Top service

Deze keer ging het om een zomercheck die helemaal goed werd uitgevoerd. Maar ook de grote beurt met APK was prima. Voor extra werk neemt Hoogsteder eerst contact op. Toen ik enige tijd geleden op zaterdag langs de kant van de Griftdijk stond met een kapotte accu, is Hoogsteder gekomen om mij weer op weg te helpen. Ik kreeg een leenauto mee. Die dag is ook een nieuwe accu geplaatst. Klasse!

Servicegericht

Na 20 jaar wist ik natuurlijk al dat de service goed is. Maar je merkt het pas echt als de nood an de man is. Ik was op een zondag gestrand met een kapotte band. Maandagmorgen gebeld, en binnen 2 uur is Maik naar mijn auto gereden (in Nijmegen), heeft een ander wiel geplaatst zodat ik naar Oosterhout kon om een nieuwe band te laten monteren. Dat is service met een grote S BEDANKT!!

• Prijs/Kwaliteit

Goede communicatie, zeer klantvriendelijk en betrokken!

Zeer vriendelijk, gepassioneerd, kwalitatief/deskundig elpersoneel! Nemen echt de tijd en proberen mee te denken.. Ik ga zeker terug, al is het alleen maar voor het onderhoud!

Heel goed

Deskundig en klantgericht

Garage Hoogsteder is een zeer betrouwbaar adres. Deskundige mensen die mooi werk leveren. Geen geknoei. Alles netjes, meedenkend met de klant en vriendelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk en vaardig en behulpzaam, super service

Vriendelijke medewerkers met hoog service gehalte

• Prijs/Kwaliteit

Prima geholpen! Een garage zonder drempel

Met heel plezier voor de eerste keer een auto gekocht bij verkoper Maaik, zeer plezierig contact gehad .

Vakkundige

• Prijs/Kwaliteit

Mijn ervaring is goed, de dienstverlening is vriendelijk, houden zich aan de afspraak eerst te bellen voordat ze iets doen.

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service en aardige mensen

Aardige mensen die meedenken. Uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding.

Goed en transparant

Ik heb mijn auto bij Hoogsteder gebracht voor APK en kleine beurt (mei 2022). Tussendoor werd ik gebeld met het onderhoudsadvies + bijbehorende kosten, zodat ik zelf kon kiezen wat er direct wel en niet moest gebeuren. Vriendelijk personeel, transparant in communicatie en kosten. Fijn dat ik die dag een leenfiets kon meekrijgen!

Zeer goede service

Mooie auto gekocht, word compleet nagekeken voordat hij meegegeven word. Netjes schoon en gepoetst. Uitleg gegeven over hoe het allemaal werkt. Top garage

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen, goede inruil, prijs occasion mischien wat hoog .Maar goede service voor de rest.

Goed geholpen met de aankoop van mijn occasion. Goede inruilprijs ontvangen. Misschien iets teveel betaald voor occasion maar heft elkaar op! Zeker een aanrader vriendelijke mensen en nette auto’s staan.

Professioneel.

resultaat gericht in woord en daad.

heel goed

regt door zee

• Prijs/Kwaliteit

Top bedrijf goede uitstraling.

Goed bedrijf ging voor een BMW cabrio kijken stond er netjes bij al mijn vragen werden beantwoord met duidelijk uitleg .proef rit gereden was niet bekend in de buurt dus een route uitleg gekregen met een stukje snelweg dat vondt ik zeker fijn. Na de proef rit tot een koop overeen gekomen kon de auto na een week ophalen en alles zoals afgesproken uitgevoerd. En met 6 maanden bovag garantie. En het is echt een Familie bedrijf .

fijn en goed

Allemaal even vriendelijk en helpen met alles mee denken.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk, ter zake kundig en professioneel bedrijf

Prettige en toegankelijke contact, duidelijke informatie

Fijne garage

Goede service, snel geholpen. Nette auto gekocht

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Via internet hebben we een Hyundai I10 gezien bij Autofirst Hoogsteder. Via email contact gehad. Er werd snel en adequaat gereageerd op een indicatie voor inruil van onze auto. Vervolgens gaan kijken. Het is een mooi en professioneel gebouw. Klantvriendelijk ontvangst. Een proefrit gemaakt en bij terugkomst de inruil besproken. Deze was exact zoals de indicatie en volgens ons een nette inruilprijs. De I10 hebben we de week erop opgehaald, omdat deze werd afgeleverd met een afleverbeurt, nieuwe apk en 6 maanden Bovag garantie. Zelfs bij ophalen was de auto half vol getankt met brandstof. Voor ons voelde het betrouwbaar en we hebben er vertrouwen in dat als er iets is met de I10, dat het dan netjes opgelost gaat worden.

Harstikke vriendelijk geholpen

Eerlijk en persoonlijk advies gekregen

kan niet beter

In onze langjarige contacten is er nooit een probleem geweest. Wij, mijn overleden echtgenoot en ik hebben al onze auto's bij deze garage gekocht en in onderhoud gehad. Zelfs nu ik op een grotere afstand woon, rijd ik nog speciaal naar deze garage, omdat zij mij 100% zekerheid geven. Ik kom er graag! 5

Fijne garage

Altijd meedenken en een eerlijk advies

Top garage

Zee

Goed en fijn geholpen snel opgelost