Zeer kundig, snel en vrolijk. Perfecte prijs prestatie verhouding

Top bedrijf.

Doen wat ze het beste kunnen!

1) komen hun afspraken na; 2) altijd goede dynamiek binnen het bedrijf; 3) Denken met je mee; 4) oplossingsgericht; 5) efficiënte en doortastende werkhouding.

Vakkundige vriendelijke garage. Komen afspraken na

Super goed

Mijn auto had een lekke band. Ze repareerden het in minder dan 5 minuten voor een prijs van € 20. Vriendelijk gedrag en uitstekende service. Bedankt. Ik raad het iedereen aan.

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede, snelle en vakkundige service!\r\n\'s Avonds gemaild; we konden de volgende dag al terecht! Top!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had nog niet eerder zaken gedaan met Melissen, dit was de eerste keer en dat is mij zeer goed bevallen. Service is uitstekend en vragen worden goed beantwoord. Tevens een open visie over hoe je een APK moet interpreteren.\r\nKort om zeer tevreden deze eerste keer.\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn camper had hoge nood wat beterft de versnellingsbak olie. Perfect geholpen door het personeel, de olie werd zelfs in een speciale fles met vultuit om gegoten, zodat ik het netjes in mijn versnellingsbak kon gieten. Super service terwijl ik geen vaste klant ben!!!!!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, meedenkend, snel, flexibel, goede sfeer, transparant, betrouwbaar. Harde werkers die een stapje extra voor je doen. Net even een uurtje langer doorwerken om je auto een dag eerder klaar te kunnen hebben, als het mogelijk is.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel, makkelijk, goed en goedkoop.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke, kundige mensen die goed meedenken hoe ze hun klant vlot en tegen de meest gunstige prijs/kwaliteit verhouding kunnen helpen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super! Staan altijd voor je klaar. Het is jammer dat we zijn verhuisd maar zelfs vanuit Ommen komen we graag nog terug, als het lukt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en hulpvaardige mensen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De accu van mijn Volvo S80 (2008) liep leeg, na 2 dagen stilstand kon ik niet meer starten. Hiervoor bij meerdere \'specialisten\' geweest, bij autobedrijf Melissen was dit binnen een uur opgelost. Snelle service en belangrijker nog: de storing is niet meer teruggekomen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Moest er zijn voor apk. Kwamen wat reperaties uit. Dit na telefonisch overleg uitgevoerd. Zoals afgesproken.

Over Autovakmeester