Staan altijd voor je klaar!

Super snelle service, altijd even vriendelijk! Maken altijd tijd voor je. Zijn eerlijk en denken altijd mee aan een passende oplossing. Op dit moment zijn ze mijn elektrisch raam wat niet meer dichtgaat aan het repareren, en dat zonder afspraak. Geweldige service.

• Reden bezoek N.v.t.

• Reden bezoek N.v.t.

Super garage

Super service, eerlijke mensen, betrouwbaar en ze helpen je snel en goed. Ik kom hier al jaren en heb nog nooit 1 klacht over ze gehad. Zelfs nu er zieken zijn en ze om komen in het werk hebben ze me weer super goed geholpen. Voor mij is er maar 1 garage waar ik met mijn auto’s heen wil.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al 4j bij Ad. Zeer tevreden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij ( mijn vrouw, mijn zoon, schoondochter en ik ) komen al jaren bij deze garage. We hebben er voor mijn vrouw zelfs al tweemaal een tweedehands auto gekocht tot volle tevredenheid. \r\nDe service is uitstekend, attent en zeer vriendelijk. En ook de prijs- kwaliteitverhouding is uitstekend. Wij hebben al verschillende keren vrienden en kennissen naar hen doorverwezen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf mooie zaak vriendelijk en zijn behulpzaam \r\ngoede prijs \r\n\r\ngr

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn autobedrijf, ik kom er al jaren. Kan er altijd snel terecht. Ze helpen me altijd goed voor een goede prijs. Aardige mensen, goede service.

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klant vriendelijk en zeer goede service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima garage\r\nTop service \r\n\r\nMijn auto is weer prima in orden

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerder dit jaar wilde ik een reparatie laten uitvoeren aan de auto. De koppeling was merkbaar op en koppelde niet goed. Via Carsom.nl kwam ik uit bij dit betreffende bedrijf en werd mij een goede prijs geboden samen met prima voorwaarden. Deze bestonden uit 24 maanden garantie op zowel onderdeel als reparatie. De reparatie verliep prima al was er wel een bout gebroken. De eigenaar had dit naar eigen zeggen vakkundig gerepareerd en de auto kon opgehaald worden. \r\n\r\nNa thuiskomst gaf ik een korte blik onder motorkap. Tot mijn verbazing maakte de auto een vervelend en snerpend geluid met stationair draaiende motor. Had ik iets verkeerds gedaan? Niet dat ik maar iets kon bedenken. Toen ik terug bij het bedrijf kwam wisten de mannen mij direct te vertellen dat dit de versnellingsbak was die aan het overleden was. Kortom, de conclusie was al snel duidelijk terwijl de heren wel eerst even de reparatie lieten afrekenen alvorens de melden dat dit zogenaamde gebrek was ontstaan. Wat er precies aan de hand was zullen we nu natuurlijk nooit weten. \r\n\r\nOmdat dit bedrijf verplicht is de reparatie te herzien op verzoek van de klant deden zij dit ook. U denkt misschien; wat coulant. Dat klopt! Alleen wel onder malafide voorwaarden van (ik gok) de eigenaar. Deze meneer stelde dat wanneer zijn reparatie in orde was, ik, klant, als nog de reparatie opnieuw zou moeten betalen. In principe merk ik hier geen deskundige aanpak maar meer een indekking. Nadat de reparatie opnieuw was uitgevoerd met ditmaal een ander soort koppeling en klein materiaal in het bakhuis was het snerpende geluid eveneens niet weg. \r\n\r\nSamengevat 2 maal een reparatie betaald voor iets wat de eerste keer best gemeld mocht worden. \r\nIk merkte weinig tot geen deskundigheid van de eigenaar en monteur die zelfs zich beledigd leken te voelen toen ik vroeg of ze een ander merk onderdeel wilden gebruiken. Van coulance was weinig te spreken. \r\n\r\nIk raad deze sleutelclub niemand aan die zijn auto nog lief is.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vandaag 27 jan 2014 kreeg ik een lekkeband met me SCOOTER ik belde alle scooter bedrijven in nieuwegein of ze me band konden maken , maar geen tijd , te druk enz enz ik dacht ik bel gewoon Automobielbedrijf Nieuwegein V.O.F. en wat ik te horen kreeg was wereklijk top ja hoor komt u maar langs dan maken wij hem terwijl u wacht, band was niet te repareren , nieuw band gehaald bij de scooterdealer gewoon terug gegaan en ze hebben hem erop gezet en dit alles voor een spotprijs BEDANKT VOOR JULLIE TOP SERVICE DAAR KUNNEN VEEL BEDRIJVEN NOG IETS VAN LEREN.!!! s.g.van der bijl
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kwam voor het vervangen van een voorlicht van de volvo. Het was geen makkelijke klus, maar met 2 man geprobeerd een oplossing te vinden. Super service voor een niet merk dealer!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf supper geholpen jongens\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is een nette en zeer klantvriendelijke garage waar je met een gerust hart naar binnen kan gaan \r\nZe doen wat ze beloven en een goede service een echte aanrader\r\nKortom een oprechte aanbeveling waard voor iedereen die een auto zoekt en/of wil laten onderhouden TOP\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hallo ik ben bij automobielbedrijf nieuwegein geweest voor \r\nde apk en grote beurt ik werd daar zeer vriendelijk en goed geholpen\r\n\r\nHeren een dikke 10\r\n

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Om mijn verhaal maar kort te houden bij de Apk van mijn Volkswagen Polo was de begroting €1200,00 Excl de Btw ben daarna naar een Volkswagen Dealer gegaan die een diagnose stelde en kwamen uit op een bedrag van €168,00 wel te verstaan ook excl de btw heb hem daar laten keuren incl een steek proef door het Rdw die hem ook gewoonweg goed keurden een verschil van maar liefs €1000,00 daarna netjes gevraagd om uitleg met als tegen reactie een zeer grote mond dat ik niet goed was bij mijn hoofd nee geen aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer goed geholpen\r\ner werd even gebeld dat er wat onvoorziene kosten waren\r\n\r\n

Over Autovakmeester