Goede uitleg,helder verhaal van een hoge factuur waar ook heel veel voor gedaan is.

Top bedrijf

Kwamen op de advertentie af van een BMW cabrio ,ff een proefrit gemaakt even over gedacht en telefonisch de zaak beklonken en onze 330 ingeruild was ff een dingetje 6 jaar gehad geweldige auto ! Alles volgens afspraak geregeld ,cabrio ook een top auto meissie ook blij mee .Hadden na een maand een issue met de auto ,is zonder problemen bij onze BMW specialist in Rotterdam gerepareerd chapeau Jos en Maik Hoogsteder transparant zaken doen !!!

• Prijs/Kwaliteit

Netjes conform afspraak de werkzaamheden uitgevoerd.

Echte dorpsgarage

Zeer prettig en vriendelijk geholpen. Of ik een goede koop gedaan heb moet in de toekomst nog blijken, maar alles voelt goed.

Uitstekende service !

De mannen denken mee, zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Geen commerciele poespas maar 'gewoon' uitstekende service met een eerlijke prijs. Een modern en kleinschalig bedrijf waarbij het duidelijk is dat er geen kosten zijn aan rondwandelend overhead of koffie corners. Je komt daar voor je auto en verder geen geneuzel :-)

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk, vakmensen, service gericht.

Garage Hoogsteder is al meer dan 20 jaar onze "huisgarage". Wij zijn nooit teleurgesteld in hun vakkennis en service, en dat tegen redelijke prijzen. Vriendelijke mensen die hard werken om het de klant naar de zin te maken.

Goed gecommuniceerd

• Prijs/Kwaliteit

De beurt aan mijn auto en het verwisselen van de banden werd door twee monteurs uitgevoerd, zodat ik zo snel mogelijk weer op pad kon. Intussen kreeg ik een ruimte ter beschikking om op mijn laptop verder te werken. De prijs van dit alles viel me ook erg mee. Kortom, garage Hoogsteder is een echte aanrader!

Betrouwbaar!

Ze denken met je mee als klant en gaan voor een duurzame relatie. Zeer oplossingsgericht en deskundig. Wij zijn al ruim 25 jaar vaste klant. Nog nooit problemen gehad. Alles wordt in alle redelijkheid opgelost. Je gaat altijd met een goed gevoel weg.

Goed en betrouwbaar

Goede monteurs, en betrouwbaar

de prijs is het bewijs

service en kwaliteit dat is waar het om draait

• Prijs/Kwaliteit

altijd goede service,in goed overleg.

Vanaf 2005 goed contakt met de eigenaar van de garage.

Goede service ! Zeer vriendelijk

Word altijd vriendelijk, snel en vakkundig geholpen, bij meerwerk word er netjes gebeld

• Prijs/Kwaliteit

Een super fijne garage, doen geen dingen zonder overleg en ze zijn eerlijk. Echt top

• Prijs/Kwaliteit

Goede service, fijn gevoel!

Ik heb bij garage Hoogsteder een Opel Corsa uit 2003 gekocht. De zaak is mooi en netjes, het personeel is netjes en heel behulpzaam. Er werd niets opgedrongen, ik had alle ruimte om rustig een keuze te maken. Voor de testrit deed de accu het niet, deze werd kosteloos en probleemloos vervangen voordat ik de auto op heb gehaald. Al met al een aanrader om een auto te kopen!

• Prijs/Kwaliteit

Altijd goeie service en vriendelijk mensen, zoals ik gewend.

Vriendelijk en kundig

Voor het eerst kennis gemaakt met deze vakgarage. Goed ontvangen en goed geholpen!

• Prijs/Kwaliteit

Voor mij is Garage Hoogsteder de beste!

Voor mij is Garage Hoogsteder de beste. Ik kom al sinds 1990 daar. Eerst met mijn echtgenoot en zijn overlijden alleen. Wij hebben in de loop der jaren, als ik terug tel, zeker acht auto´s daar gekocht. Nooit problemen gehad. Iedereen is er vriendelijk en iedereen staat ook altijd voor je klaar. Bedankt daarvoor

• Prijs/Kwaliteit

Garage die meedenkt en service verleend

Al jaren dik tevreden over de klantbehandeling en de kwaliteit van de service

Goed geholpen, vriendelijke monteurs

• Prijs/Kwaliteit

Super geholpen en heel vriendelijk personeel!

Afgelopen week mijn eerste auto gekocht. Top service en goed advies!

Persoonlijk betrokken en meedenken

Fijn dat men altijd meedenkt met onderhoud en komt met oplossingen die goed zijn voor de auto’s en onze portemonnee.

Erg goed behandeld.

Goede uitleg Uitstekend behandeld Voelde mij gelijk op míjn gemak .

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantgericht

Ik kom er al (met een korte onderbreking) zo'n 38 jaar. Een auto asnschaffen en laten onderhouden is ook een kwestie van vertrouwen en dat heb ik.