Goeie service

Snelle hulp vandaag bij het vervangen van een kapot lampje. En net voor de feestdagen met kapotte uitlaat.

Al jaren goede service

Ik kom al jaren bij Vlassak en ben heel tevreden, altijd vriendelijk!

Eerlijke en vakkundige garage

Eerlijke en betrouwbare garage. Zullen je ook echt bellen als er iets anders aan de hand is dan wat je denkt. Word ook meegedacht in oplossingen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijke prijzen en nooit het gevoel dat iets onnodig \'erbij\' genomen is bij een beurt. Garantie is ook prima. Vriendelijke mensen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, meestal wordt je snel geholpen door de super vriende\r\nIjke eigenaar, je moet hem kennen.🙄fijn bedrijf ouderwetse service

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf! Er was iets niet oké met mijn auto en vroeg of hij even kon kijken. Mocht gelijk mijn auto daar laten en werd meteen even nagekeken. En inderdaad er was iets stuk. Gemaakt en een prima prijs. Top!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zowel apk groot onderhoud, als reparatie tussen door, altijd prima geholpen. Een reparatie of onderhoud kost nu eenmaal wat, maar altijd een goede prijs kwaliteit verhouding.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voel me een geluksvogel dat een kennis van mij het bedrijf 7 jaar geleden aan mij heeft aanbevolen.\r\nDe eigenaar en zijn medewerkers (allen autotechnici) staan altijd direct voor je klaar, en de sfeer is er altijd vriendelijk en ontspannen.\r\nDe kosten voor onderhoud en voor reparatie zijn zijn er verrassend veel lager, in vergelijking met wat merkdealers vragen.\r\nZelf leraar autotechniek ben ik altijd onder de indruk van het vakmanschap van de eigenaar en zijn medewerkers. Het is zoals Remco uit Tilburg schreef: Topklasse!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jarenlang zijn mijn auto\'s in onderhoud bij Vlassak. Ik word er altijd goed geholpen tegen een goede prijs, welke vaak vele euro\'s scheelt met andere bedrijven in de regio. Het vervangen van de distributieriem van mijn Mazda was hier zelfs 50% goedkoper dan bij de garagist waar ik de auto gekocht had.\r\nTopbedrijf!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eigenaar en zijn zonen altijd voor je klaar staan. Niet te veel praten maar doen en je het gevoel krijgt dat ze op een eerlijke manier hun geld verdienen. Gewoon door hard te werken.

Over Autovakmeester