in de catalysator werd de oorzaak van de storing vastgesteld: een knalpot met een flink aantal kleine gaatjes. Bij de apk keuring is meteen de knalpot vervangen waarna de storing ( in ieder geval de eerste 400 km tot nu toe) wegbleef. De prijsopgaaf vooraf was conform de uiteindelijke factuur. Kortom, ik ben blij met Auto Wagemans!

Betrouwbaar en vakkundig!

De reparaties en onderhoudsbeurten worden goed en vakkundig uitgevoerd! Daarbij een goede service en kwaliteit. Wat niet hoeft of uitgesteld kan worden gebeurt niet en wat wel nodig is wordt in overleg uitgevoerd. Je krijgt een betrouwbaar en eerlijk advies en krijgt de verschillende opties en bijkomende mitsen en maren voorgelegd waarin je zelf een keuze maakt. Je hoort het al...super tevreden en al jaren vaste klant! Bij de aanschaf van een auto als ook onderhoud, APK en reparatie aan de auto's.

Altijd goede service

Denken altijd mee en service is altijd goed.

Betrouwbaar en vakkundig.

Al meer dan 15 jaar klant bij Autobedrijf Wim Wagemans. Al die tijd zeer tevreden over de service, betrouwbaarheid en vakkundigheid. Wim denkt altijd mee in oplossingen mocht het allemaal wat moeilijker worden en komen er altijd samen uit. Ook kun je een eerlijk advies verwachten bij grotere reparaties. Fijne, flexibele monteurs zorgen ervoor dat je altijd snel terecht kunt maar ook snel weer de weg op kunt. Prijstechnisch een prima verhouding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer servicegericht en mooie aflevering

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en heel betrouwbaar. Je wordt altijd heel goed en vlot geholpen. Aanrader!

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.