Betrouwbaar!

Ze denken met je mee als klant en gaan voor een duurzame relatie. Zeer oplossingsgericht en deskundig. Wij zijn al ruim 25 jaar vaste klant. Nog nooit problemen gehad. Alles wordt in alle redelijkheid opgelost. Je gaat altijd met een goed gevoel weg.

Goed en betrouwbaar

Goede monteurs, en betrouwbaar

de prijs is het bewijs

service en kwaliteit dat is waar het om draait

• Prijs/Kwaliteit

altijd goede service,in goed overleg.

Vanaf 2005 goed contakt met de eigenaar van de garage.

Goede service ! Zeer vriendelijk

Word altijd vriendelijk, snel en vakkundig geholpen, bij meerwerk word er netjes gebeld

• Prijs/Kwaliteit

Een super fijne garage, doen geen dingen zonder overleg en ze zijn eerlijk. Echt top

• Prijs/Kwaliteit

Goede service, fijn gevoel!

Ik heb bij garage Hoogsteder een Opel Corsa uit 2003 gekocht. De zaak is mooi en netjes, het personeel is netjes en heel behulpzaam. Er werd niets opgedrongen, ik had alle ruimte om rustig een keuze te maken. Voor de testrit deed de accu het niet, deze werd kosteloos en probleemloos vervangen voordat ik de auto op heb gehaald. Al met al een aanrader om een auto te kopen!

• Prijs/Kwaliteit

Altijd goeie service en vriendelijk mensen, zoals ik gewend.

Vriendelijk en kundig

Voor het eerst kennis gemaakt met deze vakgarage. Goed ontvangen en goed geholpen!

• Prijs/Kwaliteit

Voor mij is Garage Hoogsteder de beste!

Voor mij is Garage Hoogsteder de beste. Ik kom al sinds 1990 daar. Eerst met mijn echtgenoot en zijn overlijden alleen. Wij hebben in de loop der jaren, als ik terug tel, zeker acht auto´s daar gekocht. Nooit problemen gehad. Iedereen is er vriendelijk en iedereen staat ook altijd voor je klaar. Bedankt daarvoor

• Prijs/Kwaliteit

Garage die meedenkt en service verleend

Al jaren dik tevreden over de klantbehandeling en de kwaliteit van de service

Goed geholpen, vriendelijke monteurs

• Prijs/Kwaliteit

Super geholpen en heel vriendelijk personeel!

Afgelopen week mijn eerste auto gekocht. Top service en goed advies!

Persoonlijk betrokken en meedenken

Fijn dat men altijd meedenkt met onderhoud en komt met oplossingen die goed zijn voor de auto’s en onze portemonnee.

Erg goed behandeld.

Goede uitleg Uitstekend behandeld Voelde mij gelijk op míjn gemak .

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantgericht

Ik kom er al (met een korte onderbreking) zo'n 38 jaar. Een auto asnschaffen en laten onderhouden is ook een kwestie van vertrouwen en dat heb ik.

• Prijs/Kwaliteit

Prima en fijne garage. Zeer prettig om een diagnose over de auto te krijgen vwb de reparaties.

Heel fijn geholpen.

snelle en correcte service

De bandenwissel is snel en correct uitgevoerd. Koffie terwijl je wacht

• Prijs/Kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een geweldige garage waar service en klanttevredenheid nog hoog in het vaandel wordt gedragen. Authentiek en oprecht, top bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf met eerlijke, professionele mensen die hart hebben voor hun vak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne betrouwbare garage!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nooit eerder meegemaakt, opties die aanwezig zouden zijn (stoelverwarming voor een rugpatient)parkeersensoren ( ivm kids net hun rijbewijs ) kloppen niet , zitten er toch niet op ondanks vermelding in advertentie en bij navraag of er gecheckt kan worden of de rest klopt. Blijkt bij aflevering doodleuk dat deze zaken niet aanwezig zijn. Simpel schouderophalen is de reactie en het blijft stil. Wat moet je dan? Korting geven en dan deze ontbrekende zaken bi eigen dealer regelen wordt dan weer een onzekerheidje. Kortom, ze zijn leuk als je wat komt kopen, maar owee als er iets mis is, dan zijnde heren niet thuis. Bah hier nooit meer en had ik de eerdere internet reacties over dit malafide bedrijf maar gelezen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettige ervaring bij de aankoop van een occasion fiat 500