Altijd goede service altijd duidelijk en doen nooit moeilijk.

Gewoon een goede garage zonder haken en ogen. Ze nemen de tijd voor jou en je auto, en zelfs vervangend vervoer is nooit een probleem.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige garage, ouderwets vakmanschap en kennis van alle merken.\r\nZowel mijn broer als ik zijn hier heel tevreden mee en het is gewoon een wonder dat dit nog bestaat in deze over gecommercialiseerde wereld!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij deze garage terecht gekomen, vanwege de goede prijsopgave die ze deden voor een reparatie aan de auto van mijn grootvader. Door de super service en nette prijs, ook mijn eigen auto bij steylauto\'s in onderhoud gedaan. Zeer vriendelijk en betrouwbaar personeel dat altijd voor je klaar staat, mijn opa werd zelfs bij hem thuis voor de deur kostenloos op weg geholpen na dat zijn accu het de afgelopen winter begeven had. Samenvattend geeft steijl auto\'s een vriendelijke & betrouwbare indruk en leveren zij net werk af voor een goede prijs!\r\n\r\nHierdoor zijn ook mijn ouders en zwager inmiddels naar deze garage overgestapt, allemaal tot volle tevredenheid.\r\n\r\nZeker een aanrader.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.