Eerlijk, betrouwbaar, goede service en fijn team

Altijd goed geholpen, snelle service. Het zijn eerlijke mensen.

Altijd goede service! Vriendelijk personeel.

Voor zover ik als leek hun werk kan beoordelen altijd top! Niks is teveel. Zeer goede service.

Zéér goede service

Auto wordt opgehaald en teruggebracht. Geen nonsens. Niet extra dingen willen "repareren".

Altijd goede service altijd duidelijk en doen nooit moeilijk.

Gewoon een goede garage zonder haken en ogen. Ze nemen de tijd voor jou en je auto, en zelfs vervangend vervoer is nooit een probleem.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige garage, ouderwets vakmanschap en kennis van alle merken.\r\nZowel mijn broer als ik zijn hier heel tevreden mee en het is gewoon een wonder dat dit nog bestaat in deze over gecommercialiseerde wereld!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij deze garage terecht gekomen, vanwege de goede prijsopgave die ze deden voor een reparatie aan de auto van mijn grootvader. Door de super service en nette prijs, ook mijn eigen auto bij steylauto\'s in onderhoud gedaan. Zeer vriendelijk en betrouwbaar personeel dat altijd voor je klaar staat, mijn opa werd zelfs bij hem thuis voor de deur kostenloos op weg geholpen na dat zijn accu het de afgelopen winter begeven had. Samenvattend geeft steijl auto\'s een vriendelijke & betrouwbare indruk en leveren zij net werk af voor een goede prijs!\r\n\r\nHierdoor zijn ook mijn ouders en zwager inmiddels naar deze garage overgestapt, allemaal tot volle tevredenheid.\r\n\r\nZeker een aanrader.

Over Autovakmeester