Goed bedrijf, prima service.

Het zou 5 sterren geweest zijn, als bij de zomer check ook de koelvloeistof van mijn airco gecontroleerd zou zijn. Misschien had ik hier ook wel apart naar moeten vragen besef ik. In ieder geval nu haperingen in het warme Cote Azur.

• Reden bezoek Andere reden

Uitstekende service en persoonlijke benadering

Ze maken in overleg altijd tijd voor een spoed reparatie tussendoor. Prima service tegen een eerlijke prijs.

toppers!

Bij Dingerink word ik altijd vriendelijk geholpen. ze bellen tussendoor om bijzonderheden aan te geven en een prijsinschatting te geven. Daarnaast is het fijn dat er altijd een leenfiets klaar staat.

Uitstekend bedrijf

Kom al jaren bij Dingerink. Altijd alles keurig en conform afspraak. Prettige garage en vriendelijk personeel. Ik zou iedereen van harte aanraden om bij Autovakmeester Dingerink je voertuig in onderhoud te nemen.

geweldige goede garage

ben al bijna 30 klant, dat zegt toch genoeg

Klantvriendelijk en behulpzaam

Kwaliteit en klantvriendelijk bedrijf Goede service en ze willen met je meedenken.

Uitstekende garage

Je wordt hier altijd goed geholpen, niets is teveel. Hier hebben ze nog hart voor de klanten.

Geweldige garage top service

Een garage die je nooit in de steek laat. Eerlijke prijzen en goede service en advies

Altijd goed en ook nog vriendelijk en behulpzaam!

Prima! En ik kom weer terug.

goeie en snelle service voor kleine dingen tussendoor

Voor kleine dingen als een lamp vervangen kun je direct terecht. Ook over de apk en beurten zijn we tevreden

A

A

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Altijd servicegericht door vriendelijk personeel

Links- of rechtsom, het wordt altijd geregeld en goedkoper dan bij de dealer. Topbedrijf.

Hier weten ze wat klantgericht zijn betekend

Inmiddels al meerdere jaren, 5 of meer, klant bij dit autobedrijf. Hier vind je nog dat de klant centraal staat. Hoog service niveau en ook kwalitatief goed. Mocht er iets niet correct zijn na een beurt oid dan wordt dit meteen opgelost.

Fijne en goede service gerichte Vakgarage

Ook nu weer keurig op de afgesproken datum en tijd, keurig ingecheckt, aanvullende vragen en opmerkingen toegevoegd, flexibel en service Netjes stond een gevraagde leenfiets klaar. Later gebeld door de receptie over de afhandeling, monteur gaf ter plaatse nog toelichting. Alles keurig, kunnen we weer een jaartje veilig en apk gekeurd de weg op.

Altijd vriendelijk en goede ervaring mee

Top monteurs in een top garage.

Een zeer betrouwbare garage met vak mensen die verstand van zaken hebben.Laat mijn auto altijd met een goed gevoel achter bij Dingerink.

Altijd eerlijk en goed

Nooit gedoe, altijd netjes en eerlijk.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

De advisering was prima in orde.

Heel goed meedenken en zaken oplossen!

Na een accuprobleem in mijn vakantie was er direct ruimte om het probleem te bezien en een oplossing te regelen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede service oog voor de klant

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Afspraak naar volle tevredenheid nagekomen.

vriendelijk, kundig en meedenkend.

Alles wat bij 'Over Autovakmeester' staat geschreven klopt! Ik ben bewust overgestapt naar deze Autovakmeester omdat ik ontevreden was over de vakgarage van mijn autodealer. Bij autovakmeester Dingerink werd ik geholpen door vriendelijk, vakkundig personeel personeel dat goed meedenkt en mij weer een vertrouwd gevoel heeft gegeven over het goede onderhoud van mijn auto.

Vriendelijk en goed geholpen

Medewerkers achter de desk waren begripvol en vriendelijk. Ik kan moeilijk oordelen over de deskundigheid , het was mijn eerste ervaring met garage Dingering dus of alles goed is moet zich nog bewijzen.

Ijsselcentraleweg 1

8014 BK Zwolle