Een autovakmeester zonder onnodige franje

Een moeilijke reparatie aan mijn auto nam "de baas" zelf voor zijn rekening. Vooraf duidelijk m.b.t. de prijs zonder rare verrassingen achteraf. Rekening transparant, waardoor de kostbare reparatie duidelijk is. In de omgang zijn bas en personeel gewoon aardig.

Uitstekend geholpen

Top geholpen

Altijd fijne service

heel goede ervaring

Netjes en vakkundig geholpen.

Zeer positief

Lost alles op en kijk ook naar de prijs als een onderdeel vervangen moet worden ( nieuw of tweede hands)

Vlotte afhandeling van een storing.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Fijne betrouwbare garage met veel service.

Als mijn auto de garage in moet word ik altijd gehaald en gebracht. Waar vind je dat nog tegenwoordig!!

Gewoon betrouwbaar adres

Altijd goed gevoel nadat de auto in onderhoud is geweest. Al jaren ( met onderbreking ) klant.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Oplossingsvermogend naar volle tevredenheid

Een luisterend oor wanneer iets niet duidelijk transparant is en een heel helder maar vooral eerlijk antwoord konden wij verwachten. Wij hebben eindelijk iemand gevonden die we onze auto toevertouwen, bedankt!

Hele snelle service

Alles wordt meteen geregeld

Mokka

Geen poespas gewoon goede service. Een klein puntje : de ruitenwisservloeistof had ik net voor vertrek naar de garage gevuld.

Opel Astra gekocht van 2012, service erg goed.

Opel Astra GTC gekocht bij Tiny, nou ja lijkt net een nieuwe. Lekker taartje erbij. Ik moest wel even geduld hebben maar het resultaat mag er zijn, Onderhoudspapieren in orde waaruit blijkt dat ie netjes z'n beurtjes heeft gehad, Velgen keurig netjes gemaakt, we hadden afgesproken dat er een randje zichtbaar zou zijn op de velg, ook die zijn weer als nieuw

Supersnelle service

Mijn auto die ik normaal niet in onderhoud heb bij Van der Locht wilde de vorige avond niet meer starten. Met startkabels kregen we hem gelukkig weer aan de gang. Ik heb vanochtend contact opgenomen met Autovakmeester Van der Locht en kon meteen terecht om de accu te vervangen!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

een fijne en gastvrije ontvangst

ervaren vakmensen ,,, eerlijk ,,, en optijd ,, gewoon een fantastich bedrijf . ga zo door .

goed en vakkundige garage

ik ben daar netjes geholpen en men heeft goed uitgelegd wat ze allemaal aan de auto hebben gedaan.

klantvriendelijk garage

klantvriendelijk garage en kennis van zaken

klantvriendelijk garage

klantvriendelijk garage en kennis van zaken

Kundig en meedenkend

Door verhuizing heb ik een andere autogarage moeten zoeken. Ik ben goed geholpen met een grote beurt met APK voor mijn Ford Fiësta. De prijs van onderdelen en arbeidsloon lagen wel iets hoger dan bij de vorige garage waar ik kwam, maar dit betaal ik graag voor kwaliteit. De man kwam vakkundig over en kon mij goed uitleggen waarom er bepaalde zaken waren gedaan. Ik kom hier de volgende keer weer terug.

prima garage

Wordt altijd vriendelijk en adequaat geholpen

Snel en goed

Had een probleem met de auto en die kon zo der afspraak worden opgelost. Super dus.

Zeer behulpzaam

Kwam een uur voordat ze vakantie kregen met een koelvloeistof lekkage. Probleem is gelijk verholpen onderdelen waren op voorraad.

• Reden bezoek Andere reden

Duidelijk en hopelijk een goede koop gedaan.

Prima ervaring bij de koop van gebruikte auto. Duidelijke uitleg en vriendelijke mensen.

Over Autovakmeester